Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Θέμα: E46 330 ci Compressor Vs E46 M3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-12-09
    Περιοχή
    nea smyrni
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    387
    Thanked
    467
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομιζω οτι η infinitas εχει εξαγοραστει απο την G-power. Oσο για το συγκεκριμενο κιτ ακουγα οτι ειχε αρκετα θεματα, πραγμα που δεν ακουγεται ως τωρα τουλαχιστον για τα ΕΣΣ

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    26
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σχετικά με τους 2 υπερτροφοδότες, από μια μικρή συλλογή στοιχείων που έκανα η Infinitas ανήκει πλέον στην G-Power:

    G - POWER / ASA EVO ECO SUPERCHARGER SYSTEMS

    - EVO ECO (entry level) - 4,031.50£ inc.VAT
    E46:
    320i (2.0l) 195 bhp /225 Nm
    320i (2.2l) 215 bhp /245 Nm
    323i 230 bhp/280
    325i 240 bhp/290
    328i 245 bhp/320
    330i 290 bhp/345

    E39:
    525i 298 bhp / 290 Nm
    530i 286 bhp / 345Nm

    E60: (not valvetronic)
    520i 215 bhp / 245 Nm
    525i 298 bhp/290
    530i 290 bhp/345

    Z3:
    2.2 l 215 bhp / 245 Nm
    2.8 l 250 bhp / 320 Nm
    3.0 l 290 bhp/345

    Z4:
    2.2 l 215 bhp / 245 Nm
    2.5 l 295 bhp/290
    3.0 l 290 bhp/345



    - Evo I
    - 7,106,00£ inc.VAT

    E46:
    320i (2.0 l) 195 bhp / 225 Nm
    320i (2.2 l) 240 bhp / 280 Nm
    323i 260/310
    325i 270/320
    328i 290/340
    330i 320/400

    X3 and X5 6 Cyl and V8:
    X3 2.5 l 270 bhp / 320 Nm
    X3 3.0 l 320 bhp / 400 Nm


    Z3:
    2.2l 240 bhp / 280 Nm
    2.8 l 290 bhp / 340 Nm
    3.0 l 320/400

    Z4:
    2.2 l 240 bhp/280 Nm
    2.5 l 270/320
    3.0 l 320/400


    - EVO II - 9,251,00£ inc.VAT

    E46:
    320i (2.0l) 240 bhp/270 Nm
    320i (2.2l) 260/295
    323i 280/325
    325i 290/330
    328i 310/350
    330i 340/420

    Z3:
    2.8 l 310 bhp/350 Nm
    3.0 l 340/410


    Z4:
    2.2 l 260 bhp/295 Nm
    2.5 l 290/330
    3.0 l 340/420

    X3:
    3.0 l 340BHP/310Nm




    ESS Superchargers
    (Για τον ESS οι τιμές αφορούν μόνο τον Μ54Β30)

    M54B30 Twin Screw Stage 1 (TS1) 3,746.61EUR (excluding tax)

    Boost pressure: 7 PSI
    Horsepower: 320 SAE/325 DIN (ZHP vehicles +10HP)
    Torque: 302 lf-ft/410 Nm


    M54B30 Twin Screw Stage 2 (TS2) 4,797.06EUR (excluding tax)

    Boost pressure: 8 PSI
    Horsepower: 345 SAE/350 DIN Manual, 335 SAE/340 DIN Auto, (ZHP vehicles +10HP)
    Torque: 317 lb-ft/430 Nm Manual, 302 lb-ft/410 Nm Auto


    M54B30 TS3 14PSI Upgrade Kit 3,498.00EUR (excluding tax)

    Boost pressure: 14-15 PSI depending on fuel available
    Horsepower at 14PSI: 443 SAE/450 DIN
    Horsepower at 15PSI: 463 SAE/470 DIN
    Torque at 14PSI: 383 lb-ft/520 Nm
    Torque at 15PSI: 398 lb-ft/540 Nm
    Correction factor for drivetrain loss is 15% above RWHP as seen in dynograph (RWHP/0.85)
    0 - 60: Man : 4.2 sec

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.299
    Thanked
    14171
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι η infinitas εχει εξαγοραστει απο την G-power. Oσο για το συγκεκριμενο κιτ ακουγα οτι ειχε αρκετα θεματα, πραγμα που δεν ακουγεται ως τωρα τουλαχιστον για τα ΕΣΣ
    Ακριβώς όπως τα είπε ο φίλος Τάσσος είναι...
    Ιnfinitas ΤΕΛΟΣ...Εξαγορά απο G-Power εδώ και καιρό...

    Oσο για τα θέματα σε κάποια κιτ δεν έστελναν ούτε intercooler...Οπότε πάμε παρακάτω που λένε...



Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP