Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 111

Θέμα: Ε46 τρέμουλο στο τιμόνι

  1. #61
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά το θέμα είναι, όχι η καινούρια ζάντα αλλά το καινούριο λάστιχο. Οι ζάντες ήταν λίιιγο στραβές οι πίσω. Τις ίσιαξα και είναι μια χαρά. Το θέμα είναι γιατί συνεχίζει το τρέμουλο και μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις που λέτε να κάνω. Τα λάστιχα δε νομίζω να έχουν θέμα, άν ήταν θέμα ελαστικών δε θα άλλαζε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. το πήγα δε σταμάτησε. Άρα κάτι έγινε σήμερα. Η τέταρτη τετράδα Continental είναι και δεν είχα ποτέ θέμα. Μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις με/χωρίς λάστιχο και δε ξέρω τί να κάνω αύριο.
    Πες του να ξεζανταρετε και δειτε τις ζαντες χωρις λαστιχα στο ζυγοσταθμιστηκο για να δεις σε τι κατασταση ειναι οι ζαντεσου.Μετα αν ολα βαινουν καλως και οντως ειναι ισιες οι ζαντες,ζανταρετε και ξαναζυγιστε. Μπορει να εχει στραβωσει καποιο απο τα λαστιχα.

    .[[[Πριν την ζυγοστάθμιση έτρεμε από τα 100-120, τώρα τρέμει από τα 100 μέχρι τα 200 που]]]

    Επιμενετε μεχρι να βρειτε την αιτια, η ζημια που κανει το τρεμουλο στην διευθυνση και μεταδοση ειναι αρκετα μεγαλη.Μεχρι να λυσετε το προβλημα προσπαθησε να μην οδηγεις στις ταχυτητες που τρεμει.

  2. #62
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστός είσαι, αλλά πρόσεχε και τι γράφω. Έγραψα εγώ για 40-50-60-70?, μπορεί και να μη θέλει, αλλά συνήθως η απ την εσωτερική, η την εξωτερική, κάτι γραμμάρια πρόσθετε.



    Οχι ρε γιατρέ, αλλά συνήθως οι λαστιχάδες μετά την αρχική ζυγοστάθμιση καινούργιων ελαστικών, λένε κάνε καμμιά 500χλμ να "καθίσει" το λάστιχο και αν τυχόν έχεις πρόβλημα ξαναπέρνα. Προσωπικά εγώ, δεν χρειάστηκε να πάω ποτέ.
    κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

    τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...

  3. #63
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πες του να ξεζανταρετε και δειτε τις ζαντες χωρις λαστιχα στο ζυγοσταθμιστηκο για να δεις σε τι κατασταση ειναι οι ζαντεσου.Μετα αν ολα βαινουν καλως και οντως ειναι ισιες οι ζαντες,ζανταρετε και ξαναζυγιστε. Μπορει να εχει στραβωσει καποιο απο τα λαστιχα.

    .[[[Πριν την ζυγοστάθμιση έτρεμε από τα 100-120, τώρα τρέμει από τα 100 μέχρι τα 200 που]]]

    Επιμενετε μεχρι να βρειτε την αιτια, η ζημια που κανει το τρεμουλο στην διευθυνση και μεταδοση ειναι αρκετα μεγαλη.Μεχρι να λυσετε το προβλημα προσπαθησε να μην οδηγεις στις ταχυτητες που τρεμει.
    Βασίλη, το είπα πολλές φορές. Πώς να στράβωσε ένα λάστιχο εφόσον τα έβαλα καινούρια πριν 2 μήνες και είχα από την πρώτη μέρα το σύμπτωμα; Εκτός άν κάποιο λάστιχο είναι ελαττωματικό εκ κατασκευής.

  4. #64
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

    τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...
    Τα μπερδέψαμε ρε Σπύρο...αναφέρεσε στις δικές μου που είπα ήταν καινούργιες.
    Δεν ήταν σε "κούτες" αλλά μεταχειρισμένες εννοείται. Τις είχε ο Παπαδόπουλος στο μαγαζί του, κάπου 2 χρόνια με bridgestone R040 τα οποία ήταν απάτητα, γιατί είχαν περιφερειακά τις κόκκινες-πράσινες ρίγες και δεν του φεύγαν τόσο καιρό επειδή τις έδινε 2200ε.
    Μπλέχτηκα μαζί του και στις αλλαγές ζαντών που δεν μου άρεζαν και λόγω μη επιστροφής χρημάτων τα έσκασα και πήρα αυτές, τις σπορτκλαμπ V spoke 72.
    Eπειδή όμως με το 255αρι το αμάξι σερνόνταν, έβαλα μετά 1 βδομάδα, all around, τα conti3 σε 225/50.
    Στην τοποθέτηση λοιπόν μπήκαν σε 1 η 2 (δεν θυμάμαι, θα το δώ), τα βαρίδια που ανέφερα. Οι ζάντες δε, πραγματικά ήταν σαν καινούργιες, επειδή ούτε το χαρακτηριστικό αποτύπωμα του μουαγιέ δεν είχαν στην εσωτερική τους πλευρά.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  5. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    spar@ (20-06-13)

  6. #65
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιαννη κερναω καφε . . .

    Οσο πινεις καφε θα δω τι εχεις . . .

  7. The Following 11 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-06-13), Bitz (20-06-13), doctore (20-06-13), gant (20-06-13), Kostas_1 (20-06-13), Leonidas_E39 (20-06-13), mark e92 (20-06-13), nikos1400 (20-06-13), Panos 316T (20-06-13), steliosm46 (21-06-13), Tsakirakos (20-06-13)

  8. #66
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
    μονόπατα το κέντρο !!!

  9. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    Panos 316T (20-06-13)

  10. #67
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
    μονόπατα το κέντρο !!!
    Ετσι ακριβως.

  11. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
    μονόπατα το κέντρο !!!

    SWEET JESUS!!!!



  12. #69
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
    225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
    Έχουμε και λέμε:
    ΕΔ = 45 γραμμάρια
    ΕΑ = 30
    ΠΔ = 40
    ΠΑ = 65

    Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  13. #70
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
    225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
    Έχουμε και λέμε:
    ΕΔ = 45 γραμμάρια
    ΕΑ = 30
    ΠΔ = 40
    ΠΑ = 65

    Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.
    πισω αριστερα 65 γραμμαρια?? σε αυτο το βαρος πρεπει να βγει και να ξαναμπει το λαστιχο αντιδιαμετρικα και να ξαναζυγιστει!!

  14. The Following 3 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    doctore (20-06-13), Kostas_1 (20-06-13), nikos1400 (20-06-13)

Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP