Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: Ρελαντι Ε36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    280
    Thanked
    433
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το μαφ ειναι οκ.
    Μια εικασια ενος μαστορα που ρωτησα ειναι το σωληνακι αναθυμιασεων και η βαλβιδα εκτονωσεως.
    Δεν εχω ορεξη για πειραματισμους μαστορων, ουτε 'παραγω' χρυσα αυγα απο την οπισθια οδο!!
    (φαση: αλλαζουμε αυτο και εισαι οκ.
    Ωχ, τελικα δεν εφταιγε αυτο, αλλα τα διπλα ματζαφλαρι.
    Ωχ, τελικα δεν εφταιγε αυτο, αλλα τα παραδιπλα....)

  2. #2
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχω την εντύπωση πως για τη βαλβίδα εκτονώσεως ή το σωληνάκι αναθυμιάσεων, μπορείς να κάνεις ένα πολύ απλό τεστ.

    Με το μοτέρ σε λειτουργία βγάζεις την τάπα λαδιού από το καπάκι. Κανονικά πρέπει να αλλάξει η λειτουργία του μοτέρ λίγο, να αλλάξουν οι στροφές του ρελαντί. Αυτό σημαίνει ότι δουλεύει σωστά το ένα από τα 2 που αναφέρεις.

    Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσει κάποιος γνώστης.

    Γενικά για αρρυθμίες στο ρελαντί έχω διαβάσει άπειρα και είναι λίγο χάος η υπόθεση.

    Πάντως πιστεύω πρέπει να δεις και μήπως ρουφάς αέρα από κανά σωληνάκι, μήπως υπάρχει κανά σκίσιμο κάπου.

    Γενικά έχω ακούσει και για λάμδα, αισθητήρα εκκεντροφόρου (πιο απίθανο νομίζω), μπεκ, πολλαπλασιαστές...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 29-07-13 στις 15:59
    Ε36 M44Β19

  3. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    skaros (29-07-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    280
    Thanked
    433
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως πιστεύω πρέπει να δεις και μήπως ρουφάς αέρα από κανά σωληνάκι, μήπως υπάρχει κανά σκίσιμο κάπου.

    Γενικά έχω ακούσει και για λάμδα, αισθητήρα εκκεντροφόρου (πιο απίθανο νομίζω), μπεκ, πολλαπλασιαστές...
    Για λαμδα καπου το ακουσα κι εγω και μου φαινεται περιεργο.

    Το να ρουφαει αερα απο καπου, να το δεχτω... ΑΛΛΑ μονο υστερα απο διαδρομη σε εθνικη?? Δεν θα επρεπε να ειναι συνεχως το προβλημα και οχι επιλεκτικα?

    Βγαζοντας την ταπα λαδιου παντως, αλλαζει το δουλεμα.

  5. #4
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    280
    Thanked
    433
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επανερχομαι...

    Αλλαξα σωληνακι αναθυμιασεων και βαλβιδα εκτονωσεως και θα το τσεκαρω αν λυθηκε το θεμα! Αν οχι, σειρα εχει η βαλβιδα ρελαντι.

  6. #5
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    280
    Thanked
    433
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τζιφος, παω για βαλβιδα ρελαντι!

  7. #6
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μαφ ειναι οκ.
    Μια εικασια ενος μαστορα που ρωτησα ειναι το σωληνακι αναθυμιασεων και η βαλβιδα εκτονωσεως.
    Δεν εχω ορεξη για πειραματισμους μαστορων, ουτε 'παραγω' χρυσα αυγα απο την οπισθια οδο!!
    (φαση: αλλαζουμε αυτο και εισαι οκ.
    Ωχ, τελικα δεν εφταιγε αυτο, αλλα τα διπλα ματζαφλαρι.
    Ωχ, τελικα δεν εφταιγε αυτο, αλλα τα παραδιπλα
    ....)
    Είναι τραγικό σε μοτέρ 20-ετίας τα μαστόρια να πηγαίνουν με τη μέθοδο της δοκιμής...
    Καλά ξεμπερδέματα!

  8. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    skaros (21-08-13)

  9. #7
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    280
    Thanked
    433
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    Οι εργασιες-πειραματισμοι που εγιναν ηταν οι εξης:

    1. καθαρισμα βαλβιδας ρελαντι
    2. ξεμπριζωμα λ
    3. μετρηση πιεσης βενζινης οταν παρουσιαζεται το προβλημα (κομπλε ηταν)
    4. ξεμπριζωμα βεντιλατερ (!!!!) (στην απογνωση..)
    5. ανοιγμα εγκεφαλου μηπως εχει παρει υγρασια (δεν βρεθηκε αλλος μτχ για να ελεγξουμε)
    Η μηχανη εξακολουθουσε να σβηνει υστερα απο πορεια 10-15 χλμ.
    Το καθενα γινοταν ξεχωριστα και μετα το φερναμε στην φυσιολογικη του μορφη.

    Τελος, ειπαμε να ελεγξουμε τον αισθητηρα στροφαλου...
    Τον εβγαλε ο μαστορας, τον ετριψε, τον καθαρισε και μετα απο μια ευχη ενος παπα που ηταν εκει, τον τοποθετησε παλι.

    Εκανα μια βολτα... δεν εσβησε! Θα το διαπιστωσω καλυτερα σε ταξιδι αν πραγματι λυθηκε.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to skaros For This Useful Post:

    BILL007 (10-09-13), Panos 316T (10-09-13), Ptboul (10-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP