H ζάντα είναι χάλια και δείχνει σαν άσχετη after market. Καμία σχέση με Μ ζάντα, δείχνει κάτι ξένο/αταίριαστο για Μ και για BMW γενικότερα...κάτι σαν να βλέπω Μ από Αμερικανάκι με το φθηνότερο μοντέλο Rays. Ευτυχώς είναι "προνόμιο" μόνο του πακέτου Competition των Μ5 και Μ6, τα "απλά" μοντέλα θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται με αυτές που ξέρουμε και μας αρέσουν.
Κάποιες πληροφορίες για το τι εστί Competition Package παρακάτω:
https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=842219
"Competition Package includes:
Power increase by 11kW (15HP) to 423kW (575 HP)
Stiffer stabilizer (anti-roll) bars
Stiffer and lower suspension (shocks and springs) (10mm lower then standard M5/M6).
Stiffer front axle bushings
Active M Differential with a unique tune for the competition package for improved traction
New hydraulic rack-and-pinion steering with the M-specific Servotronic function with A MORE DIRECT PROGRAMMING to improve agility during cornering
M Dynamic mode (MDM) of DSC tuned with higher thresholds of intervention
New 20" M light alloy wheels
Sport exhaust with black chrome tips
* 2014 US pricing: $7300 (see price guide)"
Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως: το competition package αξίζει ΜΟΝΟ για την κραμαγιέρα....άντε και για το διαφορικό, αν και πολύ γενικά περιγράφει αυτό το "unique tune" και δεν μας πείθει...
...όλα τα άλλα μπαίνουν after market από βελτιωτές...και γλυτώνεις και τις άσχημες ζάντες....![]()











Απάντηση με παράθεση