Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 154

Θέμα: ESS M3 E92 σε Ελληνικο εδαφος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και τα ανωτέρω 2 στα οποία αναφέρεσαι, αμφιβάλω αν έχουν τις επιδόσεις που έχει το Μ3Ε92 με ESS stage 2, σίγουρα σαν σκεπτικό με βρίσκεις κι εμένα σύμφωνο.
    Ενα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο οι επιδόσεις του, είναι πολλά περισότερα.
    Επίσης σίγουρο είναι οτι τα 2 στα οποία αναφέρεσαι είναι και ασφαλέστερα στους ελληνικούς δρόμους.

    Υπάρχει όμως και ένα άλλο θέμα...
    Καμιά φορά, αυτό που αγοράζεις δεν σου είναι "αρκετό" όπως είναι, θές να προσθέσεις και την δική σου "πινελιά", θές να το κάνεις ξεχωριστό.
    Νομίζω οτι σε τέτοιες περιπτώσεις απευθύνεται η "αναβάθμιση" που μας παρουσίασε ο m3est.

    Λές ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Μ3 (ο γιατρός) να μην είχε την δυνατότητα να αγοράσει ή το GT-R ή το Porsche ?

    Σκέψου την δική σου περίπτωση αλλά και τόσων άλλων "ομοιοπαθούντων" εδώ μέσα (το'χουν οι BMWέδες φαίνεται). Κι εγώ μια απ'τα ίδια...
    Οι επιδοσεις των παραπανω σε ενα light upgrade απο stock ειναι σιγουρα καλυτερες, πιο αξιοπιστες και πολυ φθηνοτερες. Και εκει το Μ3 δεν εχει τυχη. Αν και αμφιβαλλω οτι ακομα και stock να ειναι, επειδη εχουν καλυτερη διαχειριση της ιπποδυναμης τους, το Μ3 θα τα βρει σκουρα στο 80% των περιπτωσεων.
    Εχεις δικιο οτι το αυτοκινητο δεν ειναι μονο οι επιδοσεις του...δεν πιστευω ομως οτι το Μ3 ειναι καλυτερο απο τα παραπανω στους αλλους τομεις, στους οποιους αναφερεσαι. Η διαχειριση πανω απο 500 αλογα δεν ειναι ευκολη υποθεση στον ενα αξονα, στην συνηθισμενη μετρια ποιοτητας ασφαλτου.
    Μ3 εχω και εγω, αλλα θελω να βλεπω τα πραγματα οσο πιο αντικειμενικα μπορω. Εγω παντως, και μιλωντας το τι θα εκανα εγω αν ειχα αυτο το budget οπως προειπα, θα αγοραζα κατι αλλο. Ο καθενας βεβαια εχει το δικαιωμα να ξοδεψει τα λεφτα του οπως ακριβως θελει...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (05-04-10), GM6 (06-04-10), Thomelef (06-04-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Νίκος το "σακάτεψε" στην ουσία, εγώ μόνο το όνομα του στραπάτσαρα λίγο αλλά ήρθες εσύ (που η δουλειά σουν είναι να τα ομορφαίνεις όλα) και το έφτιαξες !


    Αλήθεια ο οδηγός της Lambo, "ήξερε" ?
    Ελπίζω να "ηξερε" για να ήταν και λίγο υποψιασμένος γιατί διαφορετικά...
    Καλά δε θα σταματήσει και η παραγωγή το St Aggata επειδή έφαγε 3 κενά ο TTP !!! ... To SL είναι σε ΑΛΛΟ επιπεδο έτσι και αλλιώς

    Ο ΤΤΡ προφανώς και ξέρει τι αμάξι έχει αφού είχε 996 600+ και 997 800 άλογα και άλλα πολλά ... και μάλλον δεν έχει το Leggera για να κάνει καριέρα !!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Εγω παντως, και μιλωντας το τι θα εκανα εγω αν ειχα αυτο το budget οπως προειπα, θα αγοραζα κατι αλλο. Ο καθενας βεβαια εχει το δικαιωμα να ξοδεψει τα λεφτα του οπως ακριβως θελει...
    Κοίτα Μήτσο το κόνσεπτ του Μ3 δεν είναι έτσι και αλλιώς οι απόλυτες επιδόσεις στην ευθεία !!! ... στα 90 χιλ που κάνει καινούργιο αγοράζεις ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ all around όχημα ...

    αν θέλει κάποιος καριέρα στη BP μάλλον θα πρέπει να πάρει κάτι άλλο (με μπλοκ gt1 ή 4G63 π.χ. xexexe)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw : 05-04-10 στις 16:49

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι επιδοσεις των παραπανω σε ενα light upgrade απο stock ειναι σιγουρα καλυτερες, πιο αξιοπιστες και πολυ φθηνοτερες.

    Εγω παντως, και μιλωντας το τι θα εκανα εγω αν ειχα αυτο το budget οπως προειπα, θα αγοραζα κατι αλλο. Ο καθενας βεβαια εχει το δικαιωμα να ξοδεψει τα λεφτα του οπως ακριβως θελει...
    Για το Πόρκι θα συμφωνήσω, αλλά για το Καγιάρντο δε νομίζω πως ούτε φθηνή είναι η όποια αναβάθμιση, ούτε ως ατμό θα πάρει κάτι το ιδιαίτερο...

    Όσο για τα υπόλοιπα που λες, έρχεσαι σε πλήρη αντίθεση με τα δικά σου πιστεύω.

    Το Μ3 σου μαζί με τη πρόσφατη αναβάθμιση που έκανες, εύκολα έχεις φτάσει σε αξία μιας 996ΤΤ. Και ούτε εσύ στέκεσαι στο δρόμο με τέτοια δύναμη.

    Το θέμα είναι ότι κανένας δε περιμένει το bmw να είναι μπροστά από lambo ή 911 και εκεί είναι όλη η γλύκα alltogether....

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το Πόρκι θα συμφωνήσω, αλλά για το Καγιάρντο δε νομίζω πως ούτε φθηνή είναι η όποια αναβάθμιση, ούτε ως ατμό θα πάρει κάτι το ιδιαίτερο...

    Όσο για τα υπόλοιπα που λες, έρχεσαι σε πλήρη αντίθεση με τα δικά σου πιστεύω.

    Το Μ3 σου μαζί με τη πρόσφατη αναβάθμιση που έκανες, εύκολα έχεις φτάσει σε αξία μιας 996ΤΤ. Και ούτε εσύ στέκεσαι στο δρόμο με τέτοια δύναμη.

    Το θέμα είναι ότι κανένας δε περιμένει το bmw να είναι μπροστά από lambo ή 911 και εκεί είναι όλη η γλύκα alltogether....
    Το 996 αυτη την στιγμη ειναι σιγουρα ακριβοτερο κατα πολλες χιλιαδες ευρω απο την αξια του δικου μου + τα extra μου. Εκτος αν αναφερεσαι σε κανα ριμαδι με 200.000χλμ. Εγω δεν συγκρινα Ε46 Μ3 FI με 996 turbo και πιο ειναι καλυτερο αλλα 997 η GTR με Ε92 FI. Και σε αυτην την συγκριση συνεχιζω να πιστευω ακραδαντα οτι το 997 η το GTR ειναι καλυτερα overall για τις ελληνικες συνθηκες.
    Και οπως εγω δεν στεκομαι στο δρομο, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ουτε το Ε92 θα στεκεται. Το Gallardo επειδη ειναι σε απαγορευτικο price range για τις δικες μου δυνατοτητες(κυριως) και σιγουρα οχι το καλυτερο value for money δεν θα το ειχα στην λιστα μου. Βεβαια αν τα ειχα ισως και να το αγοραζα...
    Οσο για το αν το BMW ειναι μπροστα απο ενα 997 που φοραει μονο ενα προγραμμα (ακομα και απο ρολλ, και σε καλη ασφαλτο,και με αρκετες στροφες στο μοτερ για να εχει πιεση ο centrifugal κομπρεσσορας και γενικα οτι ευνοει το Μ3) εχω τις αμφιβολιες μου... απο σταση βεβαια η οπου αλλου δεν μπορει να διαχειριστει τα αλογα του πχ σε μια μεση ελληνικη ασφαλτο μεχρι και τα 100χαω, ισως και παραπανω, το αποτελεσμα το γνωριζετε.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP