Bazil Van Sinner (10-07-13), Ptboul (10-07-13)
Focus rs:
Τα + γρηγορο, τρενο, πιστομηχανη, αξιοπιστο
Τα - μπροστοκινητο στην κυριολεξια. Ακομα και με μπλοκε, σε ακραιες συνθηκες δεν σωζεται. Διπορτο...
Type R FN2
Τα + πολυ ομορφο και σχεδιαστικα ειναι πολυ μπροστα, μοτερ διαμαντι χοντισιο, σκυλι μαυρο γενικοτερα.
Τα - πολυ λιγο μπροστα στο ΕΡ3, το οποιο ειναι πολυ καλυτερο. διπορτο.
Golf:
Δεν μπαινω καν στον κοπο για να σχολιασω αυτη την μαλακια που ονομαζεται αμαξι, οταν στη λιστα υπαρχουν τα δυο παραπανω μπροστοκινητα, ακομα και αν φοραει το ιδιο σασμαν με το μπουγκατι.
Wrx sti:
Τα + δυνατο, μποξερακλα που με μια εξατμιση θα νιωθεις το περιεχομενο του παντελονιου σου να φουσκωνει σε καθε γκαζια, αποτελεσματικοτατο, πολλα περιθωρεια βελτιωσης, φρενα πολυ καλα απο το εργοστασιο, τετραθυρο.
Τα - μεγαλη καταναλωση, χαμηλη ποιοτητα κατασκευης.
Evo:
Τα ιδια ακριβως με το σουμπαρου, με εξαιρεση τον πορωτικο ηχο του μποξερ, αλλα πιο αξιοπιστο, με πολυ μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης.
Προσωπικα θα διαλεγα το τελευταιο. Χαιρομαι παντως να βλεπω γυναικες που στις επιλογες τους εχουν τετοια αυτοκινητα. Κυλισε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι μαλον εεε???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (10-07-13), Panmilios (12-07-13), soc12r (10-07-13)
Το Focus RS έχει θεματάκια με τις θερμοκρασίες, το βεντιλατέρ, την τουρμπινοπολλαπλή. Ο κινητήρας είναι ο δίλιτρος Duratec ο οποίος τουρμπίστηκε, δε σχεδιάστηκε εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση.
Το Τάπερ είναι ένα μοτέρ περιτυλιγμένο από μια απροσδιόριστου σχήματος λαμαρινοκατασκευή, επενδεδυμένη εσωτερικά με plastidip και κάτι που μοιάζει με ύφασμα.
Το STi κάνει ωραίο ήχο όσο δεν είναι σπασμένο το μοτέρ του. Τα καλά μοτέρ τα φορά μια παρτίδα δίλιτρων του 2005. Μοιάζουν με τα μοντέλα του 2004 αλλά έχουν κάτι φρυδάκια στους προφυλακτήρες ως προέκταση των θόλων, άλλες ζάντες και χειριστήρια κλιματισμού από το 2,5λιτρο facelift. Είναι πολύ λίγα. Να ένα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1273987/
Τα Evo είναι όπλα αλλά έχουν δυσεύρετα ανταλλακτικά, πανάκριβα (ρώτα πόσο κοστίζει ένα φτερό ή μια αεροτομή) ενώ καίνε όσο μια Μ5. Οι διακόπτες και τα πλαστικά είναι σαν εκείνα που φορά το Pajero Pinin του πεθερού μου. Αν πάρεις Evo θα το λατρέψεις, ψάξε για 9 μόνο.
Το GTI είναι ένα αλήτικο A3 2.0 TFSI.
Αυτά.
aristent (10-07-13), Bazil Van Sinner (10-07-13), dark knight (10-07-13), Monsta (10-07-13), Ptboul (10-07-13)
το φόκους μια χαρά αξιόπιστο είναι, άσχετα το τι λένε κάποιοι που απλά το φούσκωσαν με ένα πρόγραμμα απλά...
τα τάπερ ακόμα και απο ληγμένες καπότες να έχει περιτύλιγμα, δεν σπάει ακόμα και αν κάνει 1000 χιλ στεγνό απο λάδια.
για τα σκούμπυ πάλι δεν βγάζει άκρη, μιας και το 1% που δεν έχουν κανιβαλιστεί απο τους ιδιοκτήτες τους, δεν κυκλοφορούν σε φόρα και συνεργεία με τα μπιελοπίστονα παραμάσχαλα ψάχνοντας ώμους για να κλάψουν.
τα έβο είναι τέλεια, με μάπα εσωτερικό και μεγάλη κατανάλωση.
το GTI είναι ένα ακόμα γτπ VAG...![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (10-07-13), S8N (10-07-13)
τα Ford RS και Subaru STi (από 08 και μετά) είναι διομισαλιτρα.
Προσωπική μου προτίμηση το TypeR.
Bazil Van Sinner (10-07-13), Thomelef (10-07-13)
Το επόμενο σου αυτοκίνητο![]()
![]()
318 I (Άει) S (Σιχτίρ)
Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
Μου το 'χα πει!!!
Bassakos (10-07-13), Bazil Van Sinner (10-07-13), Ptboul (10-07-13), S8N (10-07-13), Thomelef (10-07-13)
Bazil Van Sinner (10-07-13), DaywalkeR (10-07-13)
S8N (10-07-13)