Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 14 από 14

Θέμα: M43TUB19 77kw vs 87kw

  1. #11
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Χρίστος Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρχικα μιλαμε οτι και τα δυο ειναι στο 46ρι
    Νομιζω η διαφορα τους ηταν οτι το ενα φορεθηκε στο compact και το αλλο στα υπολοιπα μοντελα.

    το ενα ηταν σε 316 και το αλλο 318
    Σε Ε46 Compact δε φορέθηκε ποτέ Μ43, μόνο σειρά Ν4Χ σε 4κύλινδρους.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    asteris777 (03-06-13), BILL007 (03-06-13), katsaraios (03-06-13), nikos valvetronic (03-06-13), spar@ (03-06-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=11045
    επειδη το κουρασαμε πολυ!
    ο προεδρος ειπε εκκεντροφορο και εγκεφαλο!

    επιμενει βεβαια οτι δεν θελει εγκεφαλο αλλα εχει αδικο... γιατι εχουν διαφορα και στον κοφτη!

    υ,γ εγκεφαλο εννοω προγραμματισμο...
    για προγραμμα εχει 850ΣΙΕςΑΙ τον Ηλια!
    5300 δεν είναι κόφτης (σε αλά τ μ43τυ είναι στις 6200 στρ) αλλά οι στροφές στις οποίες το μοτερ βγάζει τ μέγιστη ιπποδύναμη με άλλον εκκ πιο άγριο οι στροφές ανεβαίνουν στις οποίες ο κινητήρ συνεχίζει να παράγει έργο έτσι αυξάνονται τ άλογα, έχει δίκιο ο m-power δε θέλει πρόγραμμα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ziaba : 03-06-13 στις 12:55

  4. The Following 2 Users Say Thank You to ziaba For This Useful Post:

    BILL007 (03-06-13), spar@ (03-06-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    5300 δεν είναι κόφτης (σε αλά τ μ43τυ είναι στις 6200 στρ) αλλά οι στροφές στις οποίες το μοτερ βγάζει τ μέγιστη ιπποδύναμη με άλλον εκκ πιο άγριο οι στροφές ανεβαίνουν στις οποίες ο κινητήρ συνεχίζει να παράγει έργο έτσι αυξάνονται τ άλογα, έχει δίκιο ο m-power δε θέλει πρόγραμμα
    o Προεδρος εχει δικιο και εσυ ζιαμπα, ειδα τις κρυφες του σημειωσεις...
    6200 κοφτη και 5300 βγαζει τα αλογα!!!!
    η αληθεια ειναι οτι παιρνει ποσοστα ο Μπαουερ απο τον Ηλια τον ηλεκτρολογο του 850σιεςαι!
    και γι αυτο προτεινει σε ολους τσιπ τιουνιγκ

  6. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (03-06-13), ziaba (03-06-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων

    και γι αυτο προτεινει σε ολους τσιπ τιουνιγκ
    Εφυγα πατριώωωτηηηηη



  8. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    spar@ (03-06-13)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP