Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 71

Θέμα: BMW 320 E90 κινητήρες

  1. #61
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλά με ντιζα δηλαδη.....
    Ντίζα δεν έχει σίγουρα.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    EVERGET (28-07-13)

  3. #62

    Προεπιλογή

    Δεν έχει Ντιζα ρε παιδιά... Που την θυμηθηκατε αυτήν την λέξη.
    Traditional butterfly εννοεί ο καλλιτέχνης ότι η πεταλούδα ορίζει τον αέρα που θα φτάσει στους κυλινδρους οπως στα συμβατικά συστηματα εισαγωγής.
    Τα valvetronic εχουν πεταλούδα αλλά όχι για αυτόν τον λόγο. Εκει η πεταλούδα λειτουργεί ως τσοκ για μα πάρει μπρος και για backup σε περίπτωση που αστοχησει το valvetronic

  4. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Loukas (28-07-13), Ptboul (28-07-13), S8N (28-07-13)

  5. #63
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλα ντε μη βαρατε...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    m-power_01 (28-07-13), S8N (28-07-13)

  7. #64

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλα ντε μη βαρατε...
    Ε ρε φίλε επειδη εσυ έχεις έξι πεταλουδια θα βγάλεις τους άλλους πρωτογονους;;
    Χαχαχαχα

  8. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    EVERGET (28-07-13), mark e92 (28-07-13), S8N (28-07-13)

  9. #65
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δηλαδη ο Ν43 ειναι βαλβτρονικ; Να ξερω ν' αυξησω την τιμη ρε παιδι μου. Τοση τεχνολογια δινω.

  10. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    mark e92 (28-07-13)

  11. #66

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη ο Ν43 ειναι βαλβτρονικ; Να ξερω ν' αυξησω την τιμη ρε παιδι μου. Τοση τεχνολογια δινω.
    Όχι Αρη! Το 520 με Ν46Ν είχε valvetronic

  12. #67
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι Αρη! Το 520 με Ν46Ν είχε valvetronic
    εε και ? εμεις θα λεμε οτι εχει και του Αρη...

  13. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    S8N (29-07-13)

  14. #68
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

  15. #69
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στεφ καταρχάς αν θέλεις μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσετε το si μου για να έχετε πιο άμεσες εντυπώσεις.

    Το μοτέρ εάν το προσέχεις και το φροντίζεις, δεν θα βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υπάρχουν si με 200.000κμ.

    Τα προβλήματα στα si προκλήθηκαν από άγνοια, έλλειψη φροντίδας και συντήρησης.

    Επειδή το μπλοκ είναι αλουμίνιο και όχι χυτοσίδηρος, ζορίζεται στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και φορτίου. Συνεπώς θέλει προσοχή, δηλαδή όταν είναι κρύο να μη το σκίζει(ς).

    Επίσης προσοχή:
    ...στα διαστήματα service, αυστηρά κάθε 9-10Κ κμ ή χρόνο αλλαγή λαδιών με castrol edge 0-40
    ...τσεκάρισμα βαλβίδων κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών λέει η BMW, εγώ τις είδα στα 40.000 κμ
    ...μπουζάκια άλλαξα στα 45.000 κμ
    ...βενζίνη 97+ οκτάνια (βάζω vpower)

    Κάποια si στην αρχή είχαν θέματα επειδή όχι μόνο δεν γινόντουσαν σωστά τα παραπάνω, αλλά δεν είχε γίνει σε κάποια και η ανάκληση για τον εντατήρα καδένας. Εμένα πχ την έχει κάνει στο Σπανό.

    Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.

    Προσωπικά επειδή είχα το μοτέρ με τα 170 ed στην 120i, δεν αλλάζω το si με τίποτα και με κανένα Ε90 με ed 170hp! Ο τσαμπουκαλεμένος ήχος, η άμεση απόκριση του μοτέρ, λόγω έλλειψης valvetronic και πιο ελαφρύ βολάν μαζί με την πιο κοντή τελική σχέση το κάνει πολύ πιο fun και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.

    Ό,τι άλλο θες...ρώτα.
    Ευχαριστώ πολύ
    Θα σε ενημερώσω εαν είναι τις επόμενες μέρες
    Detailing Madness

  16. #70
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    να ξεθαψω το θρεντ?????

    το αυτοκινητο μου εγινε απο 316 122hp μετατροπη σε 320 170hp.
    η διαφορα ειναι τεραστια........

    με τρωει μερες τωρα να αφαιρεσω τους προκαταλυτες.......το 320 φοραει 2 προκαταλυτες.
    το θεμα ειναι αν θα αναβει το check μετα την αφαιρεση τους.
    το εχει επιδιωξει καποιος?
    προγραμμα εχει βαλει κανεις?

  17. The Following User Says Thank You to scania124 For This Useful Post:

    aristent (29-10-15)

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP