Παιζουν καποιο ρολο αυτες οι βιδες εδω πανω;
Ισως να με ενοχλουν με την ΟΕΜ φλαντζα του Μ54.. Εχω και του Μ3 Ε36 αλλα θα προτιμησω του Μ54 διοτι κοβει περισσοτερη θερμοκρασια προς το ψευτοκαπακο..
![]()
Παιζουν καποιο ρολο αυτες οι βιδες εδω πανω;
Ισως να με ενοχλουν με την ΟΕΜ φλαντζα του Μ54.. Εχω και του Μ3 Ε36 αλλα θα προτιμησω του Μ54 διοτι κοβει περισσοτερη θερμοκρασια προς το ψευτοκαπακο..
![]()
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (27-07-13)
BILL007 (28-07-13)
ΧΙΟΣ-CHIOS
apovas (29-07-13), BILL007 (28-07-13), Kostas_1 (28-07-13), Vassilis ///M (30-07-13)
Ζάχο βάλε σκουληκόβιδες με κόλλα σπειρωμάτων για να μην βιδώσουν μόνες τους με τους κραδασμούς και πέσουν μέσα.Άντε ρε μπαγάσα θα βγάλει ήχο το θηρίο!!
zaharias (28-07-13)
Επισης..
Αλλο ενα θεματακι που εχω ειναι οτι επειδη το μοτερ μου ειναι απο δεξιοτιμονο, εχει λιγοτερες βιδες στη κεφαλη (εκει που παταει το πλακακι της εξαγωγης), συγκεκριμενα 8 ενω τα αριστεροτιμονα εχουν 12..
https://bmwfans.info/parts/catalog/E...with_catalyst/
Σκεφτομαι οτι ισως θα ηταν καλυτερα στο χταποδι απο το Μ3 Ε36, να ενωσω τις 3 σωληνες μεταξυ τους.. για να μην χανει.. τι λετε? ή να το αφησω ως εχει?
ΧΙΟΣ-CHIOS
zaharias (28-07-13)
Βαλε σκουλικοβιδες και ποντα με argon Ζαχαρια, υστερα τριψιμο να ερθει προσωπο η κολληση και εισαι μια χαρα.
zaharias (28-07-13)
Ζαχαρια με το καλό η τοποθετηση........μετα προγραμμα ισως και εκκεντροφορους μηπως; διοτι ως γνωστον οτι αδειαζει απο την εξαγωγη με κατι πρεπει να γεμισει......
STREETRACING (07-08-13), zaharias (28-07-13)