Όπως λέει και ένας φίλος, "Δυναμόμετρο είναι ο δρόμος".
Οπότε όσα άλογα και αν (λέμε ότι) έχουμε,εάν μας παιρνάνε τα Corolla,υπάρχει ζήτημα.
(By the way,παλιός Corrolaκιας κι εγώ. Αγαπημένο αυτοκίνητο για πολλούς λόγους).
Πάντως τη μόντα με τους προκαταλυτες τη σκέφτομαι σοβαρά.
(Υ.Γ. Συγγνώμη για τα off topic,Στεφανε. Από την πόλη έρχομαι,και στην κορφή Corolla...).
aristent (27-07-13), chrisgiapz3 (28-07-13), Ptboul (28-07-13), S8N (27-07-13)
Καλημέρα παίδες!!!Αν αφαιρέσουμε μόνο προκαταλύτες,χωρίς πρόγραμμα τι γίνεται;Για να αφαιρεθουν πρέπει να αλλάξουμε το χταπόδι η είναι κόψε ράψε δουλειά;
Δεν υπάρχει πρόβλημα για το off topic!
Πάντως ο Si εαν συντηρηθεί σωστά νομίζω δεν θα υπάρχει πρόβλημα
Κάθε πόσα χλμ θέλει ρύθμιση βαλβίδων;
Detailing Madness
Καθε 50.000 αν θυμαμαι καλα.
Πανο, χρειαζεσαι πολλαπλη εξαγωγης. Μπορει να κανει απο N45B16, εκεινη δεν εχει προκαταλυτες αλλα καποιος πρεπει να μετρησει διαμετρο αυλων. Χωρις επαναπρογραμματισμο θα εχεις check engine. Μπορει και χαλια μιγμα.
Γινεται και κοψε-ραψε.
Kαι μια ερώτηση ακόμη.Ο καταλύτης μου έχει αρχίσει να κουδουνίζει.Ενίοτε μου πετάει και κανένα check engine με το διαγνωστικό να λέει για προβλημα στον καταλύτη και αντικατάσταση.Μετά απο κανένα ταξιδάκι ή λίγο σκίσιμο σβήνει.Μπορεί αυτός ο καταλύτης να αντικατασταθεί απο κάποιον πιο ελέυθερο after market χωρίς λαμπάκια κινητήρα αναμένα και αν ναι θα υπάρχξει ενδεχομένως κάποιο κέρδος σε ροπή ή ιπποδύναμη;Το αμάξι είναι 320 Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.
Στεφ καταρχάς αν θέλεις μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσετε το si μου για να έχετε πιο άμεσες εντυπώσεις.
Το μοτέρ εάν το προσέχεις και το φροντίζεις, δεν θα βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υπάρχουν si με 200.000κμ.
Τα προβλήματα στα si προκλήθηκαν από άγνοια, έλλειψη φροντίδας και συντήρησης.
Επειδή το μπλοκ είναι αλουμίνιο και όχι χυτοσίδηρος, ζορίζεται στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και φορτίου. Συνεπώς θέλει προσοχή, δηλαδή όταν είναι κρύο να μη το σκίζει(ς).
Επίσης προσοχή:
...στα διαστήματα service, αυστηρά κάθε 9-10Κ κμ ή χρόνο αλλαγή λαδιών με castrol edge 0-40
...τσεκάρισμα βαλβίδων κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών λέει η BMW, εγώ τις είδα στα 40.000 κμ
...μπουζάκια άλλαξα στα 45.000 κμ
...βενζίνη 97+ οκτάνια (βάζω vpower)
Κάποια si στην αρχή είχαν θέματα επειδή όχι μόνο δεν γινόντουσαν σωστά τα παραπάνω, αλλά δεν είχε γίνει σε κάποια και η ανάκληση για τον εντατήρα καδένας. Εμένα πχ την έχει κάνει στο Σπανό.
Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.
Προσωπικά επειδή είχα το μοτέρ με τα 170 ed στην 120i, δεν αλλάζω το si με τίποτα και με κανένα Ε90 με ed 170hp! Ο τσαμπουκαλεμένος ήχος, η άμεση απόκριση του μοτέρ, λόγω έλλειψης valvetronic και πιο ελαφρύ βολάν μαζί με την πιο κοντή τελική σχέση το κάνει πολύ πιο fun και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Ό,τι άλλο θες...ρώτα.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos! : 28-07-13 στις 12:06
Nikos
aristent (28-07-13), giannis_compact (28-07-13), Loukas (28-07-13), mark e92 (28-07-13), Ptboul (28-07-13)
Ε91 (28-07-13)