Για πιστα η για δρομο;
Διαφορετικο το ενα απο το αλλο.
Για πιστα εχουν γινει ομηρικες μαχες σε θρεντ που υπολογιζαν ακομα και το βαρος της ταπας της βενζινης, αλλα εκει μιλαμε για βλαβες εγκεφαλου και κοστος ανω των 50·000 $ σε βελτιωσεις.

Οι κυριες κατηγοριες ειναι
φρενα
βαρος (ελεος)
αναρτησεις και camber plates
κινητηρας

μπορω να αντιγραψω - μεταφρασω απιστευτα πραγματα που εχουν γινει, αλλα το πιο σημαντικο ειναι εξωγενες αν προκειται για πιστες.
Ο παραγοντας χερια ειναι το ζητουμενο.

Αρχικα παντως εξατμιση θα ελεγα πως ειναι το πρωτο και διαφορικο το δευτερο.