Παντως εχει θεματακι. Καποια κομπιασματα - μπερδεματα στις χαμηλες, ειναι φυσιολογικα με την εισαγωγη και αναλογος το μειγμα που θα παρει εκεινη τη στιγμη ο κινητηρας.
Το πεσιμο των στροφων ομως το ειδα και εγω οταν πηγα στον καζακσταν που το εβγαλε εξω για να βαλουμε λιγο το δικο μου. Με το που φρεναρησε 2-3 φορες, ηταν ενα τσακ πριν σβησει το αμαξι.
Εγω πιστευω οτι κατι τρεχει με το προγραμμα και το λεγομενο ανταπτ του κινητηρα μετα απο καποια χιλιομετρα.
Αν δεν εχει γινει αλλαγη στις σταθερες του προγραμματος, αυτο οσο περναει ο καιρος αλλαζει δεδομενα. Θυμαμαι με ξεκουμπωμενο το φιλτροκουτι στο δικο μου μια φορα, μολις πατουσες φρενο εκανε το ιδιο πραγμα που κανει και το βαγγελη, μεχρι που μια φορα εσβησε κιολα.
Ποτενσιομετρα δεν νομιζω να ειναι, θα ειχε φανει αλωστε εστω και σαν περιοδικη βλαβη στη διαγνωση και θα ειχε και ΕΜΛ στο καντραν.
Εγω αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι, αν το αμαξι το εκανε παντα αυτο, η ξαφνικα εδω και λιγο καιρο...









Απάντηση με παράθεση