Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: Θερμοκρασία κινητήρα

  1. #11
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν εννοείς κολλημένος κλειστός θερμοστάτης θα του ανέβαζε υψηλή θερμοκρασία λογικά...κάτι που δεν ανέφερε.
    Ε36 M44Β19

  2. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    tasos.kamv (28-06-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όχι όταν δουλεύει το αμάξι είναι στα κανονικά επίπεδα

  4. #13
    Εγγραφή
    18-06-13
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    7
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μήπως εχει κολλήσει το καντράν σου?Γιατη αν ηταν θερμοστάτης η κατη άλλο θα σου ανεβαζε θερμοκρασία..
    Old school

  5. #14
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκτος απ'ολα τα αλλα που ειπαν τα παιδια,το βεντιλατερ το ακους καθολου,ποσα συχνα κ σε τι ρυθμο δουλευει;
    Ι donut understeer...

  6. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Jimmy`s (28-06-13)

  7. #15
    Εγγραφή
    26-06-13
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    35
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δες τον αισθητηρα του οργανου κουνησε το θετικο καλοδιο παντα και δες με δοκιμαστικο αν φερνη ρευμα οταν ειναι ανοιχτο το κυκλωμα χωρις μιζα ,,μετα τσεκαρε και το σωμα (-) καλοδιο του αισθητηρα δες ειναι ενταξει?

  8. #16
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για να δεις αν δουλεύει ο δείκτης κάνε το cluster test...
    Ε36 M44Β19

  9. #17
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτος απ'ολα τα αλλα που ειπαν τα παιδια,το βεντιλατερ το ακους καθολου,ποσα συχνα κ σε τι ρυθμο δουλευει;
    Νομίζω πως όχι, τουλάχιστον όταν είναι
    σβηστό δεν το άκουσα ποτέ..

  10. #18
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να δεις αν δουλεύει ο δείκτης κάνε το cluster test...
    Δουλευει σίγουρα κανονικά
    Απλά αργεί το αμάξι να κρυώσει.
    Όταν σβήνει το αμάξι στα E46 δουλεύει το βεντιλατερ;

  11. #19
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    489
    Thanked
    740
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλε το θεωρω φυσιολογικο, το βεντιλατερ δουλευει οσο η μηχανη στο αμαξι ειναι αναμμενη. Δεν το εχω ακουσει ποτε να δουλευει ενω εχω σβησει ηδη την μηχανη. Η θερμοκρασια μου ειναι στα νορμαλ επιπεδα. Για την αποσταση που λες εφοσον το αμαξι εχει δουλεψει πανω απο 1 τεταρτο εχει πιασει την θερμοκρασια που πρεπει κ οταν το σβησεις αργει να πεσει, φαντασου οτι με τις ζεστες που εχουμε ειδικα τωρα το καλοκαιρι πολλες φορες παω στην δουλεια το πρωι (9:00) και οταν σχολαω στις (17:00), εχει κρατησει ελαχιστα μεν ο δεικτης θερμοκρασια αλλα φαντασου οτι το ρελαντι δουλευει στα νορμαλ κ οχι οπως οταν το πρωτοξεκινας κρυο..
    Οποτε φυσιολογικο ειναι, σε νορμαλ θερμοκρασιες κινητηρα κ σε νορμαλ θερμοκρασιες περιβαλλοντος θελει περιπου 3-4 ωρες για να πεσει τελειως..

  12. The Following 2 Users Say Thank You to SoNiC_77Gr For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-06-13), Christopherk (28-06-13)

  13. #20
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7382
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εννοείς κολλημένος κλειστός θερμοστάτης θα του ανέβαζε υψηλή θερμοκρασία λογικά...κάτι που δεν ανέφερε.
    οι θερμοστατες δεν ειναι απαραιτητο να κολλησουν ειτε ανοιχτοι ειτε κλειστοι...μπορει να κολλησουν και στο ενδιαμεσο......μου χει τυχει καμποσες φορες...οποτε το πιο ανεξοδο που μπορεις να κανεις...ειναι να τον τσεκαρεις!!!!εγω απο εκει θα ξεκιναγα....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP