
Αρχικό μήνυμα απο
Ε91
Ο τύπος έχει απόλυτο δίκιο σε ΟΛΑ όσα αναφέρει.
Η συμπεριφορά της BMW δε συνάδει με το κύρος της.
Το customization,personalization,configuration (ή όπως αλλίως θέλετε,πείτε το) ενός αυτοκινήτου είναι μία ιδιαίτερη (ίσως και συναισθηματική για έναν petrolhead) διαδικασία,που πληρώνεται και ιδιαίτερα και καθιστά έναν κατασκευαστή premium.
Ο άνθρωπος έτσι ονειρευόταν το Μ3 του,έτσι το παρήγγειλε και έτσι ανέμενε να το παραλάβει.
Εάν δεν έχεις την ευελιξία να επανορθωσεις το λάθος σου,πολλών δε μάλλον όταν έχεις ειδικό Τμήμα Individual,τότε (δικαίως) πέφτεις στα ματιά των πελατών σου.
Σίγουρα η παραγωγική διαδικασία έχει πολλά στάδια,που απαιτούν οργάνωση και συντονισμό,αλλά είναι απαράδεκτο να αδυνατείς μέσα σε 6 εβδομάδες να φτιάξεις εσύ ή να πιέσεις τον προμηθευτή σου να φτιάξει ένα customized σαλόνι.
Δυστυχώς,από ό,τι διαβάζω,αντίστοιχα φαινόμενα παρατηρούνται και στο brand της ΜΙΝΙ. Άλλο δείχνει ο on line configurator,άλλο παραλαμβάνει ο πελάτης.
Ας σοβαρευτούν λοιπόν στη BMW,αλλίως ας βγάλουν 2-3 πακέτα στάνταρ εξοπλισμού,να τελειώνουμε.
Just my thoughts. Ελπίζω να μη σας κούρασα.