Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: E30-με μοτερ M40-Ρεταρισμα στις 6000???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου εντελώς φιλικά στο λέω ότι το γεγονός ότι βάλατε αλλο μτχ λουφτ δεν σημαίνει κατι. Μπορει να ειναι και αυτο χαλασμένο. Ποιος μπορει να το ξέρει;
    Δεν σου λέω ότι ειναι το λουφτ ντέ και καλά.

    Πρέπει να κοιτάξεις οπως πάνω κάτω σου είπαν και τα παιδιά
    Λουφτ, σωλήνες αέρα ,λ , ρεύματα, βαλβίδα ψυχρης, μπεκ. Γενικά να το ξεσκονισετε πρέπει. Για αυτό ρώτησα που το φτιαχνεις. Εκείνος ξέρει τι πραγματικα άλλαξε και τι όχι. Αποψη μου ειναι ότι όταν αναθέτεις αλλαγη κινητήρα σε κάποιο συνεργείο πρέπει να φύγεις απο εκει ξεγνοιαστος. Άντε να πας άλλη μια φορά για συμμάζεμα.
    Πήγαινε λοιπόν και ασε το αυτοκίνητο να το ψαξει. Άμα αρχίσουμε εμείς να μαντευουμε θα πληρώσεις ενα σκασμο λεφτά

  2. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13), Kostas_1 (23-07-13), nik200 (23-07-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    σωστος ο m power...

    για αρχη τσεκαρισμα luft...αλλαχτε 2-3...ακουσε με....και μετα αμα δεν ειναι αυτο...ολα check...οπως προειπε το φιλαρακι μου...

    υγ..τωρα για τα συνεργεια....πολυ αισιοδοξο τον βλεπω...ιδιως με τα παλια..οπου κανεις μα κανεις δεν ασχολειται...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13), m-power_01 (23-07-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP