Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 40

Θέμα: bmw M3 E46 λιωμα σε γκρεμο

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    με την μηχανη ειναι καλυτερες ομως!
    Ναι, πολυ καλυτερες.
    Καποτε μπηκε ενας υποψηφιος ετοιμοθανατος, απο απεναντι στο ρεμα μου και με περασε απο δεξια.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #22
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πρωτο βραδυ οταν ειχα παρει τον Πεζακλα..κλασικα αναβαση Α.Βασιλειου-Χωριατη..ακριβως στην πρωτη αριστερη μπαινω μπουνια και το αυτοκινητο βγαζει τρελα μουτρα(ο δρομος εκει ειναι γυαλι), εγω οντας και ασχετος με τα της συμπεριφορας του Γαλλου αφηνω γκαζι και αμεσως υπερστρεφει, τερμα αναποδο και ξαφνικο ''χαστουκιασμα'', ξανα αναποδο και μεγαλωπρεπες τετακε που καταληγει στο αντιθετο ρευμα και στην επομενη δεξια...ευτηχως που ηταν αργα και δεν κατεβαινε κανεις..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (20-06-13)

  4. #23
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειπα να το πω αλλα...

    τι να λεμε τωρα?
    σε στροφη κανω τρελο κοκονιαου με αποτελεσμα να μην στριψω ποτε και να πηγαινω ευθεια!
    αντιθετο ρευμα στην αναβαση και πιθανη επαφη παντελονιου με μπαριερα!!!
    εντονος πονος στο στηθος σε ολη την υπολοιπη διαδρομη απο το αγχος!
    το εχεις νιωσει υποθετω!

    και αλλα πολλα και τρελα!
    high,low, με πολλα και ευθεια,με λιγα και ρουφηγμα στο απεξ....
    χαμμενα φρενα και βουρ για την ουρα του κολλητου μπροστα που εχει φρεναρει κυριος.
    κρυμμενες υγρασιες σε σκοτεινα κομματια βουνου που κανεις δεν ξερει πως επιβιωνουμε!!!χαχαχαχαχα

    και αφου εχω γλυτωσει απο ολα αυτα και πολλα περισσοτερα να πεφτω με τρελο high και 35χλμ μολις πληρωσα τα διοδια!!!χαχαχαχαχαχα
    αστο, αμα αρχισουμε δεν τελειωνουμε...θα προσεξες τα ασπρα μου μαλια ακομα και σε αυτη την τρυφερη ηλικια που ειμαι ε?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-06-13), doctore (20-06-13), z3 2.2 (20-06-13)

  6. #24
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι, πολυ καλυτερες.
    Καποτε μπηκε ενας υποψηφιος ετοιμοθανατος, απο απεναντι στο ρεμα μου και με περασε απο δεξια.
    πωωωω...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δν ηξερε τον δρομο, δεν φ;ινεται για εμπειρος οδηγος γενικοτερα, μπηκε με πολλα βγηκε με τουμπες...

    Δεν σωζοταν με τπτ ο στουκος. Οσο για γραμμες και πατηματα που διαβαζω, τι γραμμες και τι πατηματα να εχει κανεις σε δημοσιο δρομο ρε παιδια???πλακα κανουμε? Τι επρεπε να κανει δλδ? Να πηγαινει μεχρι την εισοδο ανοιχτα και στον αντιθετο???πρεπει να εισαι τελειως τραχανας για να ψαξεις να βρεις πατηματα σε τετοιο δρομο, εκτος και αν ξερεις οτι ειναι μονοδρομος η κλειστος για το αντιθετο ρευμα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    nik200 (20-06-13)

  9. #26
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αν ειχε μεσα τα συστηματα θα ηταν διαφορετικο το αποτελεσμα?

  10. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σαφως...ειδικα σε τετοιες συνθηκες το dsc σε βγαζει ασπροπροσωπο.

    Μια φορα θυμαμαι που το δοκιμαζα, και ειχα παθει πλακα για το ποσο δουλεια κανει...απο φρεναρισμα στον καταλληλο τροχο, ειτε σωτερικο, ειτε εξωτερικο, ειτε μπροστινο, ειτε πισινο, μεχρι κοψιμο στα ρευματα του γκαζιου αναλογα τις συνθηκες.

    Απιστευτο πραγμα. Μπορει να μην εχουμε τετρακινηση, αλλα το συγκεκριμενο συστημα ειναι θεωρω ισαξιο, επιτρεποντας καινσε εναν πρωταρη να ξεφυγει λιγο απο τα ορια του.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #28
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    και γω πιστευω οτι απο την πρωτη στιγμη που αρχισε να ολισθαινει θα τον ειχε κοψει και θα εβγαζε τη στροφη

  12. #29
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το dsc ειναι υπεροχο οταν κανεις ταρζανια και παει να σου φυγει η ουρα.
    Οταν τσαρουχωνεις γκαζια η φρενα, οταν στριβεις το τιμονι αγαρμπα.
    Ναι ειναι τρελα αποτελεσματικο.

    Αλλα αμα εχεις μαζεψει χλμ και ενω εσυ κοβεις τιμονι αυτο παει ευθεια, το dsc παλευει αλλα δεν καταφερνει και πολλα...

    Επισης οταν παιρνεις την στροφη στρωτα λιγο πανω απο τα ορια της και γλιστρας με τα 4, το dsc δεν χαμπαριαζει τιποτα. Δεν αντιδρα καθολου.
    Εσυ αλλαζεις λωριδες και αυτο κοιμαται τον υπνο του δικαιου.


    Το dsc θα τον εσωζε μονο αν το επαιρνε πρεφα λιγο νωριτερα και τσιμπαγε φρενο εστω και τελευταια στιγμη. Θα του επετρεπε δλδ να φρεναρει χωρις να αρχισει τα τσαλιμακια και να παρει με λιγοτερα χλμ το 2ο(και πιο σφιχτο) κομματι της στροφης.
    Δε σε στριβει το dsc και δεν αντιδρα αποτελεσματικα οταν βγαζεις μουτρα.
    Αντιδρα αλλα δεν καταφερνει πολλα.
    Με τους ιδιους χειρισμους ειτε με dsc, ειτε χωρις, το αποτελεσμα θα ηταν ιδιο.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    giannis_compact (20-06-13), nik200 (20-06-13)

  14. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσο για γραμμες και πατηματα που διαβαζω, τι γραμμες και τι πατηματα να εχει κανεις σε δημοσιο δρομο ρε παιδια???πλακα κανουμε? Τι επρεπε να κανει δλδ? Να πηγαινει μεχρι την εισοδο ανοιχτα και στον αντιθετο???πρεπει να εισαι τελειως τραχανας για να ψαξεις να βρεις πατηματα σε τετοιο δρομο, εκτος και αν ξερεις οτι ειναι μονοδρομος η κλειστος για το αντιθετο ρευμα...
    να πηγαινε στο ρευμα του ρε ανθρωπε και να δοκιμαζε οτι μπορει.
    Εσυ ρε μουτζαχεντιν οταν κανεις καμια αναβαση πιανεις ολο το δρομο?
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP