
Αρχικό μήνυμα απο
M54POWER
ΔΕΝ πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος που εχει φρενα απο 330 τα οποια ειναι σε καλη κατασταση και συνδιαζονται με καλο τακακι τυπου ds2500-3000 και καλα υγρα φρενων και να εχει προβλημα μειωμενης αποδοσης ειτε σε χρηση δρομου ειτε σε χρηση track day. Επομενως η σκεψη και μονο να τοποθετιθουν δισκοπλακες απο Μ3 (σαν βελτιωση) ειναι μεγαλο λαθος. Το μοναδικο πλεονεκτημα που υπαρχει πραγματικα ειναι αυτο της εμφανισης, και δεν νομιζω οτι ειχαν αυτο στο μυαλο τους οταν σχεδιαζαν τις δισκοπλακες του Μ3.
Σαν μειονεκτημα φυσικα και ειναι το κοστος μιας και ενα καινουργιο ζευγαρι εχει 500Ε. Οπως επισης το οτι καθε φορα που θα βγαζεις τροχο η δισκοπλακα θα πεζει γιατι δεν θα υπαρχει η αλενοβιδα να την κρατα στο μουαγιε.Τωρα οσο αφορα την απειροελαχιστη μετατροπουλα που λες μαλλον θα εννοεις οτι δεν μπορεις να ξανατοποθετησεις τις δισκοπλακες που ειχες πριν γιατι οι γλυστρες τωρα πια εχουν μικροτερη διαδρομη και οταν φαγωθει το τακακι υπαρχει κινδυνος να φηγει