Οσο μακραίνεις το βήμα τόσο πιο πολύ δεν ζορίζεται να φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα?
Δεν είναι λογικό να θέλει περισσότερο καύσιμο για να διατηρήσει τα χιλιόμετρα σταθερα?
Οσο μακραίνεις το βήμα τόσο πιο πολύ δεν ζορίζεται να φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα?
Δεν είναι λογικό να θέλει περισσότερο καύσιμο για να διατηρήσει τα χιλιόμετρα σταθερα?
οχι! σε σταθερες RPM με λογικα κμ εννοειται δεν μηλάμε για 200αρες,οσο λιγοτερες στροφες εχεις τοση λιγοτερη βενζινη καις μιας και ο κινητηρας ψεκαζει λιγοτερο καυσιμο το λεπτο , μηλαμε για σταθερη πορεια οπου δεν χρειαζεται να παραγει "εργο" ο κινητηρας ειτε για να μεταβαλει την κινητικη κατασταση του αυτοκινητου (επιταχυνση) ειτε για να σου βγαλει κμ στο κοντερ (υψηλες ταχυτητες οπου λογο αντιστασης αερα, τριβης κτλ θα καψει )
τεστ: πηγαινε με 100 κμ ΣΤΑΘΕΡΑ με 3τη σχεση με 4τη και με 5τη , και δες την καταναλωση σου στο οικονομομετρο και θα καταλαβεις τι εννοω
ariskap (10-06-13)
230 και κατι...
αλλα θα καις πιο πολυ απο 3λιτρο για τα φτασεις ...
τσεκ ποιντ !
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
ghost-rider (10-06-13)
Κατάλαβα, θα το ψαξω λίγο ακόμα μέχρι να το επιχειρήσω.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
![]()
κάτι δε πάει καλά πρέπει να βγάζει παραπάνω τελική μέτρησε την κ με gps. η 5τη φτανει μέχρι τ κόφτη αν όχι από βήμα είσαι οκ?
όντως όπως είπα κ πιο πάνω κάτι δε πάει καλά γιατί κανονικά το 320 κ το 318 φοράνε διαφορικα με όλοιδιο βήμα 3.38 + τα σάσμαν τους έχουν τ ίδια κλιμάκωση
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ziaba : 13-06-13 στις 12:15
Το διαφορικό μου είναι απο 1900cc με 118ps δεν θυμάμαι όμως το νούμερο του διαφορικού.
Πιστεύω πως αν το αλλάξω το διαφορικό θα έχω διαφορά στην τελική, τώρα απο θέμα κατανάλωσης θα φανεί όταν γίνει η αλλαγή του διαφορικού.