Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πατώματα, κουζινέτα, βάνος, μπεκ είναι τα πιο συνηθισμένα θέματα που παρουσιάζει το αμάξι.

    το πρώτο οκ, κλάιν...τα υπόλοιπα έχουν καταστροφικές συνέπειες. προσωπικά πάντως, θεωρώ ότι όσα έχουν γραφτεί, όπως επίσεις και όσα γράφονται για το συγκεκριμένο μοτέρ, ότι είναι υπερβολικά.
    Αυτά είναι τα σίγουρα.
    Ότι άλλο βγάλει είναι από άσχημη συντήρηση.

    Το χειρότερο Ever είναι το θέμα με το πάτωμα, κυρίως από θέμα κύρους της εταιρείας.
    Το θέμα κουζινέτα σίγουρα ξενερωτικό...πάλι καλά που έκαναν την ανάκληση.

    Τα Μ3 πάντα θέλανε προσοχή σε μπεκ-αντλίες λαδιού. Οπότε ούτε τα μπεκ τα θεωρώ πρόβλημα...

    Είναι όμως φοβερό μοτέρ σε θέμα προδιαγραφών-χαρακτηριστικών...

  2. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Panos 316T (11-06-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηθελα να ηξερα αν υπηρχε καποιος που να εκανε χρηση καθημερινου αυτοκινητου, να μην ειχε δευτερο αμαξι, και θα τα λεγαμε.

    Τι πλακα ρε Μανο ? Τι λαμπακι και λαμπακια δεν εχουν αναψει σε Μ3 μεχρι τωρα ?
    Ξερεις πολλα αμαξια που χωρις ιδιαιτερη χρηση αλλαζουν ολα πολλαπλασιαστες, αντλιες, μεταλα μπιελων, θερμοστατες, λαμπακι εδω λαμπακι εκει, πατωματα, βανος και παει λεγοντας ?
    Ειναι αξιοπιστα τα BMW δηλαδη ?
    Ειπαμε, προσφερουν οδηγικη απολαυση, πολυτελεια, πρεστιζ, και μεχρι εκει.
    Για αξιοπιστία ελαχιστα γερμανικα αυτοκινητα εχουν.

    Εγω το Τογιοτα της γυναικας μου το εχω 8 χρονια και ειναι καθημερινό με ολη τη σημασια της λέξης.
    Μια φορα σερβις, δυο αλλες αλλαγες λαδιων και μια μπαταρια.


    το αμάξι το έχω απο το 07.

    σαν βλάβες μου έχει βγάλει στο σαζμάν το αισθητήρα αναγνώρισης ταχύτητας, το βάνος (που για να λέμε και του στραβού το δίκιο είμουν τραγικά κωλόφαρδος που δεν τα πείρα όλα στη μασχάλη) και κομμένο πάτωμα 2 φορές το οποίο πλέον είναι σαν τσιμέντο...

    με 205.000χιλ, όλα καλά...δεν έχω παράπονο γενικότερα, απλά μου την σπάει το γεγονός ότι πρέπει να έχεις το νού σου συνέχεια με τη μ@λ@κί@...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    vagmag (11-06-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Talking

    Ειναι αληθεια ολα αυτα που λεμε παιδια αλλα ειναι καταπληκτικο αμαξι και απο εμφανιση και απο οδηγικη συμπεριφορα-αποδοση.

    Παντως και εγω ειμαι της αποψης οτι η σειρα ///Μ με εξαιρεση καποια μοντελα ειναι ευαισθητα εως ζημιαρικα.

    Βεβαια παιζει μεγαλο ρολο και η χρηση παιδια.

    Αλλο αποτελεσμα εχει η σβουρα σε μαυρη ασφαλτο με καινουργια λαστιχα επι 10 λεπτα και αλλο ανοιγματακια ρολαριστα και γενικα πιο προσεγμενη πιεση.

    Γνωμη μου ειναι βεβαια οτι για τα χρηματα που τα ζητανε θα επρεπε να αντεχουνε παραπανω.

    Ειδικα αυτο το θεμα με το πατωμα στην Μ3 Ε46 μου φαινεται α-πι-στευ-το.

    Βρε γ@μημενοι,αφου ξερετε οτι η χρηση του ειναι σε μεγαλο ποσοστο η σβουρα και η παντα και η κοντρα δωστε λιγη σημασια παραπανω.
    insane in the ///Midbrain

  6. The Following 5 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    EVERGET (11-06-13), manos///3 (11-06-13), Ptboul (11-06-13), vagmag (11-06-13), Vasilis M3 (12-06-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP