You have right.
αυτα προσεξα και εγω,αλλα λεω μηπως και αλλαζουν σχημα,αφου δεν ξερω πως λειτουργουν.....εδω ειναι βαμμενα κοκκινα:
![]()
You have right.
αυτα προσεξα και εγω,αλλα λεω μηπως και αλλαζουν σχημα,αφου δεν ξερω πως λειτουργουν.....εδω ειναι βαμμενα κοκκινα:
![]()
όχι είναι σταθερές επιφάνειες που σκοπό έχουν να μειώσουν τους στροβιλισμούς(wake turbulence) που δημιουργούνται απο την διαφορά πίεσης στην άνω και κάτω επιφάνεια της πτέρυγας.
Λιγότεροι στροβιλισμοί=λιγότερο drag=λιγότερα καύσιμα. Έχει υπολογιστεί έως και 3% οικονομία στα καύσιμα.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Ο V-2500 του Α320 καίει σχεδόν 2 τόνους/ώρα σε ταχύτητα ταξιδιού..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (16-06-13)
αρα 60 λιτρα ΚΗΡΟΖΙΝΗ λιγοτερη ανα ωρα!!!
...να μην εχει κανα 3-4 ευρω το λιτρο???....200 ευρο μειον,δεν ειναι και ασχημα ανα ωρα!!!
τιμή δεν ξέρω ακριβώς, θα ρωτήσω αύριο για να βγάλουμε καλύτερο συμπέρασμα..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
το λΕπον..η τιμή του καυσίμου δεν είναι σταθερή, αλλάζει ανάλογα με την συμφωνία που έχει η κάθε εταιρεία. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και αν πρόκειται για δημόσιο αερομεταφορέα, δηλαδή αν τα αεροσκάφη είναι ενταγμένα σε AOC(Air Operators Certificate), αεροπορική εταιρεία δηλαδή η αν είναι ιδιωτικά.
Στην πρώτη περίπτωση η τιμή ''παίζει'' απο 1.6-1.8 ευρώ/λίτρο. Στα ιδιωτικά είναι πάνω απο 2 ευρώ/λίτρο.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
aristent (18-06-13)
Μα τι μλκς !!
pilot (18-06-13)
Kostas_1 (16-06-13), pilot (16-06-13), Vassilis ///M (17-06-13)