ναι
οχι
insane in the ///Midbrain
Konstantinos E60 (15-07-13)
Εντός της εβδομάδας θα ανεβάσω φωτό από Χ3 3.0 εγκατελειμένο στο δρόμο, χωρίς πινακίδες και χαρτάκι του δήμου. Ο Λούνατικ μπορεί να το χει δει καθώς είναι στη γειτονιά του. Πολλά παίζονται πλέον όταν μιλάμε για τόσα κυβικά...
Leonidas_E39 (15-07-13)
konstantinaM3 (17-07-13), Leonidas_E39 (15-07-13), nikos1400 (15-07-13), S8N (16-07-13)
Είναι κάτι βόλτες.... σαν τη σημερινή... που ανασταίνουν κ νεκρούς!!!!
Μιας και δε βρίσκω υποκατάστατο...
Θα συνεχίσω τις μπάντες με τους φίλους μου!!
Το χαμόγελο, η διέγερση, το τέλειο γύρισμα, η μεταφορά βάρους, η παρατεταμένη πλαγιολίσθηση, ο ήχος της καβούκας...
Εντάξει... πατάνε στο χόμπι μου, στην κ@υλ@ μου... θα τους πληρώνω. Όλοι έχουμε πάθη...
A8hnaios (15-07-13), DaywalkeR (15-07-13), EVERGET (15-07-13), Panos 316T (16-07-13), pilot (16-07-13), S8N (16-07-13), steliosm46 (15-07-13)
Μαρέσει ο τρόπος σκέψης σου! Δεν υπάρχει υποκατάστατο για αυτή την γκαυλα! χαχαχ
Λέμε λέμε και στο τέλος μόλις του δίνουμε και καταλαβαίνει μας πιάνει πάλι το "δεν θα το πουλήσω ποτέ φίλε" χαχαχα
το παθαίνω και εγώ συνέχεια αλλα μόλις έρχονται τα μαμημενα τα μαμησιάτικα εκεί πέφτει μπιμελίκη και αναθεμα λέμε που πήραμε ένα αμάξι το έχουμε πληρωμένο ουτε πάμε στα καζίνα ουτε στις πουτ@νες και θέλουν να μας τα πατήσουν όλα να μην αφήσουν τίποτα!
τέλος πάντων... που κάνετε μπάντες παιδιά να έρθω και εγώ??![]()
σσσσσσσσσσσσσσσσσσστττττ
μη μας ακούσουν.
έλα σε ένα καφέ...![]()
DaywalkeR (15-07-13), pilot (16-07-13), steliosm46 (15-07-13)
Kostas_1 (16-07-13)
αυτό ενδιαφέρει πολλούς
Μήπως ανοίγει ένα παράθυρο γιά να μεταβιβαστούν αυτοκίνητα ιδιωτών, με πολλά κυβικά, σε επιχειρήσεις ? Το μη χείρον, βέλτιστον.Μπόνους στον κλάδο ΙΧ από τις νέες αλλαγές στη φορολογία
Του Σπύρου Δημητρέλη
Ένα γενναίο μπόνους στο χειμαζόμενο κλάδο αυτοκινήτου δίνει ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος. Με διατάξεις του αίρονται μια σειρά από περιορισμοί στην έκπτωση δαπάνης χρήσης αυτοκινήτου από επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες και καθίσταται πλέον πιο συμφέρουσα η απόκτηση ή ενοικίαση ΙΧ για επαγγελματική χρήση.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος (ΚΦΕ) προβλέπει την απόσβεση υπό προϋποθέσεις της απόκτησης, μεταξύ άλλων, και οχημάτων μεταφοράς ατόμων χωρίς να τίθενται περιορισμοί όσον αφορά τον κυβισμό τους. Ο ετήσιος συντελεστής απόσβεσης ανέρχεται για τα οχήματα στο 16% της αξίας κτήσης τους. Από τη διάταξη λείπουν περιορισμοί όσον αφορά τον κυβισμό των οχημάτων που αποκτά ή μισθώνει με σχήμα χρηματοοικονομικής μίσθωσης μια επιχείρηση ή ένας ελεύθερος επαγγελματίας. Στον υφιστάμενο Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος υπάρχει ο περιορισμός για έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα του 70% των δαπανών για αυτοκίνητο εφόσον αυτό είναι έως 1.600 κυβικά και 35% για οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού. Με βάση τη νέα διάταξη του ΚΦΕ δεν υπάρχουν περιορισμοί της έκπτωσης των δαπανών για τη χρήση και τη συντήρηση ενός ΙΧ από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης ή του επαγγελματία.
Ακόμη μεγαλύτερο είναι το όφελος, σύμφωνα με ειδικευμένους φοροτεχνικούς, από την αντιμετώπιση που επιφυλάσσει ο νέος ΚΦΕ στη βραχυχρόνια ή μακροχρόνια μίσθωση οχημάτων. Ο νέος ΚΦΕ προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια για τις αποσβέσεις οχημάτων που αποκτώνται με leasing ενώ δεν προβλέπει περιορισμούς ή κριτήρια για την απλή μίσθωση (ενοικίαση) οχημάτων. Όπως σημειώνουν έμπειροι φοροτεχνικοί το μηνιαίο μίσθωμα που καταβάλλεται για την ενοικίαση οχημάτων, χωρίς κανέναν περιορισμό σε κυβισμό ή αξία οχήματος, εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης ή του επαγγελματία. Ωστόσο, θα πρέπει να εκπληρώνεται η προϋπόθεση της γενικής διάταξης του νέου ΚΦΕ για την αναγνώριση των δαπανών, δηλαδή η δαπάνη να πραγματοποιείται προς το συμφέρον της επιχείρησης. Με άλλα λόγια θα έχει λόγο και ο φορολογικός ελεγκτής για το αν μια δαπάνη για την ενοικίαση ενός, για παράδειγμα, πανάκριβου ΙΧ γίνεται προς το συμφέρον της επιχείρησης ή καλύπτει άλλες ανάγκες του επιχειρηματία (π.χ. οικογενειακές μετακινήσεις).
Μεγάλο όφελος προκύπτει για τον κλάδο αυτοκινήτου και από τη σημαντική μείωση του τεκμαρτού εισοδήματος που προστίθεται σε εργαζόμενους που λαμβάνουν ως παροχή εταιρικό αυτοκίνητο. Με βάση τον υφιστάμενο ΚΦΕ οριζόταν ότι το ετήσιο τεκμαρτό εισόδημα υπολογιζόταν ως ποσοστό επί της εργοστασιακής αξίας του οχήματος. Για παράδειγμα, για ένα ΙΧ εργοστασιακής αξίας 35.000 ευρώ το τεκμαρτό εισόδημα που «χρεωνόταν» στον εργαζόμενο της επιχείρησης (π.χ. διευθύνοντα σύμβουλο) που το λάμβανε για χρήση ως παροχή από την εταιρεία ανερχόταν στο 30% της εργοστασιακής αξίας, δηλαδή 10.500 ευρώ. Με άλλα λόγια το συγκεκριμένο στέλεχος επιχείρησης φορολογούνταν επιπλέον, ως μισθωτός, για 10.500 ευρώ πέραν των μισθών που λάμβανε.
Με τον νέο ΚΦΕ ορίζεται ότι το εισόδημα για την παροχή ΙΧ που χρεώνεται στον εργαζόμενο ανέρχεται στο 30% της ετήσιας δαπάνης απόσβεσης, μίσθωσης, εξόδων χρήσης και συντήρησης. Στο παραπάνω παράδειγμα, αν το ετήσιο κόστος για το παραπάνω ΙΧ είναι 10.000 ευρώ το επιπλέον εισόδημα που προστίθεται σε αυτόν που το χρησιμοποιεί ανέρχεται σε 3.000 ευρώ, δηλαδή 7.500 ευρώ λιγότερα σε σχέση με το σημερινό καθεστώς.
Όσον αφορά, ωστόσο, το τεκμήριο διαβίωσης δεν επέρχονται αλλαγές με τον νέο ΚΦΕ. Το τεκμήριο διαβίωσης που αναλογεί στα ΙΧ τα οποία είναι ιδιοκτησίας ή κατέχονται από επιχειρήσεις βαρύνει τους εταίρους, διαχειριστές, διοικητές, προέδρους του ΔΣ, ανάλογα με τη νομική μορφή της εταιρείας.
Πηγή:www.capital.gr