Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 52

Θέμα: φλαντζα κεφαλης. SOS HELP

  1. #21
    Εγγραφή
    26-06-13
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    35
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kotanidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να δο αν μπήκαν νερά στον κινητήρα αλλά οχι τα νερά ειναι απείραχτα, στον κινητήρα έχει σκέτο λάδι,
    Αυτο ειναι πολυ Θετικο το προβλημα ειναι στο κορμο μπλοκ δεν χρειαζετε γενικο λυσιμο μοτερ, απλα πλανιαρισμα αλλαγη φλαντζας,,,, και ελενχος απο τυχον ραγισμα ,,,καπου ισως
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Solorider : 28-06-13 στις 17:15

  2. The Following User Says Thank You to Solorider For This Useful Post:

    kotanidis (28-06-13)

  3. #22
    Εγγραφή
    04-02-13
    Περιοχή
    BAΡΗ-ΑΤΤΙΚΗ
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Solorider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο ειναι πολυ Θετικο το προβλημα ειναι στο κορμο μπλοκ δεν χρειαζετε γενικο λυσιμο μοτερ, απλα πλανιαρισμα αλλαγη φλαντζας,,,, και ελενχος απο τυχον ραγισμα ,,,καπου ισως
    οντως αν ειναι μονο αυτο θα εισαι τυχερος..γιατι εμενα ηταν σε πολυ χειροτερη φαση δηλαδη φλατζα πλαναρισμα..το καπακι ειχε νεροφαγωματα και της παναγιας τα ματια...πηγε παρα πολλα...

  4. The Following User Says Thank You to grigoris_vari For This Useful Post:

    kotanidis (28-06-13)

  5. #23
    Εγγραφή
    27-01-13
    Περιοχή
    γερμανια-πατρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    250
    Thanked
    126
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μου είχε συμβεί και εμένα αυτο σε ένα φιατ μπραβα κόπηκε το κομμάτι αναμεσα στους δυο κυλινδρους, το αμάξι δεν πήγαινε καθόλου αλλα ούτε λάδια ούτε νερά δεν είχαν προβλημα, ο μάστορας έβαλε συμπιεσομετρο και μου είπε ότι παει γέννησε? αλλάζω μοτέρ μόνος μου και μετα μια Κυριακή λέω δεν ανοίγω το παλιό μοτέρ να δω τη είχε? και ήταν μόνο η φλατζα.
    Μετα απο χρόνια πουλήθηκε και με μοτέρ ρεζερβα.

  6. #24
    Εγγραφή
    26-06-13
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    35
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas-d Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου είχε συμβεί και εμένα αυτο σε ένα φιατ μπραβα κόπηκε το κομμάτι αναμεσα στους δυο κυλινδρους, το αμάξι δεν πήγαινε καθόλου αλλα ούτε λάδια ούτε νερά δεν είχαν προβλημα, ο μάστορας έβαλε συμπιεσομετρο και μου είπε ότι παει γέννησε? αλλάζω μοτέρ μόνος μου και μετα μια Κυριακή λέω δεν ανοίγω το παλιό μοτέρ να δω τη είχε? και ήταν μόνο η φλατζα.
    Μετα απο χρόνια πουλήθηκε και με μοτέρ ρεζερβα.
    Πιστευω η ιδια φαση του μπραβο ειναι κι'εδω

  7. The Following User Says Thank You to Solorider For This Useful Post:

    kotanidis (28-06-13)

  8. #25
    Εγγραφή
    16-04-13
    Περιοχή
    THESSALONIKI
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    122
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας

  9. #26
    Εγγραφή
    16-04-13
    Περιοχή
    THESSALONIKI
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    122
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    up.
    μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας

  10. #27
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1] Λαδια μεσα στον χωρο καυσης περνανε οταν σπασει ελατηριο λαδιου η οταν εχει φθορα ο κυλινδρος,και ποτε οταν καψει φλατζα.
    2]Ασπρο καπνο δεν εχει γιατι η ποσοτητα νερου που περνα στον χωρο καυσης ειναι απειροελαχιστη.
    3]Για να ασπρισουν τα λαδια πρεπει η ποσοτητα νερου να ειναι αρκετα μεγαλη,η η ζημια αρκετες μερες και να συμπληρωνουμε συνεχεια νερο.
    Αν ασπρισουν τα λαδια την κατσαμε την βαρκα.
    Τροποι διαγνωσης.
    Ο κλασικος με την καποτα στην ταπα του ψυγειου
    Ασπρισμα στην ταπα του λαδιου
    Φυσαλιδες στον δεικτη με ζεστο κινητηρα
    Στιγμιαιο ρεταρισμα κατα την εκινηση του κινητηρα μετα απο αναμονη
    Πρισμενα κολαρα,πιεση στο δοχειο διαστολης και πριξημο κολαρων κατα το μαρσαρισμα.
    Τιμη ,ειναι αναλογα την ζημια και το τι δουλεια θα γινη.
    Ενδεικτικα απο 200 εως 700ε
    Σωστη εργασια.
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ για τυχον ρωγμες
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΕΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ
    ΠΛΑΝΗ ΚΟΡΜΟΥ αν ειναι απαραιτητο
    ΠΛΑΝΗ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΑΝΤΑ--ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΔΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ--Αν ο κινητηρας ειναι με καπελωτα αλαγη ολων για εκ νεου ρυθμιση βαλβιδων.ΝΕΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ --ΣΕΤ ΦΛΑΤΖΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ με ολα τα παρεμφερη του -λαδια -νερα-μπουζι.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Jimmy`s (28-06-13), ntinos (03-07-13)

  12. #28
    Εγγραφή
    18-06-13
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    7
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kotanidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    up.
    μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας
    Αν δεν εχει ριγμα στο καπάκι εισαι τυχερός, αν ειναι μονο φλατζα εργασία πλανάρισμα κτλπ...παει πανο κατο κανα 400 και ισως περισσότερο..
    Old school

  13. The Following User Says Thank You to Jimmy`s For This Useful Post:

    kotanidis (29-06-13)

  14. #29
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    1] Λαδια μεσα στον χωρο καυσης περνανε οταν σπασει ελατηριο λαδιου η οταν εχει φθορα ο κυλινδρος,και ποτε οταν καψει φλατζα.
    2]Ασπρο καπνο δεν εχει γιατι η ποσοτητα νερου που περνα στον χωρο καυσης ειναι απειροελαχιστη.
    3]Για να ασπρισουν τα λαδια πρεπει η ποσοτητα νερου να ειναι αρκετα μεγαλη,η η ζημια αρκετες μερες και να συμπληρωνουμε συνεχεια νερο.
    Αν ασπρισουν τα λαδια την κατσαμε την βαρκα.
    Τροποι διαγνωσης.
    Ο κλασικος με την καποτα στην ταπα του ψυγειου
    Ασπρισμα στην ταπα του λαδιου
    Φυσαλιδες στον δεικτη με ζεστο κινητηρα
    Στιγμιαιο ρεταρισμα κατα την εκινηση του κινητηρα μετα απο αναμονη
    Πρισμενα κολαρα,πιεση στο δοχειο διαστολης και πριξημο κολαρων κατα το μαρσαρισμα.
    Τιμη ,ειναι αναλογα την ζημια και το τι δουλεια θα γινη.
    Ενδεικτικα απο 200 εως 700ε
    Σωστη εργασια.
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ για τυχον ρωγμες
    ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΕΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ
    ΠΛΑΝΗ ΚΟΡΜΟΥ αν ειναι απαραιτητο
    ΠΛΑΝΗ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΑΝΤΑ--ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΔΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ--Αν ο κινητηρας ειναι με καπελωτα αλαγη ολων για εκ νεου ρυθμιση βαλβιδων.ΝΕΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ --ΣΕΤ ΦΛΑΤΖΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ με ολα τα παρεμφερη του -λαδια -νερα-μπουζι.
    δεν εχεις δει ποτε καμμενη/κομμενη φλατζα, να γεμιζει τον κυλινδρο με λαδια ή να φτυνει λαδια εξω?
    δεν εχεις δει ποτε καμμενη φλατζα να φτυνει συμπιεση απ τον κυλινδρο?

  15. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    bakalos (29-06-13), BILL007 (13-07-13), kotanidis (29-06-13)

  16. #30
    Εγγραφή
    16-04-13
    Περιοχή
    THESSALONIKI
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    122
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να υπολογίζω δηλαδή στο 400 ευρώ περίπου?
    της φλαντζες να τις αγορασο μονος μου η ας τα αγοραση ο μηχανικός?

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP