με τη σειρα μου να ευχηθω τα καλοριζικα στο γιατρο και να δωσω τα ευσημα στο νικο για την ολοκληρωση του προτζεκτ.
το σχολιο μου ειναι οτι θα πρεπει να περιμενουμε ωστε να δουμε πως δουλευει και ποσο αξιοπιστο θα αποδειχθει στην πραξη.
και το προτζεκτ του γιωργου πολλα ειχαν ακουστει στην αρχη και ακομα περισσοτερα στην πορεια...
η αποψη μου προσεγγιζει αυτες των δημητρη, turbodog και bmw.
ολα αυτα τα "μπαξιματα" και κοντρα "μπαξιματα" ειναι πεταμενα λεφτα.
οταν αυτο που εχεις δεν σου φτανει, καλο ειναι να πηγαινεις "παρακατω"...
ετσι οπως τα 330 ess δεν θα γινουν ποτε Μ3, ετσι και το Μ3 δεν θα γινει ποτε 911ΤΤ, SL ή 430.
καθε τετοιο αυτοκινητο εχει τη θεση του στο λιμπρο ντ΄ορο αυτοκινησης. δεν οφελει -κατα τη γνωμη μου παντοτε- ουτε εχει και καποιο νοημα να χαλαμε τετοια οχηματα.
(εξαιρω το loaded για τους λογους που εχω εξηγησει στο παρελθον).
εκτιμω οτι αυτο το αυτοκινητο οπουδηποτε αλλου εκτος της ευθειας θα ειναι πιο αργο απο το νορμαλ.
τον συνδυασμο της πισω κινησης, των 500+ ιππων και της ελληνικης ασφαλτου, τον γνωριζω -δυστυχως- πολυ καλα...
ειναι ματαιος πονος να βελτιωνεται προς αυτην την κατετυθυνση αυτο το αυτοκινητο. ακομα και σουπερ αξιοπιστο να αποδειχθει (πραγμα συζητησιμο, αφου τα Μ ειναι ουτως ή αλλως πολυ κοντα στο οριο), σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι πιο αργο απο αυτοκινητα με τη μιση ιπποδυναμη. για να δειξει τι μπορει να κανει θα πρεπει να ολες οι συνθηκες (ασφαλτος, θερμοκρασια, σ.α.λ, σχεση κιβωτιου) να ειναι μελετημενες υπερ του...
π.χ. απο φαναρι σε φαναρι, ενα απλο S3 θα ειναι για πλακα μπροστα, δεν συζηταμε για εβο ή sti...
επισης ας δοκιμασει καποιος να κανει 4-5 απανωτα launches σε απολυτα "μαμα" Μ...
ποσο μαλλον με μια βελτιωση +40%...
σκεφτειτε επισης οτι δεν υπαρχει -απ' οσο ξερω- ενισχυμενος δισκος, οποτε θα καταλαβετε ποσο συχνα θα χρειαζεται αλλαγη.
αυτα δεν τα λενε στα φορουμ, ουτε τα αναφερουν οι βελτιωτες, διοτι τα θεωρουν λιγο-πολυ φυσιολογικα.
οπως τα gpower V10 που πανε για αλλαγη δισκου καθε τριτο πατημα...
εν κατακλειδι οποιος πειραζει Μ σε τετοιο βαθμο με σκοπο να "τρεχει" στην ευθεια, θεωρω -ειδικα στην ελλαδα- οτι κανει υπερβολη.
οπως ειπε ο bmw οποιος θελει να κανει τετοιου ειδους καριερα, υπαρχουν πολυ καταλληλοτερα αυτοκινητα. και καποια ειναι και φθηνοτερα.
οποιος θελει απλα να παει γρηγορα δεν χρειαζεται τοση δυναμη. αντιθετα η υπερβολικη δυναμη θα κανει το αυτοκινητο πιο αποτομο, πιο δυσκολο, πιο επικυνδυνο και τελικα πιο αργο...
παντου -εκτος της ευθειας και υπο προυποθεσεις- οπως προανεφερα...
κινησεις εντυπωσιασμου χωρις ουσια... οπως ειπε ο δημητρης τα 911 παρομοιας ιπποδυναμης ειναι αλλου...