Σελίδα 85 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3575838485868795135 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 841 έως 850 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #841
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κανε και μια προσθεση τωρα Γιαννη ποσο κοστισαν αυτες τις λιγες ζημιες να δεις οτι αγοραζες ενα καινουργιο Ιαπωνεζικο αμαξι που για τα επομενα 10 χρονια και θα ηθελε μονο βενζινα.
    M3 CSL

  2. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Ptboul (11-06-13)

  3. #842
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω το χρησιμοποιουσα απο το 2006-2011 καθημερινα.
    βλαβες λιγεσ.
    ενα δισκοπλατω το 2008 ,ενας δυναμος το 2007 συν μπαταρια.
    η αντλια smg και πατωμα βγηκαν το 2011 ,και το ψυγειο το 2012.
    δεν μπορω να πω οτι για 4,5 χρονια ειχα ζημιες.
    και 2006-2007 τουχα γαμ@σει το σπιτι στα ανοιγματα
    Γιάννη όπως φυσικά γνωρίζεις μπαταρία και δισκόπλατο είναι αναλώσιμα ,

    τουλάχιστον αντλία και πάτωμα αντικειμενικά θεωρούνται ζημιές και μάλιστα ανεπίτρεπτες για την αξία του συγκεκριμένου μοντέλου.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  4. #843
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρσιτοφορε για να κρινεις το κατα ποσο αξιοπιστο ειναι θα πρεπει να το συγκρινεις με ενα αλλο αυτοκινητο το οποιο ο κατοχος το δουλευει το μεγαλυτερο διαστημα με 8αρες.
    Ισως σε ενα απλο γιαπωνεζικο ατμοσφαιρικο διλιτρο που γυριζει 8,500 να μην εχει τετοια συχνοτητα βλαβων, αλλα καποια ευρωπαικα σιγουρα εχουν.
    Βεβαια εχεις δικιο οτι ειναι απαραδεκτο τετοιο αυτοκινητο να βγαζει τετοιες ζημιες αλλα με εξαιρεση το Μ3 Ε36 ολα τα αλλα Μ μοντελα εχουν σχεδον τα ιδια χαλια.
    Θυμησου ποσα απο τα πρωτα V10 εσπασαν (σχεδον ανατιναχτηκαν) .
    Αυτο λεω και εγω Νικο.
    Δεν δικαιουται πλεον η BMW να μιλα για αξιοπιστια.

    Εχουν καταντησει ακομη και τα καινουργια μοντελα να εχουν τα ιδια χαλια και χειροτερα.
    Με την αγορα 335i πρεπει να αγοραζει και ο διοκτητης μια αντλια και ενα σετ τουρμπινες για να εχει στην αποθηκη.
    M3 CSL

  5. The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Panos 316T (11-06-13), panose30 (11-06-13), Ptboul (11-06-13), vagmag (11-06-13)

  6. #844
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντιστοιχα φαντασου να εχεις πληρωσει εν ετη 1999 43 εκατομ δρχ για ενα Μ5 Ε39 και να θελεις καθε 500 χιλιομετρα εναμιση λιτρο λαδι.....μαζι με τη βενζινη ελεγες "βαλε και εναμιση λιτρο λαδι" λες και ειχες Βαρτμπουργκ διχρονο.
    Και μετα απο λιγο επαιρνες και τα δυο air flow meters στο χερι ταυτοχρονα .....με τα Ε60 εκανες το σταυρο σου να μη σου σκασει το μοτερ και φας καμια μπιελλα στη μουρη......με το F10 μια ωραια μερα σε παιρνουν τηλεφωνο και σου λενε "σταματηστε αμεσως εκει που βρισκεστε και εγκαταλειψτε το οχημα".....οντως γελοια πραγματα...ακομα και το Μ5 Ε34 με τον 3.6 κινητηρα ειχε ενα σωρο θεματα .

  7. The Following 4 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    chief (11-06-13), EVERGET (11-06-13), Monsta (11-06-13), vagmag (11-06-13)

  8. #845
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηθελα να ηξερα αν υπηρχε καποιος που να εκανε χρηση καθημερινου αυτοκινητου, να μην ειχε δευτερο αμαξι, και θα τα λεγαμε.

    Τι πλακα ρε Μανο ? Τι λαμπακι και λαμπακια δεν εχουν αναψει σε Μ3 μεχρι τωρα ?
    Ξερεις πολλα αμαξια που χωρις ιδιαιτερη χρηση αλλαζουν ολα πολλαπλασιαστες, αντλιες, μεταλα μπιελων, θερμοστατες, λαμπακι εδω λαμπακι εκει, πατωματα, βανος και παει λεγοντας ?
    Ειναι αξιοπιστα τα BMW δηλαδη ?
    Ειπαμε, προσφερουν οδηγικη απολαυση, πολυτελεια, πρεστιζ, και μεχρι εκει.
    Για αξιοπιστία ελαχιστα γερμανικα αυτοκινητα εχουν.

    Εγω το Τογιοτα της γυναικας μου το εχω 8 χρονια και ειναι καθημερινό με ολη τη σημασια της λέξης.
    Μια φορα σερβις, δυο αλλες αλλαγες λαδιων και μια μπαταρια.
    Chief εγώ καθημερινό το είχα για 6 χρόνια και δεν έβγαλε σχεδόν τίποτα.
    Όταν το έδωσα είχε κοντα 150,000 χλμ και έβγαλε τα εξής:
    αντλία βενζίνης
    μπροστινο ροστατη γκαζιου
    ράουλο-αμορτισερ που τεντώνει τον ιμάντα

    3.5 ώρες το ψάχνανε στον Σπανό δεν βρήκανε τίποτα το πήρανε.
    Επίσης είχε βγάλει τα περισσότερα άλογα στο group dyno day.

    Ένα 200SX που είχα μου είχε πιεί το αίμα !

  9. #846
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πατώματα, κουζινέτα, βάνος, μπεκ είναι τα πιο συνηθισμένα θέματα που παρουσιάζει το αμάξι.

    το πρώτο οκ, κλάιν...τα υπόλοιπα έχουν καταστροφικές συνέπειες. προσωπικά πάντως, θεωρώ ότι όσα έχουν γραφτεί, όπως επίσεις και όσα γράφονται για το συγκεκριμένο μοτέρ, ότι είναι υπερβολικά.
    Αυτά είναι τα σίγουρα.
    Ότι άλλο βγάλει είναι από άσχημη συντήρηση.

    Το χειρότερο Ever είναι το θέμα με το πάτωμα, κυρίως από θέμα κύρους της εταιρείας.
    Το θέμα κουζινέτα σίγουρα ξενερωτικό...πάλι καλά που έκαναν την ανάκληση.

    Τα Μ3 πάντα θέλανε προσοχή σε μπεκ-αντλίες λαδιού. Οπότε ούτε τα μπεκ τα θεωρώ πρόβλημα...

    Είναι όμως φοβερό μοτέρ σε θέμα προδιαγραφών-χαρακτηριστικών...

  10. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Panos 316T (11-06-13)

  11. #847
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηθελα να ηξερα αν υπηρχε καποιος που να εκανε χρηση καθημερινου αυτοκινητου, να μην ειχε δευτερο αμαξι, και θα τα λεγαμε.

    Τι πλακα ρε Μανο ? Τι λαμπακι και λαμπακια δεν εχουν αναψει σε Μ3 μεχρι τωρα ?
    Ξερεις πολλα αμαξια που χωρις ιδιαιτερη χρηση αλλαζουν ολα πολλαπλασιαστες, αντλιες, μεταλα μπιελων, θερμοστατες, λαμπακι εδω λαμπακι εκει, πατωματα, βανος και παει λεγοντας ?
    Ειναι αξιοπιστα τα BMW δηλαδη ?
    Ειπαμε, προσφερουν οδηγικη απολαυση, πολυτελεια, πρεστιζ, και μεχρι εκει.
    Για αξιοπιστία ελαχιστα γερμανικα αυτοκινητα εχουν.

    Εγω το Τογιοτα της γυναικας μου το εχω 8 χρονια και ειναι καθημερινό με ολη τη σημασια της λέξης.
    Μια φορα σερβις, δυο αλλες αλλαγες λαδιων και μια μπαταρια.


    το αμάξι το έχω απο το 07.

    σαν βλάβες μου έχει βγάλει στο σαζμάν το αισθητήρα αναγνώρισης ταχύτητας, το βάνος (που για να λέμε και του στραβού το δίκιο είμουν τραγικά κωλόφαρδος που δεν τα πείρα όλα στη μασχάλη) και κομμένο πάτωμα 2 φορές το οποίο πλέον είναι σαν τσιμέντο...

    με 205.000χιλ, όλα καλά...δεν έχω παράπονο γενικότερα, απλά μου την σπάει το γεγονός ότι πρέπει να έχεις το νού σου συνέχεια με τη μ@λ@κί@...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    vagmag (11-06-13)

  13. #848
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking

    Ειναι αληθεια ολα αυτα που λεμε παιδια αλλα ειναι καταπληκτικο αμαξι και απο εμφανιση και απο οδηγικη συμπεριφορα-αποδοση.

    Παντως και εγω ειμαι της αποψης οτι η σειρα ///Μ με εξαιρεση καποια μοντελα ειναι ευαισθητα εως ζημιαρικα.

    Βεβαια παιζει μεγαλο ρολο και η χρηση παιδια.

    Αλλο αποτελεσμα εχει η σβουρα σε μαυρη ασφαλτο με καινουργια λαστιχα επι 10 λεπτα και αλλο ανοιγματακια ρολαριστα και γενικα πιο προσεγμενη πιεση.

    Γνωμη μου ειναι βεβαια οτι για τα χρηματα που τα ζητανε θα επρεπε να αντεχουνε παραπανω.

    Ειδικα αυτο το θεμα με το πατωμα στην Μ3 Ε46 μου φαινεται α-πι-στευ-το.

    Βρε γ@μημενοι,αφου ξερετε οτι η χρηση του ειναι σε μεγαλο ποσοστο η σβουρα και η παντα και η κοντρα δωστε λιγη σημασια παραπανω.
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following 5 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    EVERGET (11-06-13), manos///3 (11-06-13), Ptboul (11-06-13), vagmag (11-06-13), Vasilis M3 (12-06-13)

  15. #849
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα 200SX που είχα μου είχε πιεί το αίμα !
    Doc θα το είχες σκίσει στην βελτίωση, δεν εξηγείται αλλιώς. (για το s13 φαντάζομαι μιλάμε)
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  16. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    chief (11-06-13)

  17. #850
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως το 92άρι μ3 πρέπει να είναι το λιγότερο ζημιάρικο μέχρι στιγμής.

    Με τον Λούνατικ (μαΝίσιο) που είχαμε ανοίξει από 3ες, στην αλλαγή με 4η μου ξεκόλλαγε, και μέχρι τα 220-230 μου είχε κάνει περίπου ένα κενό. Το μόνο ως handicap που μπορώ να δικαιολογήσω ήταν οι 19αρες & το 275 λάστιχο (Τζον είχε 18αρες με με εργ. διάσταση). Καλά τα λέω Γιάν ?

Σελίδα 85 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3575838485868795135 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP