Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: Λάστιχα για Ε46 Μ3 - Παραγγελία απο εξωτερικό

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η συμβουλη μου ειναι να μην βαλεις τιποτα φθηνοτερο απο ταφαλκεν,εβαλα περυσι τα ρανγουεει εντουρο 916 απο καμς. τα πρωτα 5000χλμ οκ.μετα ομως αστα,τα λαστιχα ειναι επικινδυνα.ενω εχουν φαγωθει ελαχιστα μα ελαχιστα,ειναι περιπου σαν να πηγαινω με τις ζαντες με οτι αυτο συνεπαγεται.δεν φται το καμς κιλ για αυτο αλλα εγω που ειμουν της αποψεις φτηνα λαστιχα και αλλαγη καθε χρονο. τα ρανγουεει εντουρο 916 τα ειχα φερει με 250 περιπου εβρω τα 4.φυσικα ειναι κινεζικα

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το καλυτερο λαστιχο για το Μ3 στους γνωστους ελληνικους σαπουνοδρομους ειναι η 18αρα ζαντα.Το μεγαλυτερο πλαινο προφιλ δινει καλυτερη προσφυση σε αυτους τους δρομους οπως και καλυτερο ελεγχο λογω προοδευτικοτητας. Δοκιμασμενο αυτο. Ελεω εμφανισης ομως τα περισσοτερα ειναι με 19αρα (οπως και το δικο μου). Με χειροτερα αποτελεσματα...
    Οπως και η πισταδικη διασταση του CSL που προτιμουν αρκετοι...ειναι πολυ καλη, για εκει που φτιαχτηκε ομως, την πιστα. Το 45αρι μπροστινο προφιλ στις 18, το κανουμε 40 στα 19, και 35 στα CSL. Λετε να δουλευει στην σαπουναδα αναμεσα απο νεροφαγωματα, φρεατια και γυαλισμενη ασφαλτο? Η μηπως το 30αρι πισω θα βοηθησει σε μια καλη εκκινηση στον παραπανω(συνηθισμενο για τα ελληνικα δεδομενα) δρομο?
    Τωρα βεβαια αν ηταν 325/30 θα ειχε και λιγο παραπανω πλαινο αλλα ειναι 265. Και το 265/30 δεν λεει τιποτα σε αυτον τον δρομο σε σχεση με την stock 255/35 διασταση. Στην ΑΟ μπορει και να κανει καλυτερες εκκινησεις αλλα στον μεσο ελληνικο δρομο, σιγουρα οχι.
    Και εγω αυτην την περιοδο ψαχνω για λαστιχα...αν και εχω CSL ζαντες θα συνεχισω να εχω τις ΟΕΜ διαστασεις για τα 19αρια.
    Εχεις καποιος εμπειρια απο Kumho σε Μ3? Μαλλον σε ενα απο τα δυο θα καταληξω (falken-kumho).Τα τεστς δεν μου λενε και πολλα αφου δεν εχουν καμια σχεση με τις πραγματικες ελληνικες συνθηκες που καλουνται να αντιμετωπισουν τα λαστιχα. Και θεωρω οτι τα michelin(που εχω τωρα) δεν αξιζουν την τοσο μεγαλη διαφορα τους απο τα υπολοιπα, και αγορα βεβαια απο το γνωστο site...

  3. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    bimmer-corfu (28-03-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα συνεχισω να εχω τις ΟΕΜ διαστασεις για τα 19αρια.
    ...
    εννοείς 225.35.19 & 255.30.19?

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οτι και να βαλετε μην παρετε yokohama advan sport.
    τα εβαλα και νομιζω οτι οδηγαω τζιπ απο το θορυβο.

  6. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοείς 225.35.19 & 255.30.19?
    ΟΕΜ διαστασεις για τα 19αρια ειναι 225.40 και 255.35. Ειναι 5 πανω απο του CSL. Ο συλλογισμος μου ειναι να διατηρησουμε οσο το δυνατον περισσοτερο πλαινο προφιλ ωστε να δωσουμε στο ελαστικο την δυνατοτητα να δουλεψει λιγο καλυτερα στα ελληνικα παγοδρομια. Αλλωστε ακομα και στα Dragster αν παρατηρησετε τα πολυ δυνατα αυτοκινητα τρεχουν με μπαλονια λιγο ξεφουσκωτα και οχι με 30 προφιλ. Στην πιστα με την τελεια ασφαλτο-σμυριδοπανο χωρις ανωμαλιες απο καπακια ΕΥΔΑΠ, μπαλωματα απο πασης φυσεως δημοσιους οργανισμους και καλης ποιοτητας ασφαλτο, η διασταση του CSL εχει πλεονεκτημα (λογω χαμηλοτερου προφιλ), αλλα το τι κανει στην πιστα ενα λαστιχο (οπως και τα συμπερασματα που εξαγωνται απο τα Test) εμενα προσωπικα δεν μου λεει και πολλα πραγματα...

  7. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΟΕΜ διαστασεις για τα 19αρια ειναι 225.40 και 255.35. Ειναι 5 πανω απο του CSL. Ο συλλογισμος μου ειναι να διατηρησουμε οσο το δυνατον περισσοτερο πλαινο προφιλ ωστε να δωσουμε στο ελαστικο την δυνατοτητα να δουλεψει λιγο καλυτερα στα ελληνικα παγοδρομια. Αλλωστε ακομα και στα Dragster αν παρατηρησετε τα πολυ δυνατα αυτοκινητα τρεχουν με μπαλονια λιγο ξεφουσκωτα και οχι με 30 προφιλ. Στην πιστα με την τελεια ασφαλτο-σμυριδοπανο χωρις ανωμαλιες απο καπακια ΕΥΔΑΠ, μπαλωματα απο πασης φυσεως δημοσιους οργανισμους και καλης ποιοτητας ασφαλτο, η διασταση του CSL εχει πλεονεκτημα (λογω χαμηλοτερου προφιλ), αλλα το τι κανει στην πιστα ενα λαστιχο (οπως και τα συμπερασματα που εξαγωνται απο τα Test) εμενα προσωπικα δεν μου λεει και πολλα πραγματα...
    Τώρα που έβαλα τις ζάντες με το πιο επιθετικό offset θα βγάλω τα spacers (10mm) μόλις αλλάξω και λάστιχα.

    Η γνώμη σου είναι να βάλω ΟΕΜ διαστάσεις λάστιχο δλδ? Αν το κάνω αυτό, με τα .5 στο προφίλ παραπάνω, θα έχω και λιγότερο gap από το θόλο?

  8. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα που έβαλα τις ζάντες με το πιο επιθετικό offset θα βγάλω τα spacers (10mm) μόλις αλλάξω και λάστιχα.

    Η γνώμη σου είναι να βάλω ΟΕΜ διαστάσεις λάστιχο δλδ? Αν το κάνω αυτό, με τα .5 στο προφίλ παραπάνω, θα έχω και λιγότερο gap από το θόλο?
    Η προσωπικη μου γνωμη απο τις εμπειριες μου με το Μ3 (αλλα και με τα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα) ειναι οτι τα πολυ χαμηλοπροφιλα ελαστικα δεν βοηθουν ουτε στο στριψιμο, στους περισσοτερους ελληνικους δρομους με την μετρια εως ανυπαρκτη προσφυση.
    Ναι εγω αυτο θα σου προτεινα...και το gap απο τον θολο θα ειναι σιγουρα λιγοτερο καθως αυξανοντας το πλαινο προφιλ αυξανεις και την αποσταση του εξωτερικου χειλους της ζαντας απο την επαφη της με της πασης φυσεως λακουβες.

  9. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν έχω άλλα thanks, άρα ευχαριστώ από εδώ

    Δηλαδή οι περισσότεροι Αμερικάνοι που πάνε στο 235, 245 μπροστά και στο 265, 275 πίσω, το κάνουν για εμφάνιση και μόνο?

    Επίσης, λέτε να μη φαίνεται agressive - κοιτώντας το από το πλάϊ - με τα στενότερα λάστιχα?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP