



οτι και να βαλετε μην παρετε yokohama advan sport.
τα εβαλα και νομιζω οτι οδηγαω τζιπ απο το θορυβο.
ΟΕΜ διαστασεις για τα 19αρια ειναι 225.40 και 255.35. Ειναι 5 πανω απο του CSL. Ο συλλογισμος μου ειναι να διατηρησουμε οσο το δυνατον περισσοτερο πλαινο προφιλ ωστε να δωσουμε στο ελαστικο την δυνατοτητα να δουλεψει λιγο καλυτερα στα ελληνικα παγοδρομια. Αλλωστε ακομα και στα Dragster αν παρατηρησετε τα πολυ δυνατα αυτοκινητα τρεχουν με μπαλονια λιγο ξεφουσκωτα και οχι με 30 προφιλ. Στην πιστα με την τελεια ασφαλτο-σμυριδοπανο χωρις ανωμαλιες απο καπακια ΕΥΔΑΠ, μπαλωματα απο πασης φυσεως δημοσιους οργανισμους και καλης ποιοτητας ασφαλτο, η διασταση του CSL εχει πλεονεκτημα (λογω χαμηλοτερου προφιλ), αλλα το τι κανει στην πιστα ενα λαστιχο (οπως και τα συμπερασματα που εξαγωνται απο τα Test) εμενα προσωπικα δεν μου λεει και πολλα πραγματα...




Η προσωπικη μου γνωμη απο τις εμπειριες μου με το Μ3 (αλλα και με τα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα) ειναι οτι τα πολυ χαμηλοπροφιλα ελαστικα δεν βοηθουν ουτε στο στριψιμο, στους περισσοτερους ελληνικους δρομους με την μετρια εως ανυπαρκτη προσφυση.
Ναι εγω αυτο θα σου προτεινα...και το gap απο τον θολο θα ειναι σιγουρα λιγοτερο καθως αυξανοντας το πλαινο προφιλ αυξανεις και την αποσταση του εξωτερικου χειλους της ζαντας απο την επαφη της με της πασης φυσεως λακουβες.




Δεν έχω άλλα thanks, άρα ευχαριστώ από εδώ
Δηλαδή οι περισσότεροι Αμερικάνοι που πάνε στο 235, 245 μπροστά και στο 265, 275 πίσω, το κάνουν για εμφάνιση και μόνο?
Επίσης, λέτε να μη φαίνεται agressive - κοιτώντας το από το πλάϊ - με τα στενότερα λάστιχα?
Οι Αμερικανοι εχουν αλλης ποιοτητας δρομους και σιγουρα καλυτερους. Στην χωρα που κανεις μηνυση για οτιδηποτε, αν ειχαν αυτες τις κακοτεχνειες που αντιμετωπιζουμε εμεις καθημερινα, θα ειχαν λιωσει στην μηνυση τους εργολαβους. Οπως και οι βενζινες τους ειναι αλλου (πολυ καλυτερες). Μην μπερδευεστε με τα 91 η 93 που υποτιθεται οτι εχουν καθως ακολουθουν διαφορετικο τροπο μετρησης (RON-MON). Ειναι δυνατον η χωρα με την καλυτερη χημικη βιομηχανια να εχει χειροτερα καυσιμα απο εμας? Οπως και η ποιοτητα της ασφαλτου που χρησιμοποιουν ειναι αλλου.
Οσο για το aggresive, συνεχισε να χρησιμοποιεις τα spacers. Μεχρι 10mm δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Εγω αυτην την λυση (spacers) ακολουθω εδω και καιρο καθως τα μεγαλυτερα φρενα εμπρος δεν χωραγαν στην CSL ζαντα. Δεν ειδα καποια ιδιαιτερη διαφορα προς το χειροτερο, αντιθετα το μπροστινο μου εδωσε την αισθηση οτι παταει λιγο καλυτερα με τα spacers.



