Κανε και μια προσθεση τωρα Γιαννη ποσο κοστισαν αυτες τις λιγες ζημιες να δεις οτι αγοραζες ενα καινουργιο Ιαπωνεζικο αμαξι που για τα επομενα 10 χρονια και θα ηθελε μονο βενζινα.
Κανε και μια προσθεση τωρα Γιαννη ποσο κοστισαν αυτες τις λιγες ζημιες να δεις οτι αγοραζες ενα καινουργιο Ιαπωνεζικο αμαξι που για τα επομενα 10 χρονια και θα ηθελε μονο βενζινα.
M3 CSL
Ptboul (11-06-13)
M3 CSL
Panos 316T (11-06-13), panose30 (11-06-13), Ptboul (11-06-13), vagmag (11-06-13)
Αντιστοιχα φαντασου να εχεις πληρωσει εν ετη 1999 43 εκατομ δρχ για ενα Μ5 Ε39 και να θελεις καθε 500 χιλιομετρα εναμιση λιτρο λαδι.....μαζι με τη βενζινη ελεγες "βαλε και εναμιση λιτρο λαδι" λες και ειχες Βαρτμπουργκ διχρονο.
Και μετα απο λιγο επαιρνες και τα δυο air flow meters στο χερι ταυτοχρονα .....με τα Ε60 εκανες το σταυρο σου να μη σου σκασει το μοτερ και φας καμια μπιελλα στη μουρη......με το F10 μια ωραια μερα σε παιρνουν τηλεφωνο και σου λενε "σταματηστε αμεσως εκει που βρισκεστε και εγκαταλειψτε το οχημα".....οντως γελοια πραγματα...ακομα και το Μ5 Ε34 με τον 3.6 κινητηρα ειχε ενα σωρο θεματα .
Chief εγώ καθημερινό το είχα για 6 χρόνια και δεν έβγαλε σχεδόν τίποτα.
Όταν το έδωσα είχε κοντα 150,000 χλμ και έβγαλε τα εξής:
αντλία βενζίνης
μπροστινο ροστατη γκαζιου
ράουλο-αμορτισερ που τεντώνει τον ιμάντα
3.5 ώρες το ψάχνανε στον Σπανό δεν βρήκανε τίποτα το πήρανε.
Επίσης είχε βγάλει τα περισσότερα άλογα στο group dyno day.
Ένα 200SX που είχα μου είχε πιεί το αίμα !
Αυτά είναι τα σίγουρα.
Ότι άλλο βγάλει είναι από άσχημη συντήρηση.
Το χειρότερο Ever είναι το θέμα με το πάτωμα, κυρίως από θέμα κύρους της εταιρείας.
Το θέμα κουζινέτα σίγουρα ξενερωτικό...πάλι καλά που έκαναν την ανάκληση.
Τα Μ3 πάντα θέλανε προσοχή σε μπεκ-αντλίες λαδιού. Οπότε ούτε τα μπεκ τα θεωρώ πρόβλημα...
Είναι όμως φοβερό μοτέρ σε θέμα προδιαγραφών-χαρακτηριστικών...
Panos 316T (11-06-13)
![]()
το αμάξι το έχω απο το 07.
σαν βλάβες μου έχει βγάλει στο σαζμάν το αισθητήρα αναγνώρισης ταχύτητας, το βάνος (που για να λέμε και του στραβού το δίκιο είμουν τραγικά κωλόφαρδος που δεν τα πείρα όλα στη μασχάλη) και κομμένο πάτωμα 2 φορές το οποίο πλέον είναι σαν τσιμέντο...
με 205.000χιλ, όλα καλά...δεν έχω παράπονο γενικότερα, απλά μου την σπάει το γεγονός ότι πρέπει να έχεις το νού σου συνέχεια με τη μ@λ@κί@...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
vagmag (11-06-13)
Ειναι αληθεια ολα αυτα που λεμε παιδια αλλα ειναι καταπληκτικο αμαξι και απο εμφανιση και απο οδηγικη συμπεριφορα-αποδοση.
Παντως και εγω ειμαι της αποψης οτι η σειρα ///Μ με εξαιρεση καποια μοντελα ειναι ευαισθητα εως ζημιαρικα.
Βεβαια παιζει μεγαλο ρολο και η χρηση παιδια.
Αλλο αποτελεσμα εχει η σβουρα σε μαυρη ασφαλτο με καινουργια λαστιχα επι 10 λεπτα και αλλο ανοιγματακια ρολαριστα και γενικα πιο προσεγμενη πιεση.
Γνωμη μου ειναι βεβαια οτι για τα χρηματα που τα ζητανε θα επρεπε να αντεχουνε παραπανω.
Ειδικα αυτο το θεμα με το πατωμα στην Μ3 Ε46 μου φαινεται α-πι-στευ-το.
Βρε γ@μημενοι,αφου ξερετε οτι η χρηση του ειναι σε μεγαλο ποσοστο η σβουρα και η παντα και η κοντρα δωστε λιγη σημασια παραπανω.
insane in the ///Midbrain
EVERGET (11-06-13), manos///3 (11-06-13), Ptboul (11-06-13), vagmag (11-06-13), Vasilis M3 (12-06-13)
chief (11-06-13)
Πάντως το 92άρι μ3 πρέπει να είναι το λιγότερο ζημιάρικο μέχρι στιγμής.
Με τον Λούνατικ (μαΝίσιο) που είχαμε ανοίξει από 3ες, στην αλλαγή με 4η μου ξεκόλλαγε, και μέχρι τα 220-230 μου είχε κάνει περίπου ένα κενό. Το μόνο ως handicap που μπορώ να δικαιολογήσω ήταν οι 19αρες & το 275 λάστιχο (Τζον είχε 18αρες με με εργ. διάσταση). Καλά τα λέω Γιάν ?![]()