Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Η παγίδα της μεταπώλησης.

  1. #1
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή Η παγίδα της μεταπώλησης.

    Η μεγαλύτερη οικονομική “ζημιά” στη ζωή ενός αυτοκινήτου δεν είναι ούτε τα τρακαρίσματα, ούτε η ακριβή συντήρηση και τα εργατικά της αντιπροσωπίας. Για όσους δεν το ξέρουν, όλα τα αυτοκίνητα από την ημέρα που θα φύγουν με εσάς περήφανα από την έκθεση, αρχίζουν και “χάνουν” χρήματα. Μετά από τρία χρόνια κτήσης και 45,000 χιλιόμετρα, το καμάρι σας έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της αρχικής του τιμής!!! Αν σε αυτό προσθέσουμε και περίπου 4000-8000 ευρώ (ισχύει πάνω-κάτω για όλα τα αυτοκίνητα) για τα έξοδα συντήρησης, τότε σίγουρα μιλάμε για μία από τις χειρότερες επενδύσεις που κάνατε στη ζωή σας.

    Ακριβώς για αυτό το λόγο πολλοί από εμάς, υποσυνείδητα επιλέγουμε αυτοκίνητο για να αρέσει στον επόμενο ιδιοκτήτη… Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή, που πάνω κάτω είναι κοινά σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ένα μεγάλο βάρος στις επιλογές μας είναι και η τιμή μεταπώλησης.

    Εμείς λοιπόν στο dreamcar.gr, προτείνουμε σε όλους εσάς να δεχτείτε πως το αυτοκίνητο είναι ένα είδος πολυτελείας (πρόκειται για ένα “κινητό χαράτσι”), και ας προσπαθήσουμε να το χαρούμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν κάποιος λοιπόν από εσάς επιθυμεί ένα ολοκαίνουργιο ροζ Peugeot 208 ή ένα καφέ Fiat Panda, να τρέξει και να το αγοράσει, όχι μόνο επειδή η ζωή είναι μικρή, αλλά και επειδή το να αγοράζουμε ακριβώς αυτό που μας αρέσει μπορεί να αποτρέψει την παρούσα μόδα του δίπολου Γερμανίας-Κίνας (και πολλά άλλα δίπολα…). Μην ξεχνάτε πως σε αυτές τις χώρες άλλωστε, σχεδόν κανένας δεν κάνει αυτό που πραγματικά θέλει.

    Για να καταλάβουμε όμως, πως οι επιλογές αυτοκινήτου μπορεί να οδηγήσουν σε “εξάλειψη” της φθηνής οδήγησης για hobby, πρέπει να το σκεφτούμε σε μεγαλύτερη κλίμακα. Ο περισσότερος κόσμος που έχει χρήματα στρέφεται προς τις γερμανικές εταιρίες και ο υπόλοιπος (που δεν έχει) προς τις Κινεζο-Κορεάτικες. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί τις πρώτες να μην προσπαθούν καθόλου να φτιάξουν κάτι όμορφο και με πάθος και τις δεύτερες να ρίχνουν τα κόστη παραγωγής τόσο χαμηλά, που κάνουν σχεδόν αδύνατο σε οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαίο κατασκευαστή να φτιάξει ένα αυτοκίνητο της προκοπής! Σε μερικά χρόνια λοιπόν, αν συνεχίσουμε να αγοράζουμε με αυτό τον τρόπο, το μόνο σίγουρο είναι πως θα μετακινούμαστε σε πλαστικά αυτοματοποιημένα κουτάκια, πάνω σε ηλεκτρικές ράγες…
    Αν για κάποιους τώρα αυτό δεν είναι πρόβλημα, επειδή τα αυτοκίνητα είναι απλά μέσα μετακίνησης κ.λπ κ.λπ, λυπούμαστε και του υπενθυμίζουμε πως κάποια στιγμή, αυτή ακριβώς η “κονσερβοποίηση” μπορεί να γκρεμίσει και κάποιο δικό του πάθος!

    Τελικά το δίλημμα δεν είναι κόκκινο ή καφέ. Είναι αν δίνουμε τα χρήματά μας σε αυτοκίνητα, επειδή κάτι προσφέρουν στη ζωή μας και μας κάνουν να νιώθουμε ζωντανοί ή μόνο και μόνο γιατί σε μερικά χρόνια η τιμή μεταπώλησης τους θα είναι καλύτερη;;;




    https://www.dreamcar.gr/oriaka/car-resale-value

  2. The Following 12 Users Say Thank You to fotis For This Useful Post:

    120ie87 (04-06-13), atha (04-06-13), E36-Hartge (05-06-13), GEORGE BMW 316ci (04-06-13), ghost-rider (04-06-13), gnx (05-06-13), kostas1.6 (08-06-13), nik200 (05-06-13), Nino (04-06-13), Panos 316T (04-06-13), Ptboul (04-06-13), Samaro (04-06-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Η ζωη ειναι μικρη. Οποιος παιρνει αμαξι για να μετακινηθει απο το Α σημειο στο Β, εχει πολλες φτηνες επιλογες και δεν θα χασει πολλα χρηματα. Οποιος παιρνει αμαξι για ολους τους υπολοιπους λογους, να το παρει ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ χωρις να σκεφτεται τον επομενο ιδιοκτητη. Ετσι κι αλλιως το αμαξι δεν ειναι επενδυση.

    Υπαρχει το πιτογυρο, υπαρχει και η αστακομακαροναδα. Και τα 2 στη τουαλετα θα καταληξουν

  4. The Following 17 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    BILL007 (04-06-13), Dimitrios (04-06-13), Dimzan (05-06-13), GEORGE BMW 316ci (04-06-13), Gregor_Marga (04-06-13), Leonidas_E39 (30-08-13), nik200 (05-06-13), Nikos (05-06-13), Panmilios (17-07-13), Ptboul (04-06-13), RallyArt (04-06-13), sierra (05-06-13), skaros (04-06-13), tassos (04-06-13), Tsakirakos (04-06-13), Vasilis M3 (04-06-13), ΔημήτρηςΜ3 (04-06-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειδικα σημερα με τετοια κατασταση ο κοσμος ο περισσοτερος και ισως ο λογικοτερος εχει αμαξι που κανει την δουλεια του και τον εξυπηρετει οικονομικα..
    Καλα τα γουστα και οι απολαυσεις αλλα μειωθηκε συντριπτικα ο αριθμος αγοραστων που αγοραζουν για να χαρουν ενα αμαξι..
    Σε ηλικιες αψητες η χωρις υποχρεωσεις μπορει να ισχυει ,οι ωριμοτεροι κοιτανε να την περασουν κουτσα στραβα και το θεμα αυτοκινητο παει πολυ πιο ασημαντα...
    Υπαρχουν βεβαια και τα φορουμ με τους "ασθενεις" αλλα ειναι μια σταγονα στον ωκεανο,ασε που οι περισσοτεροι τα εχουν κανει βιτρινα αναγκαστικα..
    Σε αυτο περι μεταπωλησης παντως συμφωνω ειναι μ@@ακια με το που βαζεις το κελιδι σε καινουριο να χανει την αξια του τοσο γρηγορα,ειναι και ενας λογος ακομα που αγοραζω μονο μεταχειρα..κοροιδευω τον εαυτο μου οτι δεν χανω αφου ηδη εχει χασει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη..

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. The Following 8 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    bill_m3 (04-06-13), fotis (04-06-13), gant (04-06-13), Nino (04-06-13), Panos 316T (04-06-13), Ptboul (04-06-13), Samaro (04-06-13), sierra (05-06-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα είναι πιο πολύ αν σε μερικά χρόνια για να κάνεις ένα μπαντιλίκι θα θες το λιγότερο 40,000 ευρώ ενώ πριν 10 χρόνια μπορούσες και με τα μισά (μιλάω μόνο για καινούργια αυτοκίνητα). Μήπως δηλαδή με το να ψωνίζουμε όλοι από το ίδιο μαγαζί, θα κλείσουμε όλα τα υπόλοιπα...

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λιγο off
    οι σχιστοματηδες τυπωνουν αβερτα χρημα με οτι αποτελεσμα εχει αυτο, καθηστε να δουμε τους γερμανους με τις τιμες που εχουν που θα πουλανε σε λιγο καιρο!!

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    GEORGE BMW 316ci (04-06-13), Panos 316T (04-06-13), S8N (04-06-13), Samaro (04-06-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποτε δεν υπηρξε επενδυση η αγορα.ενος αυτοκινητου, εκτος μερικων σπανιων περιπτωσεων που δεν υπαρχει τιμη, ενω το απευθυνομενο κοινο ειναι διαφορετικης εισοδηματικης κατηγοριας σε σχεση με τους πολλους.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (04-06-13), GEORGE BMW 316ci (04-06-13), Leonidas_E39 (04-06-13), steliosm46 (04-06-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβώς... Οι λέξεις "επένδυση" και "αυτοκίνητο" δεν συνάδουν!

    Ελάχιστες εξαιρέσεις τα super συλλεκτικά περιορισμένης παραγωγής μοντέλα π.χ BMW 507, που σήμερα την αγοράζεις 1.000.000 ευρώ (που λέει ο λόγος) και μπορεί σε 10 χρόνια να την πουλήσεις 3.000.000



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Ptboul (04-06-13)

  14. #8
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να θεωρηθει ενα αυτοκινητο επενδυση θα πρεπει να σου βγαζει λεφτα.Κοινως τα ταξι.Ολα τα αλλα,θεωρουνται "χασουρα" στην τσεπη.Βεβαια αυτην την χασουρα μας την αναπληρωνει το αυτοκινητο, διαφορετικα στον καθενα μας.Δηλαδη αλλος το εχει απλα για να κινειται και να πηγαινει στην δουλεια του και αλλος απλα για να το καιει και να το ευχαριστιεται.Ή και ολα μαζι

  15. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο χρονος που κερδιζεις με το οχημα σου σε σχεση με το να στηνεσαι για να παρεις μμμ, ειναι παραγοντας αποσβεσης. Θεωρειτε οτι ενας μεσος ανθρωπος κερδιζει απο τις μεταφορες του ενα ποσο σε χρονο, το οποιο το διαθετει για κατι αλλο.

    Βεβαια αυτο πλεον δεν ισχυει σε πολλα κρατη, μιας και τα μμμ ειναι ο καλυτερος-οικονομικοτερος-γρηγοροτερος τροπος μετακινησης. Σε αντιθεση με την ελλαδα, που στη μια περιπτωση τα μμμ ειναι σκετη αγανακτηση, ενω το ιδιωτικο μμ, ειναι στην κυριολεξια βαρελι απατο για ναετας λεφτα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  16. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Dimzan (05-06-13), JimE36 (05-06-13), Leonidas_E39 (30-08-13)

  17. #10
    Εγγραφή
    24-07-10
    Περιοχή
    thrakomakedones athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    998
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω εχω να πω ότι μια ζωή ζούμε και δε. Είναι το παν οι επενδύσεις και το χρήμα .
    Και απο το να με πτώχευσει στο τέλος το ίδιο μου το κράτος καλύτερα να πτώχευσω μόνος μου χαλωντας και το τελευταίο μου ευρω σε βενζίνες και λάστιχα .

    Και προτιμώ να είμαι στα εξήντα μου με το Μ3 μου με ιστορικά νούμερα παρα με 40 χιλιαρικα παραπάνω στην τράπεζα που έδωσα κάποτε για να το απόκτησω

  18. The Following 2 Users Say Thank You to dionisisM3 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (04-06-13), Stunt Mike (05-06-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP