-
Για πιστα η για δρομο;
Διαφορετικο το ενα απο το αλλο.
Για πιστα εχουν γινει ομηρικες μαχες σε θρεντ που υπολογιζαν ακομα και το βαρος της ταπας της βενζινης, αλλα εκει μιλαμε για βλαβες εγκεφαλου και κοστος ανω των 50·000 $ σε βελτιωσεις.
Οι κυριες κατηγοριες ειναι
φρενα
βαρος (ελεος)
αναρτησεις και camber plates
κινητηρας
μπορω να αντιγραψω - μεταφρασω απιστευτα πραγματα που εχουν γινει, αλλα το πιο σημαντικο ειναι εξωγενες αν προκειται για πιστες.
Ο παραγοντας χερια ειναι το ζητουμενο.
Αρχικα παντως εξατμιση θα ελεγα πως ειναι το πρωτο και διαφορικο το δευτερο.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP