Σελίδα 5 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 154

Θέμα: ESS M3 E92 σε Ελληνικο εδαφος

  1. #41
    Εγγραφή
    10-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κ για να σας 'φτιαξω'΄λιγο ανεβαζω κ εδω το βιντεακι στο δευτερο πατημα με το Gallardo το οποιο ειναι για περιπου 500 μετρα....
    Δυστηχως στο 1ο δεν ημουν μεσα στο αμαξι για να τραβηξω βιντεο κ δεν μπορεσα να εχουμε κ την μεγαλη διαφορα ειδικα μετα τα 600 μετρα....



    Σορυ για την οποια ποιοτητα ρε παιδια αλλα απο κινητο ηταν..οτι μπορουσα εκανα...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to lourbas For This Useful Post:

    NickE60 (05-04-10), z3 2.2 (06-04-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lourbas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κ για να σας 'φτιαξω'΄λιγο ανεβαζω κ εδω το βιντεακι στο δευτερο πατημα με το Gallardo το οποιο ειναι για περιπου 500 μετρα....
    Δυστηχως στο 1ο δεν ημουν μεσα στο αμαξι για να τραβηξω βιντεο κ δεν μπορεσα να εχουμε κ την μεγαλη διαφορα ειδικα μετα τα 600 μετρα....

    https://www.youtube.com/watch?v=xoggLUGDVSI

    Σορυ για την οποια ποιοτητα ρε παιδια αλλα απο κινητο ηταν..οτι μπορουσα εκανα...

  4. #43
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο ο ΦΠΑ είναι 21%, ε ν ν έ α ο κ τ α κ ό σ ι α με το κλειδί στο χέρι, εμένα μου ακούγεται μάλλον για ευκαιρία.

    Μπράβο ρε Νίκο!!!!

    Η τιμη ειναι οκ, αλλα μην τρελλαθουμε κιολας, ευκαιρια δεν ειναι...μην ξεχνας οτι το VT1 δεν εχει IC. Η προσωπικη μου αποψη, στην μεχρι τωρα εμπειρια που εχω αποκομισει πανω σε FI projects, ειναι οτι το κιτ χωρις IC δεν θα δουλεψει σωστα, σε ενα μοτερ με τοσο υψηλη συμπιεση, σε θερμοκρασιες ανω των 30C (συχνο φαινομενο) και με την 'αριστη ποιοτητα' των ελληνικων καυσιμων, μιας και θα υποφερει απο φαινομενα προαναφλεξης. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, το αντιμετωπισαμε αυτο στα κιτακια της ESS για Ε46 Μ3, καθως το heat soak και η συνεχης μειωση του αβανς για να προστατευτει το μοτερ απο προαναφλεξη, εδινε απογοητευτικες καμπυλες ροπης-ιπποδυναμης.
    Οποτε το VT2 (ακομη και αν χρησιμοποιηθει η τροχαλια μικρης πιεσης απο το VT1 για λιγοτερη καταπονηση) ειναι μονοδρομος για την αυξημενη ασφαλεια και αξιοπιστια του κινητηρα.
    Οποτε μιλαμε για περιπου 15Κ Ευρω αν αναλογιστουμε και το κοστος της εξατμισης που κρινεται απαραιτητη για αυτο το project.
    Δεν προσπαθω να αποτρεψω ιδιοκτητες απο την αποφαση του FI. Αλλωστε FI ειμαι και εγω και ξερω τι σημαινει αυτο για την τσεπη μου. Αν ειχα το συγκεκριμενο αυτοκινητο και το αναλογο budget να διαθεσω, πιθανον να το εφτιαχνα και εγω. Απλα μην νομιζετε οτι τα project αυτα ειναι φθηνα και πραγματικες ευκαιριες να εχουμε ευκολα αλογα. Η αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου θα δειξει αν αξιζουν τα λεφτα τους μιας και το ποσο που απαιτειται δεν ειναι καθολου ευκαταφρονητο. Ποσο μαλλον αν η μειωμενη αξιοπιστια τους ανεβασει κατα πολυ το budget με μια ενδεχομενη καταστροφη του μοτερ, οπως και εγινε με καποια απο τα κιτακια της Gpower στην Αμερικη.

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    katsaraios (05-04-10)

  6. #44
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι εγω για Ελλαδα το σταδιο 2 θα προτεινα ακριβως λογω θερμοκρασιων.


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  7. #45
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    μην ξεχνας οτι το VT1 δεν εχει IC.
    Έχεις δίκιο Δημήτρη, μου είχε διαφύγει αυτή η 'μικρή' λεπτομέρεια.

  8. #46
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Οποτε μιλαμε για περιπου 15Κ Ευρω αν αναλογιστουμε και το κοστος της εξατμισης που κρινεται απαραιτητη για αυτο το project...
    Αν είχες Μ3Ε92 και έκανες τέτοια "αναβάθμιση", δεν θα έβαζες και την Akrapovic ?
    Ισως με άλλη εξάτμιση το κόστος να ήταν κοντά σε αυτό που λές αλλά με την Akrapovic, όπως ίσως θα διάβασες παραπάνω, το "πακετάτι" πλησιάζει τα 20Κ.
    Σκέψου όμως τί θα κυκλοφορείς μετά...

    Π Ο Ρ Ω Σ Η !!!

  9. #47
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν είχες Μ3Ε92 και έκανες τέτοια "αναβάθμιση", δεν θα έβαζες και την Akrapovic ?
    Ισως με άλλη εξάτμιση το κόστος να ήταν κοντά σε αυτό που λές αλλά με την Akrapovic, όπως ίσως θα διάβασες παραπάνω, το "πακετάτι" πλησιάζει τα 20Κ.
    Σκέψου όμως τί θα κυκλοφορείς μετά...

    Π Ο Ρ Ω Σ Η !!!
    Με 20Κ ομως πλησιαζεις σε τιμες αυτοκινητα που εγω προσωπικα θεωρω πιο ολοκληρωμενα πχ GTR η 997 turbo. Ενα Μ3 με 550-600 αλογα δεν θα ειναι και οτι καλυτερο στα Ελληνικα παγοδρομια. Αν ειχα να δωσω +20Κ πανω απο την αγορα του Ε92, θα εδινα και αλλα 10 να αγορασω κατι απο τα παραπανω. Αυτη ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη

  10. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    GM6 (06-04-10), Thomelef (06-04-10)

  11. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lourbas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κ για να σας 'φτιαξω'΄λιγο ανεβαζω κ εδω το βιντεακι στο δευτερο πατημα με το Gallardo το οποιο ειναι για περιπου 500 μετρα....
    Δυστηχως στο 1ο δεν ημουν μεσα στο αμαξι για να τραβηξω βιντεο κ δεν μπορεσα να εχουμε κ την μεγαλη διαφορα ειδικα μετα τα 600 μετρα....

    https://www.youtube.com/watch?v=xoggLUGDVSI

    Σορυ για την οποια ποιοτητα ρε παιδια αλλα απο κινητο ηταν..οτι μπορουσα εκανα...


    Πριν περίπου 2 χρόνια οταν συζητούσα με τον Νίκο την περίπτωση του κομπρέσορα (τότε είχε "εκείνο" το 335i...) μου έλεγε οτι δεν του άρεσαν οι κομπρέσορες γενικότερα, προτιμούσε τα turbo, ειδικά τα διπλά.

    Πραγματικά ήθελα να ήμουν μέσα στο μυαλό του, εκεί στο video που τον βλέπουμε προσηλωμένο στον δρόμο μπροστά του, να διαβάσω την σκέψη του όταν έβλεπε (απο την άκρη του αριστερού του ματιού) οτι το Calliardo δεν ήταν ούτε καν στο πλάϊ του ( )

    on board !




  12. #49
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων


    Πριν περίπου 2 χρόνια οταν συζητούσα με τον Νίκο την περίπτωση του κομπρέσορα (τότε είχε "εκείνο" το 335i...) μου έλεγε οτι δεν του άρεσαν οι κομπρέσορες γενικότερα, προτιμούσε τα turbo, ειδικά τα διπλά.

    Πραγματικά ήθελα να ήμουν μέσα στο μυαλό του, εκεί στο video που τον βλέπουμε προσηλωμένο στον δρόμο μπροστά του, να διαβάσω την σκέψη του όταν έβλεπε (απο την άκρη του αριστερού του ματιού) οτι το Calliardo δεν ήταν ούτε καν στο πλάϊ του ( )

    on board !

    Το 335 με τη βελτιωση μου προσεφερε πολυ ροπη και αρκετα καλη δυναμη.Δεν ειχε ομως το τιμονι της Μ3.

    Η Μ3 με το τελειο τιμονι και το απιστευτο ζυγισμα δεν ειχε το κολημα στο καθισμα που ειχε το 335.

    Να ναι καλα αυτοι που φροντισαν μ ενα κιτ να εχει η Μ3 απ ολα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 05-04-10 στις 15:59


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  13. #50
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με 20Κ ομως πλησιαζεις σε τιμες αυτοκινητα που εγω προσωπικα θεωρω πιο ολοκληρωμενα πχ GTR η 997 turbo. Ενα Μ3 με 550-600 αλογα δεν θα ειναι και οτι καλυτερο στα Ελληνικα παγοδρομια. Αν ειχα να δωσω +20Κ πανω απο την αγορα του Ε92, θα εδινα και αλλα 10 να αγορασω κατι απο τα παραπανω. Αυτη ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη
    Αν και τα ανωτέρω 2 στα οποία αναφέρεσαι, αμφιβάλω αν έχουν τις επιδόσεις που έχει το Μ3Ε92 με ESS stage 2, σίγουρα σαν σκεπτικό με βρίσκεις κι εμένα σύμφωνο.
    Ενα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο οι επιδόσεις του, είναι πολλά περισότερα.
    Επίσης σίγουρο είναι οτι τα 2 στα οποία αναφέρεσαι είναι και ασφαλέστερα στους ελληνικούς δρόμους.

    Υπάρχει όμως και ένα άλλο θέμα...
    Καμιά φορά, αυτό που αγοράζεις δεν σου είναι "αρκετό" όπως είναι, θές να προσθέσεις και την δική σου "πινελιά", θές να το κάνεις ξεχωριστό.
    Νομίζω οτι σε τέτοιες περιπτώσεις απευθύνεται η "αναβάθμιση" που μας παρουσίασε ο m3est.

    Λές ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Μ3 (ο γιατρός) να μην είχε την δυνατότητα να αγοράσει ή το GT-R ή το Porsche ?

    Σκέψου την δική σου περίπτωση αλλά και τόσων άλλων "ομοιοπαθούντων" εδώ μέσα (το'χουν οι BMWέδες φαίνεται). Κι εγώ μια απ'τα ίδια...

Σελίδα 5 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP