Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: M3 Ε46 SMG VS MANUAL...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έτσι όπως τα λές είναι συμπέθερε.
    συμφωνώ σε όλα εκτός απο κάνα δυο ενστασούλες που έχω για το εν λόγο κιβώτιο.
    μου την δίνει που σε κατηφόρες είναι άγαρμπο και σε κάποιες τέτοιες φάσεις μου
    λείπει εκείνη η μαλακή αποσύμπλεξη που κάνεις σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς
    να καταπονείς το αμάξι. αυτό το θέμα μου έχει σπάσει τόσο τα νεύρα που πλέον
    αναγκάζομαι να βγάζω νεκρά λίγο πριν ακινητοποιηθεί για αποφυγή του σπαστικού κατεβάσματος.
    επίσεις στα μπαντηλήκια όταν ανεβάζεις ταχύτητα πχ απο δευτέρα σε τρίτη θέλει προσοχή,
    γιατί είσαι αναγκασμένος να έχεις τουλάχιστο s5. το τίναγμα σε εκείνα τα χιλιόμετρα
    είναι κάπως αγχωτικό. τουλάχιστο εγώ μετά απο τόσα χρόνια κάθε φορά που ανεβάζω
    ταχύτητα στη συγκεκριμένη φάση με πιάνει ένα ψιλοάγχος, μέχρι να κλειδώσω το τιμόνι
    στη σωστή θέση. επειδή όμως όλα είναι μια συνήθεια, στο τέλος αυτό που μένει είναι πως
    το συγκεκριμένο αμάξι κουβαλάει το κατάλληλο κιβώτιο για το χαρακτήρα του.
    όσο για τους δημοσιογράφους που κοιτάνε να πνίξουν αυτού του είδους τα κιβώτια, ο
    μανοδικός που επιμένει τόσο είναι ο βλάρκσον. και ξέρετε γιατί??? δε μπορώ να το πάω, άρα δεν είναι και καλό...
    πάντως συμπέθερε οφείλω να ομολογήσω πως έκανες την τέλεια περιγραφή για το κιβώτιο μας...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 02-04-10 στις 20:38
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (02-04-10), Gregory_///M (01-09-10), imolarot (03-04-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    proswpika meta to dsg sto gti pou eixa, eipa pote kxana automatic.

    Gia mena i aisthisi tis xeirokinitis allagis k' i ikanopoiisi pou mou dinei den borei na tin adikatastisei kanena allo kivwtio, ki as eimai pio argos.

    Sorry gia ta greeklish alla eimai ektos...

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    stratos (03-04-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    proswpika meta to dsg sto gti pou eixa, eipa pote kxana automatic.

    Gia mena i aisthisi tis xeirokinitis allagis k' i ikanopoiisi pou mou dinei den borei na tin adikatastisei kanena allo kivwtio, ki as eimai pio argos.

    Sorry gia ta greeklish alla eimai ektos...
    και να φανταστείς ότι είχα ακούσει τα καλύτερα, ειδικά για το DSG της VW...

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    fovero kivwtio einai vaggeli, an k exei ta spastika tou...

    den boreis na kaneis tetoies allages me to xeri me tpt, apla einai what suits you best....

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...what suits you best...
    κι εγώ του "ανακατώματος" είμαι με το λεβιέ αλλά σε καθημερινές συνθήκες (ειδικά στην κίνηση) το αυτόματο έχει τις χάρες του, όπως και να το κάνουμε.

  8. #6
    Εγγραφή
    30-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    495
    Thanked
    115
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    κι εγώ του "ανακατώματος" είμαι με το λεβιέ αλλά σε καθημερινές συνθήκες (ειδικά στην κίνηση) το αυτόματο έχει τις χάρες του, όπως και να το κάνουμε.
    σε καθημερινες συνθηκες παιρνεις το Smart που κανει αλλαγες σε 0,χχχ δευτερα κ δεν σε νοιαζει κιολας

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε καθημερινες συνθηκες παιρνεις το Smart που κανει αλλαγες σε 0,χχχ δευτερα κ δεν σε νοιαζει κιολας
    Δημητρη εννοεις....2" ειναι πιο αργο και απο την αργη κινηση το αυτοματο του σμαρτ...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  10. #8
    Εγγραφή
    30-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    495
    Thanked
    115
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    κι εγώ του "ανακατώματος" είμαι με το λεβιέ αλλά σε καθημερινές συνθήκες (ειδικά στην κίνηση) το αυτόματο έχει τις χάρες του, όπως και να το κάνουμε.
    για μες τη πολη δεν θες σπορ αυτοκινητο, μες τη πολη smartaki αυτοματο.

    ///m μονο manual για μενα.

  11. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aρα ποιός ο λόγος να προτιμήσει κάποιος manual ;
    Αφού με το smg τα έχει και τα δύο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έτσι όπως τα λές είναι συμπέθερε.
    συμφωνώ σε όλα εκτός απο κάνα δυο ενστασούλες που έχω για το εν λόγο κιβώτιο.
    μου την δίνει που σε κατηφόρες είναι άγαρμπο και σε κάποιες τέτοιες φάσεις μου
    λείπει εκείνη η μαλακή αποσύμπλεξη που κάνεις σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς
    να καταπονείς το αμάξι. αυτό το θέμα μου έχει σπάσει τόσο τα νεύρα που πλέον
    αναγκάζομαι να βγάζω νεκρά λίγο πριν ακινητοποιηθεί για αποφυγή του σπαστικού κατεβάσματος.
    επίσεις στα μπαντηλήκια όταν ανεβάζεις ταχύτητα πχ απο δευτέρα σε τρίτη θέλει προσοχή,
    γιατί είσαι αναγκασμένος να έχεις τουλάχιστο s5. το τίναγμα σε εκείνα τα χιλιόμετρα
    είναι κάπως αγχωτικό. τουλάχιστο εγώ μετά απο τόσα χρόνια κάθε φορά που ανεβάζω
    ταχύτητα στη συγκεκριμένη φάση με πιάνει ένα ψιλοάγχος, μέχρι να κλειδώσω το τιμόνι
    στη σωστή θέση.
    εμένα πάντως αυτά μου την ψιλοσπάνε...σε κάποιους άλλους σίγουρα κάτι
    άλλο...
    οκ έχει τα θεματάκια του και αυτό, αλλά σε γενικές γραμμές τα οφέλη είναι
    περισότερα...
    το σίγουρο παλι είναι πως και το χειροκίνητο έχει τις χαρές του!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP