Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: Πάνε τα cup :/

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εντάξει...θέλει πίσω γέφυρα ολόκληρη.

    Δεν νομίζω ότι με 500-600 ευρώ γίνεται όλο αυτό.

  2. #2
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντάξει...θέλει πίσω γέφυρα ολόκληρη.

    Δεν νομίζω ότι με 500-600 ευρώ γίνεται όλο αυτό.
    μπαινει μονο το διαφορικο στο 335
    ψαξε

  3. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    BILL007 (05-08-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά θα βάλω 2 cup, πίσω και αργότερα που θα φαγωθούν όλα, βλέπω τι κάνω

    Όσον αφορά το θέμα της οδηγικής ικανότητας, θεωρώ πως δεν έχει σχέση
    καθώς αυτό φαίνεται στο τι ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ αφού το αμάξι αρχίσει να πετάει τη λεγόμενη
    κ*λια .. Εγώ ρώτησα τι μπορώ να κάνω για να τη μειώσω μην έχω κάνα
    ξέσπασμα εκει που δεν το περιμένω και τα χάσω

    Ευχαριστώ όσους προσπάθησαν να βοηθήσουν, συμπεριλαμβανομένου και του Θωμά που παρόλο τον αντίλογο, βοήθησε αρκετά
    με ανάρτηση μπορείς να απορροφάς το δυνατό τίναγμα στο ξεκίνημα και στις αλλαγές. να μην είναι κούτσουρο δλδ το αμάξι πίσω, να μπορεί δλδ να κάνει ένα ελαφρύ κάθησμα όταν αφήνεις το συμπλέκτη με το γκάζι στο πάτημα.

    διαφορικό για να μπορείς να έχεις πληροφόρηση στο σπινιάρισμα. με το ελεύθερο ποτέ δεν θα ξέρεις ποιος τροχός θα σπινιάρει και ποιός θα κάτσει στο δρόμο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    με ανάρτηση μπορείς να απορροφάς το δυνατό τίναγμα στο ξεκίνημα και στις αλλαγές. να μην είναι κούτσουρο δλδ το αμάξι πίσω, να μπορεί δλδ να κάνει ένα ελαφρύ κάθησμα όταν αφήνεις το συμπλέκτη με το γκάζι στο πάτημα.

    διαφορικό για να μπορείς να έχεις πληροφόρηση στο σπινιάρισμα. με το ελεύθερο ποτέ δεν θα ξέρεις ποιος τροχός θα σπινιάρει και ποιός θα κάτσει στο δρόμο.
    Θωμά μιας και αναφέρθηκες στο θέμα ανάρτηση μπορούμε να μάθουμε
    τι είναι το καλύτερο για μένα ??

    μαλακή σκληρη εταιρεία ... δεν έχω ιδέα από αυτά

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP