Τι πρεπει να επιλεξει καποιος που κανει 30,000 km, αλλα θελει να εχει το παραπανω γκαζι της βενζινης, μιας και το 325d δεν ερχεται σε τετρακινητη εκδοχη???
Τι πρεπει να επιλεξει καποιος που κανει 30,000 km, αλλα θελει να εχει το παραπανω γκαζι της βενζινης, μιας και το 325d δεν ερχεται σε τετρακινητη εκδοχη???
Υπάρχει και ο N53D30 σε τετρακούνα, αλλά την θέλεις σώνει και καλά;
Βάλε μας και άλλες παραμέτρους. Έτσι όπως το θέτεις μάλλον για το 2λιτρο σε βλέπω.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Και τα δυο διλιτρα ειναι Πανο
To 328i ειναι 3000cc 230Hp αυτο εχω !
μαλλον για F30 μιλαμε....
δηλαδη αυτο:
ή αυτο:
![]()
πιθανον εχουν την ιδια τιμη,οποτε το προβλημα ειναι στις λεπτομεριες.....
εδω εχουμε και ενα μικρο συγκριτικο:
Tο 328ι 328ιχ E90,E92,F ειναι 3000cc και απο οικονομια εμενα με ενα ρεζερβουαρ με βγαζει μεσα στην πολη 470χλ και αναβει ρεζερβα μετα
Το F είναι δίλιτρο
240 horsepower
2.0-liter, inline 4-cylinder engine
https://www.bmw.ca/ca/en/newvehicles...ata/index.html
το F εδω Καναδα ειναι 3000κκ και εχει παραπανω hp 250hp ενω το Ε92,90 εχουνε 230hp
Μαλλον Ελλαδα και γενικα Ευρωπη αλλαζει.
Ναι Κωστα, στην Ευρωπη η 328 ειναι διλιτρη με 245 ιππους.