Eξαρταται τι το θες.Πολη,πορεια με cruise control και ταχυτητες μεχρι 120-130 ειναι νομιζω απο τα πιο οικονομικα.Στο αυτο τριτη εδινε οτι με συμμετοχη ιδιωτη εκαιγε 4.28 με ενα ντεποζιτο πολλα χλμ και ειχε ακομα.Αλλα μεση ταχυτητα 100 χλμ αν δεν κανω λαθος.Γενικα ειναι ενα απο τα οικονομικοτερα για κινηση μεσα στην πολη.Κυριολεκτικα δεν καιει τιποτα.Τα βενζιναδικα με θυμουνται μονο απο το χρωμα.
Με την δικια μου χρηση,ειδα και 3αρια.Εξαρταται.Ολα τα αμαξια αν το πατας αλλαζουν την καταναλωση.Μην χαζεψουμε.Απλα στα μεγαλα κυβικα υπαρχει το οτι καιει πολυ παραπανω μεσα στην πολη οποτε,ειτε εισαι στα 150 ειτε κολλημενος στην παραλιακη καιει το ιδιο.
Θελεις ταχυτητα δοκιμασε το 116 το διλιτρο ή το 118.Οταν βγηκε ολοι ηξεραν οτι βγηκε για συγκεκριμενο λογο.99 γραμμαρια,χαμηλη καταναλωση,χαμηλη φορολογια επειδη ειναι 1600αρι.Δες το 114 ειναι το ιδιο αλλα πληρωνει τελη κανονικοτατα.Οποτε μην καθεσαι και σκας.Το αμαξι που παραγγειλες ειναι πολυ καλο.Κανε υπομονη και μετα απο τα 5.000 χλμ θα δεις διαφορες.
Την καλυτερη μετρηση δεν την κανει ο υπολογιστης.Την κανεις εσυ με τα χλμ,με τα λιτρα,με το ποσο ξοδεψες.Επισης οταν παραλαβεις κανε ενα τεστ,σε συγκεκριμενο δρομο πχ δουλεια σπιτι σπιτι δουλεια και γεμισε το καθε φορα(φουλαρισμα δλδ).Κανε παραλαγες στα mode δες πιο σε βολευει,και πιο καιει λιγοτερα και σε ποια ταχυτητα.πχ εγω εχω ανηφορες, και καιει και στην επιστροφη εχω κατηφορες και δεν καιει τιποτα λες και ειναι σβησμενο παει...Εχω 12 αρια στα 190+ εχω και 3αρια μεσα στην πολη,καροτσα καροτσα για να φτασω στην εξοδο μου.
Εξαρταται πως το πας,το αμαξι εχει φοβερο στησιμο και συντομα θα ανεβασω και εγω φωτο με τα πρωτα 10.000 χλμ και τις εμπειριες μου...
Αυτο που ζηταω ειναι απο οσους εχουν ηδη το ιδιο αμαξι τι εκαψαν στα αναλογα Modes και την διαφορα που ξαφνικα ανοιγει το αμαξι μετα τα 160...











Απάντηση με παράθεση