Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 154

Θέμα: ESS M3 E92 σε Ελληνικο εδαφος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεδομένου ότι το SL ήταν ΠΙΣΩ από Ζ06 (με λίγα πράγματα το κορβετ πάνω κάτω στα άλογα του Λάμπο 530-550) περίπου όσο και από το Μ3 κι εγώ πιστέυω ότι με ένα 997 τύπου APR (600 hp) δεν έχει τύχη το Μ3 ...

    Από την άλλη όμως ΠΑΕΙ εξωφρενικά καλά ... όπως και το δικό σου Μήτσο !!! ...

    Λόγω ΠΟΛΥ μακρυού (σικ) χειροκίνητου κιβωτίου και διαφορικού του Ε92 ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΟ Λεγγέρα !!! ... Απο 1ες και 2ες ... θεωρώ ότι μπορεί να έχουμε έκπληξη !!! ... επίσης καλό θα ήταν να δεις και διαφορές και με το Ε92

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χρονια πολλα σε ολους...GT1 block ακουσα...996 700αρια...997 APR...ε...ειπα να γραψω και εγω...
    Καταρχην μπραβο στον Νικο (Μ3 εστοριλ) που καταφερε να κανει ενα κομπρεσσορατο Μ3 να δουλεψει σωστα...Η απολυτη δυναμη δεν εχει τοση σημασια...οσο η σωστη λειτουργια...Παντα υπαρχει πιο γρηγορος...το θεμα ειναι να αρεσει στον καθενα το αυτ/το του και να γουσταρει να το οδηγαει...
    Επισης θεωρω οτι ειναι λαθος να συγκρινουμε ΣΑΝ ΑΜΑΞΙΑ το Μ3 με οτιδηποτε αλλο...ειτε αυτο ειναι λαμπο,ειτε νισαν ειτε πορσε...Το καθε ενα εχει την χαρη του...
    Τωρα για το θεμα του γκαζιου...οπως πολλοι γνωριζετε,ενα καλα περιφεριακα βελτιωμενο 996ΤΤ (οχι 997 αφου ειναι καπως βαρυτερο)ακουμπαει τα 700/720 αλογα...Πιστεψτε με...τιποτα δεν το περναει στο δρομο με ιδιο σταδιο βελτιωσης...και δεν μιλαω για ειδικες κατασκευες...ιδιως οσο ανεβαινουν τα χλμ...το δικο μου το πουλησα πλεον...αλλα προχτες ημουνα σε γρηγορη βολτα με το μπλε 18g του παλλ...(αφου πλεον εγω ειμαι αργος) και στην κατηφορα της ΕΚΟ στην ΑΟ αφησε γκαζι στα 353...ειναι απλα απιστευτο το πως ανεβαζει χλμ...
    Νικο βαλε το Vbox και πες μας ποσο κανει 100-200?κατω απο 7δλ?
    Περιμενω με πολυ ενδιαφερον ενα γραφημα σου...
    Ευαγγελε...το ΑPR ειναι παντα διαθεσιμο για καμμια δοκιμουλα...ακομα μονο προγραμμα εχει...την περιμενω την εξατμιση...Αρκει το αλλο αμαξι να ειναι καποιο αντιστοιχο...και οχι ειδικη κατασκευη...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  3. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    Stathis (05-04-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Ευαγγελε...το ΑPR ειναι παντα διαθεσιμο για καμμια δοκιμουλα...ακομα μονο προγραμμα εχει...την περιμενω την εξατμιση...Αρκει το αλλο αμαξι να ειναι καποιο αντιστοιχο...και οχι ειδικη κατασκευη...
    ???? ... εγώ είπα ότι Ε92 F/I ΔΕΝ έχει καμία τύχη !!! ...

    εκτός αν θέλεις να πάμε βολτάκι να με φουντώσεις με το πράμα !!!! ...

    p.s. Πάντως τόσο το Ε92 όσο και το Ε46 του Δημήτρη (τουρμποντόγκ) θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ανοίγανε ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ 997ΤΤ ρολ 2ες ή με πολύ πρώτο στάδιο 996 με μαμά Κ16 (άντε και 16g to πολύ) ... αλλά άντε να βρέις τέτοιο πορκί !!! ... χειρότερα από ΕΒΟ γίνατε !!! δε βρίσκεις μαμά ούτε για δείγμα

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεδομένου ότι το SL ήταν ΠΙΣΩ από Ζ06 (με λίγα πράγματα το κορβετ πάνω κάτω στα άλογα του Λάμπο 530-550) περίπου όσο και από το Μ3 κι εγώ πιστέυω ότι με ένα 997 τύπου APR (600 hp) δεν έχει τύχη το Μ3 ...

    Από την άλλη όμως ΠΑΕΙ εξωφρενικά καλά ... όπως και το δικό σου Μήτσο !!! ...

    Λόγω ΠΟΛΥ μακρυού (σικ) χειροκίνητου κιβωτίου και διαφορικού του Ε92 ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΟ Λεγγέρα !!! ... Απο 1ες και 2ες ... θεωρώ ότι μπορεί να έχουμε έκπληξη !!! ... επίσης καλό θα ήταν να δεις και διαφορές και με το Ε92
    ναι δεν εχω προβλημα..ενδιαφερον μου ακουγεται να κανω και εγω ενα ανοιγμα με αυτο το Μ3 πχ 50-250 για να δουμε διαφορες, αν δεν εχει καποιο προβλημα ο κατοχος του. Δεν ευελπιστω να ειμαι μπροστα βεβαια και αφου δεν ειμαι κοντρακιας καριερας, δεν με πειραζει να ειμαι πισω, αλλα θα ηταν ενδιαφερον να δουμε την διαφορα ενος FI Ε46 με ενα Ε92. Οσον αφορα το lambo ουτε και εκει εχω προβλημα αν και ετσι οπως παταμε, του αφαιρουμε ενα απο τα βασικα οπλα του , την τετρακινηση του.
    Βεβαια, ενα ακομα ενδιαφερον πατημα θα ειναι και το 997 του σκανδαλη με το Ε92 που απο οτι γνωριζω εχει μονο ενα προγραμμα, ωστε να δουμε κατα ποσο αυτα που ισχυριζομαι παραπανω ειναι η οχι η πραγματικοτητα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP