-
και παμε στην συνεχεια....
ξεχασα
mx-5 NA 1.600 n/a 115ps μπλοκε 940κg
mx-5 NB 1800 n/a 1998-2005 140ps με 6αρι κιβωτιο και μπλοκε.... απο τις πιο σπορ-οικονομικες (αποκτηση+συντηρη αγορες)
επισης το mx-5 σε 1800cc στην αγορα της Αμερικης το 2004 εβγαινε με 1800 κινητηρα και turbo απο mazdaspeed με 180ps
mx-5 NC 2005+ NC 1800cc 126ps n/a με ολες τις ανεσεις ενως συγχρονου αυτοκινητου...
δεν το πιστευα και μου το ελεγε ο μπαουερ 1110KG
μπορει να μην ειναι το απολυτο ΝΑ αλλα το NC εχει ολες τις συγχρονες ανεσεις και την ασφαλεια σε συσκευασια αυτοκινητου λιγο πανω απο τονο...
clio rs ii 172ps 1998+ n/a 1050kg
clio rs iii 197ps 2005+ n/a 1150kg
fiat 500 abarth 160ps turbo 1150kg (απορω που τα βρηκε)
υ.γ τα κιλα και αλογα ειναι στο περιπου, απο οτι θυμαμαι απ την πολυταραχη ζωη μου
-
The Following 6 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:
Bazil Van Sinner (22-05-13), BILL007 (21-05-13), Bitz (21-05-13), ghost-rider (22-05-13), nik200 (22-05-13), Ptboul (22-05-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP