Στα παιδιά 1ης Γυμνασίου, διδάσκεται στο σχολείο ένα καταπληκτικό βιβλίο.
Το βιβλίο αυτό διδάσκει στα παιδιά την πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία της Παλαιστίνης, του λαού του Ισραήλ και των γύρω περιοχών.
Μάλιστα ο πολύτιμος χρόνος που αφιερώνουν τα παιδιά σε αυτό το βιβλίο είναι 2 ώρες την εβδομάδα επι 40 σχολικές εβδομάδες, ξοδεύουμε 80 σχολικές ώρες για να μελετήσουν τα εκπληκτικά επιτεύγματα
των νομάδων της Παλαιστίνης ακολουθώντας βήμα προς βήμα τη ζωή των γιδοβοσκών και ψαράδων.
Δεν μιλάμε για Φοίνικες, δεν μιλάμε για Αιγυπτίους. Μιλάμε για τον αγώνα ενος λαού, μονίμως περιπλανώμενου και μαθαίνουμε πως τίποτα δεν πράξανε με τη παρατηρητικότητα και ευφυία των φιλοσόφων τους, τίποτα δεν κάνανε με την οξυδέρκεια των πολιτικών τους, καμία μάζη δεν κερδήθηκε απο την ανώτατη στρατηγική, το πείσμα και την περηφάνια, κανένα φαγητό δεν κερδήθηκε απο την ανάπτυξη της γεωργίας,
παρά ΟΛΑ γίνανε επειδή παρακαλούσαν μέρα νύχτα γονυπετής ένα φιλέσπλαχνο Θεό.
Την ώρα που τα Ελληνόπουλα δεν γνωρίζουν τίποτα για την ηθική διδασκαλία του Αριστοτέλη, δεν γνωρίζουν τίποτα για τα επιτεύγματα του Δημόκριτου και του Αρχιμήδη, δεν γνωρίζουν τίποτα για την Γέννηση (κοσμογονία) όπως αποτυπώθηκε απο τον μεγάλο φιλόσοφο Ηράκλειτο ή τον Ησίοδο, την ώρα που δεν θα μάθουν ΠΟΤΕ για την θεωρία της εξέλιξης των ειδών απο τον Δαρβίνο, δεν ξέρουν σχεδόν τίποτα απο τους Δικούς μας “Πατριάρχες”,
μελετούν επι 80 ώρες και διαγωνίζονται γραπτά στις μάχες των Ιουδαίων, τις μετακινήσεις τους, τους βασιλιάδες τους, τον τρόπο ζωής τους, τη σκλαβιά τους, την κοσμογονία τους, τους πατριάρχες τους.
Τα παιδιά μας ΜΕΛΕΤΟΥΝ για χρόνια Έναν αδιάφορο πολιτσμό, με αδιάφορη φιλοσοφία, ανύπαρκτη επιστήμη την ώρα που θα μπορούσε να μελέτήσει άλλους λαούς (αν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο), αφού πρώτα μελετήσει ΣΩΣΤΑ όλο τον πλούτο αλλά και τα λάθη των
αρχαίων μας προγόνων.
Ας δούμε λίγο περιληπτικά την ύλη αυτού του βιβλίου. Έχω αφαιρέσει κάθε τι που είναι σχετικό με τον θεό και έχω κρατήσει το πόσο πολύ διδάσκονται ανούσιες πληροφορίες. Επίσης ο χάρτης που παραθέτω είναι ενδεικτικός για την παραπάνω αναφορά μου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εποχή όπου την ώρα που στην Ελλάδα μιλάμε για Μυκηναϊκό, Μινωικό και Κυκλαδικό πολιτισμό, την ώρα που οι Αιγύπτιοι χτίζανε πυραμίδες, το βιβλίο μας εισάγει στον
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ πολιτισμό και ιστορίες 4 κατσικο-βοσκών. Του Ισαάκ, του Αβραάμ του Ιακώβ και του Ιωσήφ.
Σε μια χώρα όπου το υπουργείο παιδείας είναι και θρησκευμάτων, ο μεσαίωνας θα συνεχίζεται.
Ύλη Βιβλίου Α Γυμνασίου:
Ο λαός ζει σκλαβωµένος στην Αίγυπτο.
9. Οι Ισραηλίτες ελευθερώνονται: η Έξοδος.
10. Ο λαός της ∆ιαθήκης γεννιέται, καθώς πορεύεται στην έρηµο
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας: η υπόσχεση του Θεού εκπληρώνεται
Αγώνες για εγκατάσταση στη Γη της Επαγγελίας
13. Η ζωή οργανώνεται µε βάση το Νόµο του Μωυσή
14. ∆αβίδ, ο δοξασµένος βασιλιάς του Ισραήλ
16. Σολοµών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
Τα χρόνια από τη διάσπαση του ενιαίου βασιλείου έως τη Βαβυλώνια Αιχµαλωσία
17. Η εποχή της κρίσης
Τα βασίλεια του Ισραήλ και του Ιούδα (πίνακας βασιλέων και προφητών)
22. Βαβυλώνια Αιχµαλωσία: ο λαός στην εξορία
Η ζωή µετά την επιστροφή από τη Βαβυλώνια Αιχµαλωσία έως τις παραµονές του ερχοµού του Μεσσία
Τα χρόνια από την επιστροφή έως την κατάκτηση της Παλαιστίνης από τους Ρωµαίους
23. Επιστροφή από την αιχµαλωσία: η ιουδαϊκή κοινότητα ανασυγκροτείται
24. Ο Νόµος στο κέντρο της ζωής των Ιουδαίων
Οι διηγήσεις της Παλαιάς ∆ιαθήκης για τη δηµιουργία του κόσµου