Στεφ καταρχάς αν θέλεις μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσετε το si μου για να έχετε πιο άμεσες εντυπώσεις.
Το μοτέρ εάν το προσέχεις και το φροντίζεις, δεν θα βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υπάρχουν si με 200.000κμ.
Τα προβλήματα στα si προκλήθηκαν από άγνοια, έλλειψη φροντίδας και συντήρησης.
Επειδή το μπλοκ είναι αλουμίνιο και όχι χυτοσίδηρος, ζορίζεται στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και φορτίου. Συνεπώς θέλει προσοχή, δηλαδή όταν είναι κρύο να μη το σκίζει(ς).
Επίσης προσοχή:
...στα διαστήματα service, αυστηρά κάθε 9-10Κ κμ ή χρόνο αλλαγή λαδιών με castrol edge 0-40
...τσεκάρισμα βαλβίδων κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών λέει η BMW, εγώ τις είδα στα 40.000 κμ
...μπουζάκια άλλαξα στα 45.000 κμ
...βενζίνη 97+ οκτάνια (βάζω vpower)
Κάποια si στην αρχή είχαν θέματα επειδή όχι μόνο δεν γινόντουσαν σωστά τα παραπάνω, αλλά δεν είχε γίνει σε κάποια και η ανάκληση για τον εντατήρα καδένας. Εμένα πχ την έχει κάνει στο Σπανό.
Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.
Προσωπικά επειδή είχα το μοτέρ με τα 170 ed στην 120i, δεν αλλάζω το si με τίποτα και με κανένα Ε90 με ed 170hp! Ο τσαμπουκαλεμένος ήχος, η άμεση απόκριση του μοτέρ, λόγω έλλειψης valvetronic και πιο ελαφρύ βολάν μαζί με την πιο κοντή τελική σχέση το κάνει πολύ πιο fun και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Ό,τι άλλο θες...ρώτα.
