-
Πραγματικα για γελια ειναι η "εμπνευση" στο σχεδιασμο της ζαντας!!!
Οκ, το τιμονι ειναι απο την Μ6 και ηταν ετοιμη λυση,αλλα οικονομια σε μια κατηγορια, που ναι μεν απευθυνεται σε μερικες χιλιαδες αγοραστες, αλλα σε εκατομυρια θαυμαστες και wanna buyers.....θα μπορουσαν να σχεδιασουν ενα αλλο,μονο για την LCI M5....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 20-05-13 στις 18:59
-
The Following 4 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:
alexm (20-05-13), dafidack (20-05-13), S8N (20-05-13), Vassilis ///M (20-05-13)
-
Για τις ζάντες δεν τρελαίνομαι, αλλά το τιμόνι είναι όμορφο.
-
The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
aristent (20-05-13), dafidack (20-05-13)
-
να συμπληρωσω αυτο που λεγαμε και με τον Αλεξη,οτι ειναι απαραδεκτο να εχεις κεραμικα πανακριβα δισκοφρενα εξτρα και να εχεις μονοπιστονες δαγκανες πισω!!!!
...εστω και για την εμφανιση ρε αδερφε!!!
.....ποσο θα στοιχιζε στην BMW να παραγγειλει καποιες χιλιαδες τετραπιστονες δαγκανες???
....ακομη και για τους απλους τους δισκους ενα πολυπιστονο συστημα φρενων της Brembo ας πουμε,θα τους στοιχιζε ελαχιστα,αφου η ποσοτητα θα εξασφαλιζε πολυ χαμηλη τιμη και ιδιαιτερα μικρη διαφορα με τα φρενα που φορανε εδω και καιρο ολα τα //Μ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 20-05-13 στις 19:00
-
The Following 4 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:
alexm (20-05-13), EVERGET (20-05-13), PANOS-E60 (20-05-13), Vasilis M3 (20-05-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP