
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
σχεδιαστικα υπαρχει ενας χρυσος κανονας..και το λεω γιατι ουσιαστικα ειναι και η δουλεια μου εν μερει..
οπως υπαρχει το ξυραφι του οκαμ (ειναι και της μοδας τωρα τελευταια) σε εξηγησεις και αποφασεις..ετσι και στο σχεδιο..το πιο ευκολα κατανοητο στο ματι..συνηθως ειναι και το καλυτερο...το πιο "ευπεπτο"..το λιγοτερο φλυαρο να το πω αλλιως...σχεδιαστικα λοιπον αν παρουμε τα τρια αυτοκινητα των φωτογραφιων...το πιο ομοιογενες...ειναι σαφως το a5!!!δευτερο το bmw..και τριτο το mercedes..βασικα ολα εχουν να κανουν με αναλογιες...πχ..το bmw μπροστα ειναι υπερβολικο..ενω πισω ειναι πολυ πιο ομοιογενες και κατανοητο στο ματι..επισης θεωρω οτι φορτωνεται το σχεδιο αρκετα..απο τις ακμες του καπω μπροστα μαζι με τις πλευρικες...οπου τις δευτερες τις βρισκω αρκετα καλογουστες (ισως οι πρωτες ειναι λιγακι αχρειαστες)!επισης αυτη την μοδα με τα φαναρια μπροστα επιεικως δεν την καταλαβαινω...και ειναι σαφως μια ταση να δειχνει πιο φαρδυ το αμαξι..καταργωντας τα φουσκωματα ή μικραινοντας τα..στους θολους!το ιδιο ισχυει και πισω φυσικα..με τα στενα φαναρια της bmw ιδιως...τελος αυτη η περιεργη γραμμη καπω (σε υψος) στο bmw πραγματικα μου ξενιζει...και θεωρω οτι και απο κει το bmw φαινεται πιο ψευτικο μπροστα...σαφως και ο σχεδιαστης θελει εδω να χαμηλωσει την ολη γραμμη του αυτοκινητου ...κανοντας το πιο επιθετικο...αλλα απο καποιες γωνιες..δεν ειναι και οτι καλυτερο!
υγ1..αυτο το 4 μου καθεται στο στομαχι..
υγ2..ανεξαρτητως προκαταληψεων...ψηψιζω audi..