Σελίδα 86 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3676848586878896136 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 851 έως 860 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #851
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως το 92άρι μ3 πρέπει να είναι το λιγότερο ζημιάρικο μέχρι στιγμής.

    Με τον Λούνατικ (μαΝίσιο) που είχαμε ανοίξει από 3ες, στην αλλαγή με 4η μου ξεκόλλαγε, και μέχρι τα 220-230 μου είχε κάνει περίπου ένα κενό. Το μόνο ως handicap που μπορώ να δικαιολογήσω ήταν οι 19αρες & το 275 λάστιχο (Τζον είχε 18αρες με με εργ. διάσταση). Καλά τα λέω Γιάν ?
    Nαι,η διασταση επαιξε ρολο ξεκαθαρα το πιστευω και εγω,τα λες τελλλλλεια !!!

    Για το Μ3 Ε92 τεινω απο αυτα που ακουω χωρις να εχω δικια μου εμπειρια (και δεν θα εχω οπως πανε τα πραγματα χαχαχα) σε αυτο που λεει ο Κωστης.Πρεπει να ειναι αξιοπιστο σε σχεση με το παρελθον ειδικα στα θεματα καροτσας.

    Αν θυμαστε οι περισσοτεροι,οταν ειχε πρωτοβγει η 9Χ σειρα τα σχολια ηταν πολυ κολακευτικα για την καροτσα κτλ-κτλ.Φαινεται να επιβεβαιωνεται αν και τα περισσοτερα εινα καινουργια ακομα.
    insane in the ///Midbrain

  2. #852
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το πατωμα ειναι αδικαιολογητο κουσουρι.ολα τα αλλα δικαιολογουνται κατ εμε.εφοσον υπηρξε κ η ανακληση.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  3. #853
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ο 5ος κ το προβλημα μπαμ λυθηκε?στα 92αρια?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  4. #854
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο, υπαρχουν και χειροτερα, οπως το να εχεις ferrari και να το δεις ενα ωραιο πρωι να καιγεται. Και να μην ξεχναμε οτι μετα απο κανα δυο εκκινησεις ο δισκος στα manual εκανε μονο για να σερβιρεις καφεδακια.
    Και φυσικα τριψηφιο αριθμο χιλιαδων χιλιομετρων, ουτε για πλακα.

    Αυτο φυσικα δεν ελαφρυνει την θεση του Ε46 Μ3 που οντως ειναι ΄ζημιαρικο' αυτοκινητο με ζημιες που δεν οφειλονται στην χρηση/συντηρηση αλλα στην ποιοτητα κατασκευης (Vanos, πατωμα, τρομπα SMG, μεταλλα στροφαλου/αντλια λαδιου, και αλλα οχι τοσο σοβαρα οπως δυναμο και τσιμουχες πορτας)

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    pilot (14-06-13)

  6. #855
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσθεστε και δυο δυναμο. Το δευτερο ειναι πατενταρισμενο απο Χ3...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #856
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση...

    Για εμένα όλα αλεξίσφαιρα είναι αλλά όλα βγάζουν τα προβλήματά τους.
    Όσο μικρότερης παραγωγής τόσο περισσότερα προβλήματα.

    Δεν ξέρω για πια γιαπωνέζικα μιλάτε.....

    Αλλά και τα subarakia, evo, GTR κτλ , έχουν τα θεματάκια τους, ειδικά αν τα πιέζεις λίγο παραπάνω....
    Ακόμα και τα mx5, mr2 που δεν είναι καθόλου πιεσμένα, έχουν αρκετά προβλήματα...

    Για εμένα πιο σημαντικό είναι που μοντέλα όπως η 120, 316 κλπ , πιο καθημερινά δλδ βγάζουν προβλήματα ...
    Παντού όμως παρατηρούνται θέματα... Λέμε για το SMG της Μ3 και της Μ5. Το αντίστοιχο σαζμάν τηε ferrari και maserati είναι μακράν πιο ζημιάρικο. Ακόμα και το σαζμάν του yaris Το MMT (που είναι παρόμοιας λειτουργίας), έχει τα θέματα του ...

    Από εκεί και πέρα, Μ3, Μ5, που είναι πιεσμένα, ferrari, lambo, maserati, ακόμα και porsche (που θεωρούνται... αξιόπιστα και δεν είναι και τοοοοσο πιεσμένα), έχουν αρκετά προβλήματα.

    Όσο πάμε σε πιο ακριβές κατασκευές (συνήθως είναι και περιορισμένης παραγωγής), τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται.

    Επίσης μένω έκπληκτος, όταν σήμερα εν έτη 2013, πέφτουν παράθυρα, χαλάνε aircon, κλπ...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    BILL007 (11-06-13), pilot (14-06-13)

  9. #857
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όντως η συμβίωση με ένα Μ3 σου αφήνει την εντύπωση πως το αμάξι είναι ευαίσθητο και οι βλάβες καραδοκούν. Ίσως αυτό να οφείλεται και στο ότι έχουν τόσο πολύ συζητηθεί ξανά και ξανά τα πιθανά προβλήματα των Μ3 Ε46. Γενικά πάντως με καλή (και ακριβή) συντήρηση το αμάξι αντέχει πολλά χλμ, τόσα που αποτελούν έκπληξη για ένα σπορ αμάξι με πάνω από 100 άλογα το λίτρο....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following 4 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    doctore (11-06-13), nik200 (03-08-13), pilot (14-06-13), RallyArt (12-06-13)

  11. #858
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή !!!!!!!!!!!!!!

    Οτι και να λεμε για αυτο κανει 100 χιλιαρικα το γ@μημενο.....δειτε απο κατω.

    Γνωστος-γνωστου σκοτωθηκε πριν χρονια στο Σουνιο με βουτια σε γκρεμο και θαλασσα με ενα ολοιδιο....αυτος εδω γλυτωσε.

    https://www.zougla.gr/automoto/artic...remo-me-mia-m3
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (12-06-13)

  13. #859
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απορία: όταν βάζω όπισθεν δεν κατεβαίνει πλέον αυτόματα το δεξί καθρεφτάκι .... μάλλον κάτι πρέπει να πάτησα κατά λάθος και να δεν κατεβαίνει πλέον. μπορεί κάποιος να μου πει πως ενεργοποιώ πάλι την λειτουργία...?

  14. #860
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ελπιζω να ημουν σαφης.... αφορα το καθρεφτακι που κατεβαινει οταν κανεις συνηθως για να μπορεις να δεις το πεζοδρομιο ...

Σελίδα 86 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3676848586878896136 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP