Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 111

Θέμα: Ε46 τρέμουλο στο τιμόνι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κανονικα οταν βαζουμε λαστιχα κανουμε παντα ζυγοσταθμιση και μετα απο 200χλμ ξαναζυγοσταθμιζουμε.Ζατολ στιχα καινουρια απαραιτητη ζυγοσταθμιση εξ αρχης.Αν εχουμε προβλημα με το πρωτο ζυγισμα σε καινουργια ζαντολαστιχα που επιμενει,τοτε δεν αφηνουμε να μας κανει την ζαντα κινητο βαριδη αλα ζηταμε ζυγισμα σε σκετη ζαντα για να δουμε που διναι το προβλημα.Κανονικα μια σωστη ζαντα θελει μονο 1 με 2 βαριδια σε μικρη αποσταση μεταξυτους.Αν γινη αυτο και μολις βαλετε το λαστιχο αρχιζει να ζητα βαρος τοτε ζητηστε αλο λαστιχο.

  2. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Panos 316T (20-06-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κι εγώ είχα αυτό το πρόβλημα με continental σε 16άρα bmw καινούρια ζάντα...
    BMW 320ci AC Schnitzer

  4. #3
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανονικα οταν βαζουμε λαστιχα κανουμε παντα ζυγοσταθμιση και μετα απο 200χλμ ξαναζυγοσταθμιζουμε.Ζατολ στιχα καινουρια απαραιτητη ζυγοσταθμιση εξ αρχης.Αν εχουμε προβλημα με το πρωτο ζυγισμα σε καινουργια ζαντολαστιχα που επιμενει,τοτε δεν αφηνουμε να μας κανει την ζαντα κινητο βαριδη αλα ζηταμε ζυγισμα σε σκετη ζαντα για να δουμε που διναι το προβλημα.Κανονικα μια σωστη ζαντα θελει μονο 1 με 2 βαριδια σε μικρη αποσταση μεταξυτους.Αν γινη αυτο και μολις βαλετε το λαστιχο αρχιζει να ζητα βαρος τοτε ζητηστε αλο λαστιχο.
    Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
    Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?

  5. #4
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
    Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?
    οχι...αλλα ετσι θα ειναι!

  6. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη μετα απο 1000χλμ καινουρια ζαντα με λαστιχα θελει 40-50gr "ζυγια" πανω... και ειναι λογικο να εχουμε 7-10"ζυγια" πανω δεν υπαρχει θεμα!
    Εγω ξερω οτι καινουρια ζαντα με λαστιχα μαξ 2 ζυγια, χωρις, κανενα αλλα μαλλον ειμαι λαθος....
    Σωστός είσαι, αλλά πρόσεχε και τι γράφω. Έγραψα εγώ για 40-50-60-70?, μπορεί και να μη θέλει, αλλά συνήθως η απ την εσωτερική, η την εξωτερική, κάτι γραμμάρια πρόσθετε.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
    Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?
    Οχι ρε γιατρέ, αλλά συνήθως οι λαστιχάδες μετά την αρχική ζυγοστάθμιση καινούργιων ελαστικών, λένε κάνε καμμιά 500χλμ να "καθίσει" το λάστιχο και αν τυχόν έχεις πρόβλημα ξαναπέρνα. Προσωπικά εγώ, δεν χρειάστηκε να πάω ποτέ.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. #6
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστός είσαι, αλλά πρόσεχε και τι γράφω. Έγραψα εγώ για 40-50-60-70?, μπορεί και να μη θέλει, αλλά συνήθως η απ την εσωτερική, η την εξωτερική, κάτι γραμμάρια πρόσθετε.



    Οχι ρε γιατρέ, αλλά συνήθως οι λαστιχάδες μετά την αρχική ζυγοστάθμιση καινούργιων ελαστικών, λένε κάνε καμμιά 500χλμ να "καθίσει" το λάστιχο και αν τυχόν έχεις πρόβλημα ξαναπέρνα. Προσωπικά εγώ, δεν χρειάστηκε να πάω ποτέ.
    κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

    τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...

  8. #7
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

    τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...
    Τα μπερδέψαμε ρε Σπύρο...αναφέρεσε στις δικές μου που είπα ήταν καινούργιες.
    Δεν ήταν σε "κούτες" αλλά μεταχειρισμένες εννοείται. Τις είχε ο Παπαδόπουλος στο μαγαζί του, κάπου 2 χρόνια με bridgestone R040 τα οποία ήταν απάτητα, γιατί είχαν περιφερειακά τις κόκκινες-πράσινες ρίγες και δεν του φεύγαν τόσο καιρό επειδή τις έδινε 2200ε.
    Μπλέχτηκα μαζί του και στις αλλαγές ζαντών που δεν μου άρεζαν και λόγω μη επιστροφής χρημάτων τα έσκασα και πήρα αυτές, τις σπορτκλαμπ V spoke 72.
    Eπειδή όμως με το 255αρι το αμάξι σερνόνταν, έβαλα μετά 1 βδομάδα, all around, τα conti3 σε 225/50.
    Στην τοποθέτηση λοιπόν μπήκαν σε 1 η 2 (δεν θυμάμαι, θα το δώ), τα βαρίδια που ανέφερα. Οι ζάντες δε, πραγματικά ήταν σαν καινούργιες, επειδή ούτε το χαρακτηριστικό αποτύπωμα του μουαγιέ δεν είχαν στην εσωτερική τους πλευρά.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  9. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    spar@ (20-06-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP