Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 154

Θέμα: ESS M3 E92 σε Ελληνικο εδαφος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Superleggera είναι ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ Lambo !!!! ... το R8 είναι ένα γρήγορο group vag ...

    δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ... ακόμα και αν φοράνε το ίδιο μοτέρ και πολλά κοινά ανταλλακτικά αφού πλέον στο St Aggata μιλάνε ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ !!! ...

    το να βάλεις κομπρέσσορα στο SL είναι σα να θέλεις να βάλεις τα βυζιά της Pamella Anderson στη Νatalie Portman !!!!!

    για το πρότζεκτ κομπρέσσορας στο τσε εσ ελ την ξέρεις τη γνώμη μου !!!

    το Μ3 Ε92 όπως και το Ε46 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΙΔΙΚΑ όσο το τσε εσ ελ ή το Λεγγέρα !!! οπότε ας βάλουνε και ΥΓΡΑΕΡΙΟ δικαιωμά τους

    Ο Κωστής ΤΤΡ κάνει κόντρες από το 90 ... λες να του είπε ο Νίκος ότι το Μ3 είναι μαμα ?????

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    με τη σειρα μου να ευχηθω τα καλοριζικα στο γιατρο και να δωσω τα ευσημα στο νικο για την ολοκληρωση του προτζεκτ.

    το σχολιο μου ειναι οτι θα πρεπει να περιμενουμε ωστε να δουμε πως δουλευει και ποσο αξιοπιστο θα αποδειχθει στην πραξη.
    και το προτζεκτ του γιωργου πολλα ειχαν ακουστει στην αρχη και ακομα περισσοτερα στην πορεια...

    η αποψη μου προσεγγιζει αυτες των δημητρη, turbodog και bmw.

    ολα αυτα τα "μπαξιματα" και κοντρα "μπαξιματα" ειναι πεταμενα λεφτα.

    οταν αυτο που εχεις δεν σου φτανει, καλο ειναι να πηγαινεις "παρακατω"...

    ετσι οπως τα 330 ess δεν θα γινουν ποτε Μ3, ετσι και το Μ3 δεν θα γινει ποτε 911ΤΤ, SL ή 430.

    καθε τετοιο αυτοκινητο εχει τη θεση του στο λιμπρο ντ΄ορο αυτοκινησης. δεν οφελει -κατα τη γνωμη μου παντοτε- ουτε εχει και καποιο νοημα να χαλαμε τετοια οχηματα.
    (εξαιρω το loaded για τους λογους που εχω εξηγησει στο παρελθον).

    εκτιμω οτι αυτο το αυτοκινητο οπουδηποτε αλλου εκτος της ευθειας θα ειναι πιο αργο απο το νορμαλ.
    τον συνδυασμο της πισω κινησης, των 500+ ιππων και της ελληνικης ασφαλτου, τον γνωριζω -δυστυχως- πολυ καλα...

    ειναι ματαιος πονος να βελτιωνεται προς αυτην την κατετυθυνση αυτο το αυτοκινητο. ακομα και σουπερ αξιοπιστο να αποδειχθει (πραγμα συζητησιμο, αφου τα Μ ειναι ουτως ή αλλως πολυ κοντα στο οριο), σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι πιο αργο απο αυτοκινητα με τη μιση ιπποδυναμη. για να δειξει τι μπορει να κανει θα πρεπει να ολες οι συνθηκες (ασφαλτος, θερμοκρασια, σ.α.λ, σχεση κιβωτιου) να ειναι μελετημενες υπερ του...
    π.χ. απο φαναρι σε φαναρι, ενα απλο S3 θα ειναι για πλακα μπροστα, δεν συζηταμε για εβο ή sti...

    επισης ας δοκιμασει καποιος να κανει 4-5 απανωτα launches σε απολυτα "μαμα" Μ...
    ποσο μαλλον με μια βελτιωση +40%...
    σκεφτειτε επισης οτι δεν υπαρχει -απ' οσο ξερω- ενισχυμενος δισκος, οποτε θα καταλαβετε ποσο συχνα θα χρειαζεται αλλαγη.
    αυτα δεν τα λενε στα φορουμ, ουτε τα αναφερουν οι βελτιωτες, διοτι τα θεωρουν λιγο-πολυ φυσιολογικα.
    οπως τα gpower V10 που πανε για αλλαγη δισκου καθε τριτο πατημα...

    εν κατακλειδι οποιος πειραζει Μ σε τετοιο βαθμο με σκοπο να "τρεχει" στην ευθεια, θεωρω -ειδικα στην ελλαδα- οτι κανει υπερβολη.

    οπως ειπε ο bmw οποιος θελει να κανει τετοιου ειδους καριερα, υπαρχουν πολυ καταλληλοτερα αυτοκινητα. και καποια ειναι και φθηνοτερα.

    οποιος θελει απλα να παει γρηγορα δεν χρειαζεται τοση δυναμη. αντιθετα η υπερβολικη δυναμη θα κανει το αυτοκινητο πιο αποτομο, πιο δυσκολο, πιο επικυνδυνο και τελικα πιο αργο...
    παντου -εκτος της ευθειας και υπο προυποθεσεις- οπως προανεφερα...

    κινησεις εντυπωσιασμου χωρις ουσια... οπως ειπε ο δημητρης τα 911 παρομοιας ιπποδυναμης ειναι αλλου...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 05-04-10 στις 21:27 Αιτία: ...

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    chief (05-04-10), GM6 (06-04-10), katsaraios (05-04-10), Thomelef (06-04-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως αν ήξερα ότι μια τέτοια λύση θα ήταν και αξιόπιστη, θα προχωρούσα να το κάνω. Μπράβο δλδ στο καρδιολόγο και στο Δημήτρη (turbodog) για την υλοποίηση του project.

    Το θέμα είναι να ξέρεις πότε θα δώσεις WOT σε ένα Μ3 FI ή σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο τόσο δυνατό, όχι μόνο στους ελληνικούς δρόμους, αλλά ΠΑΝΤΟΥ! Είπαμε όλες αυτές οι αταξίες πρέπει να γίνονται κάτω από ιδανικές συνθήκες και όχι από φανάρι σε φανάρι.

    Δλδ δείτε το παρακάτω βιντ και πείτε μου ότι δεν πορώνεστε. Το αγαπημένο μου σημείο στο 0:49.....η πλάκα που έχει πάθει ο ιδιοκτήτης από τη πολύ δύναμη.....που φαντάζομαι ότι κάπως έτσι θα αντέδρασε στην αρχή ο Νίκος και στη συνέχεια ο καρδιολόγος.....

    Παρακολουθήστε τις αστραπιαίες αλλαγές στο dkg......



    Νίκο, φαντάζομαι και το ESS με water & meth θα δίνει παραπλήσιους χρόνους? Για βάλε το Vbox να δούμε καμιά ρεπρίζ ρε φίλε....

    Επίσης ρίχτε μια ματιά στο 0-60 mph (0-100 km) για όσους λένε ότι με τόση δύναμη το Μ3 δε θα ξεκινάει... (ναι ναι ξέρω.....αμερικάνικη άσφαλτος....)

    Και δε ξέρω τι λέτε εσείς για βελτιωμένες 911, αλλά το να είναι το Μ3 μπροστά από μαμά gt2, slr, lp560, παρέα με 996tt evo gt 660 & ΖR-1 και μια 'ανάσα' πίσω από enzo και carrera gt, ευχαριστώ πολύ αλλά εμένα προσωπικά μού φτάνει και μου περισεύει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 05-04-10 στις 20:02

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Thomelef (06-04-10), VanVIC (05-04-10), Vasilis (06-04-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Και δε ξέρω τι λέτε εσείς για βελτιωμένες 911, αλλά το να είναι το Μ3 μπροστά από μαμά gt2, slr, lp560, παρέα με 996tt evo gt 660 & ΖR-1 και μια 'ανάσα' πίσω από enzo και carrera gt, ευχαριστώ πολύ αλλά εμένα προσωπικά μού φτάνει και μου περισεύει.
    παρέα με τα αμάξια που λες είναι ΜΟΝΟ όταν έχουν παρκάρει μαζί !!! ...

    εξαιρώ το Lp 560 που όπως είδαμε στην κόντρα με το Leggera από ρολ ίσως όντως πάνε παρέα !!! ... ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ μαμα 997 ΤΤ που ΙΣΩΣ από ρολ να υπάρχει μικρή επαφή !!! (και για αυτό έγραψα και πριν ότι θα είχε ενδιαφέρον η κόντρα)

    αλλά 997 GT2 , slr , ZR1 κλπ είναι ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ...

    τα περί ENZO & Carrera GT θεωρώ ότι τα έγραψες για να γελάσουμε !!!

  7. #5
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων

    παρέα με τα αμάξια που λες είναι ΜΟΝΟ όταν έχουν παρκάρει μαζί !!! ...


    αλλά 997 GT2 , slr , ZR1 κλπ είναι ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ...


    τα περί ENZO & Carrera GT θεωρώ ότι τα έγραψες για να γελάσουμε !!!
    Καλό!

    Δεν τα έγραψα εγώ, κόπι-πάστε έκανα από το βίντεο....το κοίταξες καθόλου?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP