Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια...αν και λογω της αργιας καθυστερησα μια μερα για να σου ερθει πισω...ειναι οντως κατι που αξιζει και φαινεται αμεσως και σε Vbox αφου μειωνει στο μισο τον χρονο μεταξυ των αλλαγων...
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια...αν και λογω της αργιας καθυστερησα μια μερα για να σου ερθει πισω...ειναι οντως κατι που αξιζει και φαινεται αμεσως και σε Vbox αφου μειωνει στο μισο τον χρονο μεταξυ των αλλαγων...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Thomelef (30-03-10)
Συμφωνα με το Vbox,ενα νορμαλ ε46 Μ3 για αλλαγη 3ης 4ης ο χρονος που απαιτειται για να ξαναξεκινησει να επιταχυνει το αμαξι (δηλαδη απο τελειωμα επιταχυνσης 3ης μεχρι αρχη επιταχυνσης 4ης) ειναι απο 0,38δλ μεχρι 0,42δλ...μετα την βελτιωση και παντα μιλωντας για το 6ο προγραμμα με το dsc εκτος,ο χρονος μειωνεται απο 0,15 μεχρι 0,17δλ...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
skandalis447 (31-03-10), Stathis (30-03-10)
πραγματι απο 1η σε 2ρα δεν προλαμβαινεις να καταλαβεις και πολλα. Αλλα η διαφορα στην αλλαγη φαινετε οσο ανεβαζεις ταχυτητες.
μου αρεσε το thanks που εριξε ο Σταθης στον Βαγγελη...![]()
VanVIC (30-03-10)
Το upgrade βασιζεται στο CSL software? Απο οτι θυμαμαι το SMG ECU συνεργαζεται με το DME του αυτοκινητου. Υπαρχει προβλημα ασυμβατοτητας αν φορας καποιο προγραμμα στο DME (πχ alha N mode) η μπορει το upgrade να δουλεψει με οποιαδηποτε DME με η χωρις προγραμμα. Το εχεις ηδη τεσταρει αυτο?
Η US ESS πχ που εχει ενα παραπλησιο uprade, δεν εγγυαται οτι το upgrade θα δουλεψει σωστα με DME software απο διαφορετικους βελτιωτες.
Οι χρονοι που παραθετεις ειναι αρκετα βελτιωμενοι. Απο οτι γνωριζω , αν το λεω σωστα,η πιεση της αντλιας του SMG δεν αλλαζει μεταξυ του S1 και του S6 αλλα αλλαζει ο χρονος που κανει να εμπλακει η ταχυτητα (δηλαδη ειναι σαν να αφηνουμε πιο αργα τον συμπλεκτη να εμπλακει για να παρει την ταχυτητα ). Εκει βασιζεται και το upgrade? Η αλλαζει και η πιεση του κυκλωματος συνολικα?
Ρωταω γιατι σαν κατοχος SMG με ενδιαφερει και εμενα ενα πιθανο upgrade, αφου μαθω τι ακριβως γινεται με αυτο.
Ευχαριστω