Εσκισε παλι ο αχρ.
Εσκισε παλι ο αχρ.
Powered by
pilot (19-05-13)
1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 44.307s
2. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 44.762s
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 44.859s
4. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 1m 45.033s
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 45.158s
6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 45.328s
7. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 1m 45.414s
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 45.474s
9. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 45.584s
10. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 1m 45.746s
11. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 46.277s
12. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (ART CRT) 1m 46.408s
13. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 46.690s
14. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 1m 46.693s
15. Michele Pirro ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 47.152s
16. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 47.177s
17. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1m 47.759s
18. Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 48.391s
19. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 48.540s
20. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 48.580s
21. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 48.854s
22. Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 1m 49.798s
23. Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1m 51.400s
24. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)* 1m 53.109s
* Standard ECU.
Powered by
pilot (19-05-13)
εσκισε ο αχρ.![]()
![]()
Le Mans MotoGP RAC: Βρέξει, χιονίσει Pedrosa
Ο Dani Pedrosa κέρδισε τον συναρπαστικό αγώνα στο Le Mans
https://www.msfree.gr/gpresults.php?ss=26&round=4
Αρχικό μήνυμα απο Rossi
![]()
ακομα η ντουκατι του φταιει που δεν μπορει να κανει βημα...![]()
1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 49m 17.707s
2. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 49m 22.570s
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 49m 24.656s
4. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 49m 27.794s
5. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 49m 36.178s
6. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 49m 41.268s
7. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 49m 45.668s
8. Michele Pirro ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 49m 58.482s
9. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 49m 59.114s
10. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 50m 18.702s
11. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 50m 22.817s
12. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 50m 34.075s
13. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 50m 41.907s
14. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 50m 43.433s
15. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (ART CRT) 50m 49.818s
16. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 50m 58.309s
17. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)* +1 lap
18. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* +1 lap
19. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* +1 lap
DNF:
Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT)
Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT)
Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)*
Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)*
Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT)
* Standard ECU.
Powered by
Powered by
Το όνειρο κράτησε για 17 γύρους, το όνειρο ενός δεύτερου συνεχόμενου βάθρου για τον Valentino Rossi στο Le Mans. Όλα έδειχναν ιδανικά, με τον Jorge Lorenzo να αντιμετωπίζει προβλήματα και να χάνει συνεχώς έδαφος, ήταν η ευκαιρία του Vale να θριαμβεύσει και να γίνει η πρώτη Yamaha! Όλα όμως χάθηκαν στη συνέχεια... "Δεν μπήκα με πολλά και είχα τη γραμμή μου, απλά έπεσα σε μια τρύπα και κατέληξα στο έδαφος. Ήταν δικό μου το λάθος", περιέγραψε τι συνέβη ο Rossi
Μια καλή ευκαιρία πήγε χαμένη.
"Ναι, σίγουρα. Το βάθρο ήταν στα χέρια μου μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός και οι ρυθμίσεις δούλεψαν πολύ καλά. Μπορούσα να πιέσω τόσο στα φρένα όσο και στην επιτάχυνση. Θα πάλευα με τον Crutchlow για τη δεύτερη θέση, όχι όμως και με τον Pedrosa, ήταν πιο γρήγορος από εμένα".
Παρόλα αυτά, όταν έπεσες ο Cal έδειχνε να είχε ξεφύγει ήδη.
"Τον παρακολουθούσα, δεν είχε ξεφύγει. Είχα όμως πρόβλημα και με τη ζελατίνα του κράνους, δεν μπορούσα να μείνω κοντά στον αναβάτη μπροστά μου αλλιώς δεν θα έβλεπα τίποτα".
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, σωστά;
"Συνέβη και πέρυσι, όταν πρωτοξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό το νέο κράνος. Υπάρχει βελτίωση αλλά δεν είναι αρκετό, η ζελατίνα μαζεύει ατμούς και θολώνει. Το ίδιο αντιμετώπισε και ο Bradl και μάλλον το πρόβλημα έγκειται στην υψηλή θερμοκρασία από τη μοτοσυκλέτα. Χωρίς τη βροχή δεν υπήρχε νερό για να καθαρίσει το εξωτερικό της ζελατίνας και όλα έγιναν περίπλοκα, κυρίως μετά το δέκατο γύρο".
Μετά την πτώση ο αγώνας ουσιαστικά τελείωσε για σένα.
"Η μανέτα του μπροστινού φρένου στράβωσε και δεν μπορούσα να την ισιώσω. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, το μόνο που είχα στο μυαλό μου ήταν να πάρω μερικούς βαθμούς".
Είσαι απογοητευμένος;
"Ένα καλό αποτέλεσμα θα ήταν σημαντικό. Το θετικό είναι ότι έκανα καλό αγώνα πριν την πτώση".
Θα είναι θεμελιώδους σημασίας η νίκη στο Mugello σε δυο εβδομάδες;
"Δεν θα πάω εκεί έχοντας αυτό κατά νου, αν και είναι ένα GP στο οποίο ανυπομονώ να αγωνιστώ. Μου αρέσει η Yamaha και ένα καλό αποτέλεσμα εκεί θα είναι σημαντικό. Βέβαια γνωρίζω ότι στο στεγνό δεν είμαι ακόμα αρκετά γρήγορος για να κερδίσω".
Περίμενες τους ευρωπαϊκούς αγώνες για να δεις σε τι επίπεδο είσαι. Που κατέληξες;
"Πέρα από τις πτώσεις, ήμουν γρήγορος αν και όλο το Σ/Κ - όπως και στην Jerez - αντιμετώπισα περισσότερα προβλήματα απ' ότι περίμενα. Οι Lorenzo, Marquez και Pedrosa είναι πιο δυνατοί, αλλά γνωρίζουμε που χάνουμε και εκεί θα δουλέψουμε. Τα τελευταία δυο χρόνια ήταν δύσκολα και θα πρέπει να δουλέψω περισσότερο. Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να αποδώσω τα μέγιστα. Πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στο Mugello, εκεί όπου ένα καλό αποτέλεσμα θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο απ' ότι αλλού".
Για την ώρα έχεις τους ίδιους βαθμούς όπως και πέρυσι, σε ανησυχεί αυτό;
"Μόνο και μόνο επειδή είμαστε στον τέταρτο αγώνα κι επειδή έπεσα, διαφορετικά θα ήμουν πιο μπροστά. Τώρα όμως δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε να νικήσουμε το GP, όσο το να είμαστε δυνατοί και θα δούμε τι θα γίνει".
Η Honda δείχνει να είναι ένα βήμα μπροστά.
"Ο Marquez μας εντυπωσίασε και πάλι, ακόμα και στο βρεγμένο. Ακόμα περισσότερο ο Pedrosa, ήταν πιο γρήγορος από κάθε άλλον. Παρά το ότι έκανε κάποια λάθη, εν τούτοις κέρδισε. Ήταν πολύ καλύτερος στο να ελέγχει το γλίστρημα στις στροφές".
Η Yamaha δουλεύει για να βρει μια απάντηση στην υπεροχή της Honda;
"Η Honda δουλεύει πολύ καλά κι έχει και τους δυο αναβάτες της στο βάθρο στους τρεις τελευταίους αγώνες. Η Yamaha δουλεύει στο να βελτιώσει την επιτάχυνση κι ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα έχουμε το νέο κιβώτιο. Δεν ξέρω όμως αν θα το έχουμε στην Βαρκελώνη ή στην Aragon".
https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=14221
Powered by