Σαφώς εννοούσα οτι τα 2 που ανέφερες, εκτός απο τις επιδόσεις σε σχέση με το συγκεκριμένο Μ3, είναι καλύτερα γενικότερα (ειδικά το Porsche)
του "σακάταψε" το ηθικό εννοούσα...
Πας στο άλλο άκρο, δεν υπάρχει λόγος έτσι κι αλλιώς.
κανείς δεν θα διαφωνούσε μ'αυτό.
Για όσους δεν κατάλαβαν, εννοούσα αν ο οδηγός της Lambo ήξερε με τί Μ3 άνοιγε. Ευτυχώς οι περισσότεροι κατάλαβαν.
Να υποθέσω οτι και η προσθήκη κομπρέσορα (μεταξύ άλλων) στο Μ3 CSL απο την ESS για την δημιουργία του CSL Loaded ήταν κι αυτό βέβηλη πράξη ?
Τώρα δηλαδή που έβαλε χέρι και στο Μ3 Ε92, η ESS πρέπει να καεί στην κόλαση ?
Τί να πώ ? Εξαρτάται πώς το βλέπει ο καθένας θεωρητικά γιατί πρακτικά, ο καθένας κάνει κουμάντο στην τσέπη του και κάνει τα γούστα του.
Πάντως τα χρονόμετρα γράφουν...
Δεν ξέρω αν κάποιος βελτιωτής έχει βάλει χέρι στο μοτέρ της Lambo Gallardo SL αλλά ξέρω ότι πρόσφατα ανακοινώθηκε τοποθέτηση twin-compressor στο 10-κύλινδρο Αudi R8. To ίδιο μοτέρ δεν φοράει και η SL ?
Νομίζω οτι και η SL το ίδιο μοτέρ φοράει αλλά στο Audi είναι -on purpose- λίγο "πνιγμένο".
Πράγματι σε κάτι τέτοια σκηνικά παίζεται όλο το έργο (η πλάκα)
Συμφωνώ 100%








 
						
					 
					
					
 
							
						 
 
		 Αρχικό μήνυμα απο VanVIC
 Αρχικό μήνυμα απο VanVIC
					
 
 



 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση