Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: Πάνε τα cup :/

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φαγωθήκατε με τη κόντρα ( χωρίς να εχω αναφερθεί καν εγώ ) ..... δεν είναι μονάχα εκεί το θέμα γιατί και σε πορεία
    να μαι, αν δώσω μία τρίτη-δευτέρα μην παλεύω να το σώσω ....

    Οπότε ρωτάω το εξής .... αν τα λάστιχα που ανέφερα παραπάνω είναι πιο ασφαλή
    από τα cup ή οχι ! ! !

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαγωθήκατε με τη κόντρα ( χωρίς να εχω αναφερθεί καν εγώ ) ..... δεν είναι μονάχα εκεί το θέμα γιατί και σε πορεία
    να μαι, αν δώσω μία τρίτη-δευτέρα μην παλεύω να το σώσω ....

    Οπότε ρωτάω το εξής .... αν τα λάστιχα που ανέφερα παραπάνω είναι πιο ασφαλή
    από τα cup ή οχι ! ! !
    Ασε μας ρε νικο τωρα που φαγωθηκαμε με την κοντρα. Τιναξες σαζμαν στον αερα, τα τουρμπο εκλασαν, τα λαστιχα σε τεσσερεις μηνες βγηκαν οφ.

    Και καλα κανεις αλωστε, δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις. Αλλα οταν ζητας γνωμες, γνωμες παιρνεις. Κοντρακιας εισαι και πατας. Τι να σου λεμε δλδ???βαλε κανα καλο ραν φλατ για να σε βγαλει μεχρι το κοντυνοτερο βουλκανιζατερ σε περιοτωση που παθεις λαστιχο στο εοαγγελματικο ταξιδι???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Azurius (27-07-13), Leonidas_E39 (26-07-13), mormon (27-07-13), nikos valvetronic (26-07-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Φοράω τα PZERO runflat και θα σου πω ένα πράγμα.

    Βάλε τα PZERO!!

    Φοβερό λάστιχο!!

    Τρελό grip εκεί που το potenza ούτε καν το ονειρευόταν, ήσυχο και άνετο.

    Απλά στην αρχή για να πατήσει έχει αρκετό tramlining. Με το που πατήσει όμως θα δεις αισθητά καλύτερη πρόσφυση.

    Σε βροχή δεν είχα κάποιο πρόβλημα πάντως.
    Nikos

  5. #4
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασε μας ρε νικο τωρα που φαγωθηκαμε με την κοντρα. Τιναξες σαζμαν στον αερα, τα τουρμπο εκλασαν, τα λαστιχα σε τεσσερεις μηνες βγηκαν οφ.

    Και καλα κανεις αλωστε, δικο σου ειναι οτι θελεις το κανεις. Αλλα οταν ζητας γνωμες, γνωμες παιρνεις. Κοντρακιας εισαι και πατας. Τι να σου λεμε δλδ???βαλε κανα καλο ραν φλατ για να σε βγαλει μεχρι το κοντυνοτερο βουλκανιζατερ σε περιοτωση που παθεις λαστιχο στο εοαγγελματικο ταξιδι???
    Πετυχημένο



    Παρεμπιπτόντως ....
    Τα τουρμπο λειτουργούν μια χαρά, 3-4 σωληνάκια ήταν το πρόβλημα
    τα 2 από τα οποία ήταν της υποπίεσης ... το αμάξι ροπιάζει κανονικά ! ! !
    ποιος διαδίδει ότι χάλασαν οι τουρμπίνες χμμμμ i m wondering ...

  6. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αμα θες προσφυση για ευθεια βαζεις μια ιντσα ζαντα κατω και ενα νουμερο πιο φαρδυ ελαστικο και εισαι κομπλε.
    Στο Μ3 πχ απο 255/35/19 με PSS σε 265/40/18 με μαμα αναρτηση (που ηταν μαλακοτερη και ψηλοτερη) υπηρχε τεραστια διαφορα στο θεμα προσφυσης απο σταση. Τεραστια. Προς το καλυτερο. Στα turbo Μ3 βαζαν μεχρι και 17αρια για ακομα καλυτερη προσφυση απο σταση στο 1/4 mile.
    Το λουκ φυσικα με τα 19αρια χαμηλωμενο ηταν καλυτερο. Δεν μπορεις να τα εχεις ολα.
    Τα Cup τα ειχα και εγω. Οταν το λαστιχο ειναι κρυο δεν εχει καθολου προσφυση. Την χειροτερη ολων. Οταν ζεσταθει ομως ειναι το καλυτερο. Στην πολη ομως πολλες φορες δεν προλαβαινει να ζεσταθει με αποτελεσμα να μην μπορει να ξεκινησει σωστα απο σταση και να χαζογλυστραει ολη την ωρα. Διαφορα ειδα και οταν επαιξα με την πιεση. Στα 28-30 psi ηταν αρκετα καλο, καμια σχεση με τα 35+ που οριζει η BMW, και που αρχικα ειχα δοκιμασει,αλλα γλυστραγε συνεχως.
    Αυτα και απο εμας που εχουμε δοκιμασει αρκετους συνδυασμους. Η εμπειρια λεει παντως οτι λιγο πιο ξεφουσκωτο πισω απο οτι οριζει ο κατασκευαστης, βοηθαει την κατασταση απο σταση στα ελληνικα παγοδρομια. Το ποσο ομως ειναι αναλογως του αυτοκινητου και της διαστασης ελαστικου που φοραει. Και φυσικα οσο πιο καινουργιο και φρεσκο ελαστικο, τοσο καλυτερη η προσφυση.

  7. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Stathis (27-07-13)

  8. #6
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα θες προσφυση για ευθεια βαζεις μια ιντσα ζαντα κατω και ενα νουμερο πιο φαρδυ ελαστικο και εισαι κομπλε.
    Στο Μ3 πχ απο 255/35/19 με PSS σε 265/40/18 με μαμα αναρτηση (που ηταν μαλακοτερη και ψηλοτερη) υπηρχε τεραστια διαφορα στο θεμα προσφυσης απο σταση. Τεραστια. Προς το καλυτερο. Στα turbo Μ3 βαζαν μεχρι και 17αρια για ακομα καλυτερη προσφυση απο σταση στο 1/4 mile.
    Το λουκ φυσικα με τα 19αρια χαμηλωμενο ηταν καλυτερο. Δεν μπορεις να τα εχεις ολα.
    Τα Cup τα ειχα και εγω. Οταν το λαστιχο ειναι κρυο δεν εχει καθολου προσφυση. Την χειροτερη ολων. Οταν ζεσταθει ομως ειναι το καλυτερο. Στην πολη ομως πολλες φορες δεν προλαβαινει να ζεσταθει με αποτελεσμα να μην μπορει να ξεκινησει σωστα απο σταση και να χαζογλυστραει ολη την ωρα. Διαφορα ειδα και οταν επαιξα με την πιεση. Στα 28-30 psi ηταν αρκετα καλο, καμια σχεση με τα 35+ που οριζει η BMW, και που αρχικα ειχα δοκιμασει,αλλα γλυστραγε συνεχως.
    Αυτα και απο εμας που εχουμε δοκιμασει αρκετους συνδυασμους. Η εμπειρια λεει παντως οτι λιγο πιο ξεφουσκωτο πισω απο οτι οριζει ο κατασκευαστης, βοηθαει την κατασταση απο σταση στα ελληνικα παγοδρομια. Το ποσο ομως ειναι αναλογως του αυτοκινητου και της διαστασης ελαστικου που φοραει. Και φυσικα οσο πιο καινουργιο και φρεσκο ελαστικο, τοσο καλυτερη η προσφυση.

    Αξιοπρόσεκτα όσα είπες

    Μια παρατήρηση μόνο: Που να ζεστάνουμε τα cup, φίλε μου, βγαίνουμε
    για ένα ποτό, πάμε μια παραλία, ένα ταξίδι, burn out θα κάνουμε προτού
    ξεκινήσουμε ? ( αναφέρομαι ιδιαίτερα στους χειμερινούς μήνες )


    Στο δικό μου θέμα λόγω ιδιαιτερότητας του αυτοκινήτου,
    στα παγοδρόμια που λες, τα αντισπιν ανάβουν-κλείνουν, πιο γρήγορα
    από τα μάτια μου, συμβιβάστικα μεν, γιατί όπως έλεγε ο πατέρας
    μου, καθένας είναι άξιος των επιλογών του, απλώς ψάχνω να βρω τη βέλτιστη λύση για να ελαχιστοποιήσω όσο είναι δυνατό, τα ψαρέματα αυτά ! !

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP