Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 82

Θέμα: Το βάρος χαλάει την απόλαυση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    και παμε στην συνεχεια....
    ξεχασα

    mx-5 NA 1.600 n/a 115ps μπλοκε 940κg
    mx-5 NB 1800 n/a 1998-2005 140ps με 6αρι κιβωτιο και μπλοκε.... απο τις πιο σπορ-οικονομικες (αποκτηση+συντηρη αγορες)
    επισης το mx-5 σε 1800cc στην αγορα της Αμερικης το 2004 εβγαινε με 1800 κινητηρα και turbo απο mazdaspeed με 180ps
    mx-5 NC 2005+ NC 1800cc 126ps n/a με ολες τις ανεσεις ενως συγχρονου αυτοκινητου...
    δεν το πιστευα και μου το ελεγε ο μπαουερ 1110KG
    μπορει να μην ειναι το απολυτο ΝΑ αλλα το NC εχει ολες τις συγχρονες ανεσεις και την ασφαλεια σε συσκευασια αυτοκινητου λιγο πανω απο τονο...

    clio rs ii 172ps 1998+ n/a 1050kg
    clio rs iii 197ps 2005+ n/a 1150kg
    fiat 500 abarth 160ps turbo 1150kg (απορω που τα βρηκε)

    υ.γ τα κιλα και αλογα ειναι στο περιπου, απο οτι θυμαμαι απ την πολυταραχη ζωη μου


    Σπύρο μου, το nc έφαγε και πάχυνε. Εκτός από το ότι είναι 170(!) κιλά πιο βαρύ από το mk1, είναι και εξαιρετικά θορυβώδες (ακόμα και με 80-90km/h) επειδή προσπαθώντας να το κάνουν να παχύνει όσο το δυνατόν λιγότερο, αφαίρεσαν τις επενδύσεις και έβαλαν ένα σκληρό λεπτό πλαστικό για διακοσμητικό (και από μέσα τίποτα! γυμνή λαμαρίνα....)



    Δυστυχώς ακόμα η παραγωγή φτηνών αυτοκινήτων με προηγμένα υλικά είναι αδύνατη, λόγω κόστους....

  2. The Following 4 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (22-05-13), nik200 (22-05-13), Panos 316T (22-05-13), spar@ (22-05-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP