Ptboul (30-03-10)
Πάνο όπως είπε πιο πάνω και ο patriNOS δεν δίνει άλογα. Απλά είναι μια μεγάλη ασφάλεια για τον κινητήρα και κυρίως για την υγεία του τούρμπο.
Για να μην ακούγεται καθόλου μάλλον είναι κλειστού τύπου και όχι ανοιχτού. Λίφο δύσκολο βέβαια για να μην έχει. Αν θές να την εντοπίσεις θα κοιτάξεις πάνω στον σωλήνα που πάει στην πεταλούδα μετά το intercooler (συνήθως εκεί μπαίνει) ή στον σωλήνα απο την τουρμπίνα ώς το intercooler.
Σε πολύ light τουρμπίσματα δεν έβαζαν μερικοί γιατι έλεγαν οτι δουλεύουν χαμηλή πίεση και να μειωθεί το κόστος. Ελπίζω να μην είσαι μεσα σε αυτούς
Επίσης, στα σύγχρονα κομπρεσαρίσματα συνηθίζεται να μπαίνει σκάστρα, όχι τόσο στους κομπρέσσορες με λοβούς όπως έχουν οι Βαγγέληδες, ο Βασίλης και ο Λευτέρης αλλά σε αυτά που είναι μισό τούρμπο που περιστρέφονται με πολλές στροφές.
Ptboul (30-03-10)
σε αρκετα αμαξια η σκαστρα ειναι πανω στο αλουμινιο της τουρμπινας και οχι στις σωληνωσεις του intercooler... πχ. το scoda το rs την εχει πανω στην τουρμπινα και οι περισσοτεροι που φορανε κο4 για να μην φαινεται οτι εχουν αλλαγμενη τουρμπινα ανοιγουν την πατουριτσα που εχει πανω το αλουμινιο και τοποθετουν εκει την σκαστρα ακριβως οπως ειναι και στην εργοστασιακη τουρμπινα τους.βεβαια ειναι κλειστου τυπου η σκαστρα..
εχει απολυτο δικιο ο φιλος stratos.ptbul αν εισαι μεσα σε αυτους βαλε σκαστρα οπωσδηποτε αν δεν θελεις να παρεις την τουρμπινα στο χερι καποια στιγμη.. αν θελεις κατι φτηνο εχω κατι που ισως σε ενδιαφερει. επισης αν θελεις να ανεβασεις πιεση φτηνα εχω επισης κατι το οποιο σιγουρα θα σε ενδιαφερει...
εδω δεν εχω να πω κατι. δεν εχω ασχοληθει με κομπρεσσορα και οτι δεν ξερω δεν εκφερω αποψη ουτε να δωσω γνωσεις τις οποιες απλα διαβασα αλλα ποτε δεν εφαρμοσα.... προφανως ειναι οπως τα λεει ο stratos που φαινεται να ειναι γνωστης...
Να και κάτι που δεν ήξερα. Του Πάνου όμως που έχει γίνει μετά το τουρμπισμα δύσκολο να εχει κάτι τετοιο αφού καμία aftermarket τουρμπίνα δεν έχει ενσωματομένη σκάστρα.
Επίσης, στις τουρμπίνες απο 911 turbo το actuator που έχουν πάνω δεν είναι σκάστρα αλλά μια βαλβίδα για να αλλάζουν την γεωμετρία των πτερυγίων της τουρμπίνας. Ετσι, τρέλανε μας και αλλο Porsche
Ptboul (30-03-10)
μην συγκρινεις τα αυτοκινητα με τα porche..... εαν μιλας για το μοντελο που εχει βγαλει με τα twin turbo κατω απο τις εξατμισεις δεν τα ξερω καθολου σαν μοτερ. εαν μιλας για τα παλιοτερα μοντελα και παλι δεν τα ξερω καθολου σαν μοτερ..χαχαχαχα. η porsche πραγματικα ειναι αρκετα μπροστα στην τεχνολογια της κατ εμε και επειδη δεν εχω σκοπο ποτε να παρω porsche (που να βαλεις χερι εκει μεσα μονος σου χωρις να εχεις 400 master μηχανολογιας και 50 διαγνωστικα) δεν ξερω και οτιδηποτε εχει να κανει με αυτη. μια φορα που ειχαμε παει απο τον x-treeme tunners και ειχε ενα porcshe μεσα γνωστου θαμωνα στο ολυμπιακο χωριο και παλιοτερα με αλλο αμαξι στην βουτα και μου εφυγε το ματι απο αυτα που εχουν κανει οι χριστιανοι για να φτιαχτει αυτο το αμαξι..
Επίσης, στα σύγχρονα κομπρεσαρίσματα συνηθίζεται να μπαίνει σκάστρα, όχι τόσο στους κομπρέσσορες με λοβούς όπως έχουν οι Βαγγέληδες, ο Βασίλης και ο Λευτέρης αλλά σε αυτά που είναι μισό τούρμπο που περιστρέφονται με πολλές στροφές.[/QUOTE]
στρατο...στα δικα μας εχει bay pass valve..που για μενα ουσιαστικα ειναι το ιδιο πραγμα...απλα κανει ανακυκλωση του συμπιεσμενου αερα και εξισορροπηση της πιεσης με την ατμοσφαιρικη σε φασεις ρελαντι...αλλα και υποπιεσης, οποτε ειναι σαν να εχουμε σκαστρα!
Κώστα για πιο πράγμα λές? Για τους κομπρέσσορες? Σόρρυ αλλά ελάχιστα κάθομαι σπίτι χαχαχα
Λευτέρη και των δύο Βαγγέληδων και του Βασίλη έχουν by-pass valve?
Το Μ3 ESS που έφτιαξε ο Νίκος είχε μια σκάστρα Νααα με το συμπάθειο η οποία ήταν επανακυκλοφορίας