Δεν ψηφίζω γιατί δεν έχω αμάξι, αλλά και να είχα δε νομίζω να ήμουν διατεθιμένος να πληρώνω τέλη ασφάλειες και πιθανά τεκμήρια, οπότε αν δεν το πουλούσα θα τις κατέθετα.
ναι
οχι
Δεν θα καταθεσω ποτε πινακιδες γιατι προσωπικα πιστευω οτι ενα αμαξι χωρις πινακιδες ειναι ουτοπια. Το αυτοκινητο φτιαχτηκε για να κυκλοφορει στους δρομους. Αν δεν μπορω να εχω οτι απαιτειται απο οικονομικης πλευρας για να κυκλοφορω το συγκεκριμενο αυτοκινητο, τοτε το πουλαω και παω σε κατι που μπορω.
Τον τελευταιο καιρο εχουν αλλαξει πολλα στον χωρο του αυτοκινητου. Με το να παροπλισω ενα αυτοκινητο καταθετοντας πινακιδες, το μονο που καταφερνω ειναι να χανω και αλλα λεφτα απο οσα θα επαιρνα αν το πουλουσα (εστω και σε εξευτελιστικη τιμη) σημερα. Οσοι εχουν ελπιδες οτι τα αυτοκινητα θα ξανα αποκτησουν την χαμενη τους αξια μεταπωλησης η οτι θα αλλαξει προς το ευνοικοτερο το καθεστως, κυριως για τα premium αυτοκινητα, λυπαμαι που το λεω αλλα αυτο ειναι ονειρο θερινης νυχτος.
Αυτη ειναι η αποψη μου αλλα και η πραγματικοτητα τα τελευταια χρονια στην Ελλαδα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 02-05-13 στις 17:38
A8hnaios (03-05-13), aristent (02-05-13), BILL007 (02-05-13), ghost-rider (02-05-13), hades7 (02-05-13), individual (04-05-13), Konstantinos E60 (03-05-13), Monsta (03-05-13), PANOS-E60 (02-05-13), PapajimG (02-05-13), Vassilis ///M (02-05-13), zaharias (02-05-13)
Εγω παρέδωσα τις πινακίδες για λόγους ταμειακους κ όχι φορολογικούς.
Όταν θα ξαναεχω ταμειακή ευρωστία θα τις ξαναπαρω.
Αν τραβήξει και το 14 έτσι τότε θα το πουλησω.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Σωστό σαν σκέψη αλλά θεωρώ ότι παρόλο που μιλάμε για σίδερα, υπάρχει ένα κατώτατο όριο χρημάτων για τα οποία θα το έδινες ως μεταχειρισμένο. (μιλάμε για νορμάλ φάσεις όχι να το σκοτώσεις όπως όπως, ΑΝ και στις μέρες μας ΥΠΑΡΧΟΥΝ δυστυχώς λόγοι να φύγει ένα αντικείμενο κυριολεκτικά όσο όσο...)
Για παράδειγμα τον άσσο τον είχα αγγελία 12.000 και ήμουν διατεθιμένος να τον δώσω μέχρι και 7500 - 8000¤. Παρακάτω (υπήρξαν τηλέφωνα με 5 και 6...) δεν θα τον έδινα με τίποτα, απλά γιατί με τα χρήματα που θα έπαιρνα δεν θα μπορούσα να τον αντικαταστήσω με κάτι έστω ένα σκαλοπάτι πιο κάτω σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Τελικά έκατσε καλά το τρακάρισμα... (αρκετά καλά μπορώ να πω, μόλις εκταμιευθούν τα χρήματα θα ενημερώσω το αντίστοιχο νήμα).
Αυτο που λες θα ειχε νοημα αν τα αυτοκινητα δεν ακολουθουσαν πτωτικη πορεια με βαση το περασμα του χρονου. Στο παραδειγμα σου δηλαδη αν ο Ασσος πιανει 7-8 Κ τωρα ΘΑ ΠΙΑΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ μετα απο ενα-δυο χρονια. Οποτε τι θα εχεις κερδισει μετα απο δυο χρονια που θα εχεις καταθεσει πινακιδες? Να δωσεις τον ασσο 5-6Κ και να εχεις μεινει χωρις αυτοκινητο αυτα τα δυο χρονια. Αυτο ειναι παραδειγμα που ισχυει για ολα τα αυτοκινητα και μαλιστα ειναι ακομα χειροτερα για τα premium και τα πολυτελη/πολλα κυβικα αυτοκινητα.
Και σαν παραδειγμα θα σου φερω εγω τα Μ3 Ε46 που πριν δυο χρονια επαιζαν στα 25-30Κ τωρα παιζουν στα 15Κ και σε ενα-δυο χρονια θα ειναι ο Μ.Ο. σιγουρα κατω απο 10 Κ.
Οποτε τι καταφερνουμε καταθετοντας πινακιδες? Μια τρυπα στο νερο (και στην τσεπη μας) και ενα αυτοκινητο ακινητο για δυο χρονια.
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Οποιος δεν δει το θεμα με την ψυχρη λογικη των αριθμων και ακολουθησει το συναισθημα (οχι δεν το σκοτωνω για ενα κομματι ψωμι,το εχω πληρωσει μια περιουσια, αξιζει περισσοτερα, καλυτερα να το κανω κοτετσι, θα αλλαξουν τα πραγματα στο μελλον κτλ κτλ) ενα ειναι σιγουρο. Οτι θα χασει και αλλα λεφτα
Κοίτα εν μέρει αυτό έκανα και δεν μου κοστίζει τίποτα (σε άλλα χρήματα βέβαια και όχι 7 - 8) με το Ε30, το αμάξι το έχουμε από πρώτο χέρι (βέβαια δεν μπορώ να αποδείξω σε κανένα ότι δεν είναι τρακαρισμένο, οπότε αυτό δεν εξαργυρώνεται. Να το δώσω 2 άντε βία 3 χιλιάρικα, όχι δε το κάνω. Γιατί ξέρω ότι κάποια στιγμή θα ξαναβγώ στη γύρα για Ε30.
Ναι έκανα λάθος στο παράδειγμά μου, αλλά αν σε εμένα φαίνονται έτσι τα 2 - 3 χιλιάρικα του Ε30 πιθανώς κάποιος άλλος να του δίνει η οικονομική του επιφάνεια να σκεφτεί έτσι για τα 7 - 8 του άσσου (πχ ο Νίκος με το Μ5 το Ε39).
Τεχνικά ναι εννοείται χάνεις λεφτά και καιρός ήταν τα μτχ να απαξιωθούν και λίγο, κατά την γνώμη μου.(όχι βέβαια όπως έγινε - δλδ σε συνδυασμό με την κατάρρευση των πάντων - αλλά αν δεν είμασταν ζώα και μπορούσαμε σαν καταναλωτές να ρυθμίσουμε την αγορά του μτχ αυτοκινήτου)
Να σου δωσω και ενα παραδειγμα ακομα να το καταλαβεις. Αν πουλαγα ενα Μ3 πριν δυο χρονια (και εμενα χωρις αυτοκινητο αυτα τα δυο χρονια), ΣΗΜΕΡΑ θα ειχα στα χερια μου 25Κ.
Αν ειχα καταθεσει πινακιδες πριν δυο χρονια(και εμενα παλι χωρις αυτοκινητο τα δυο αυτα χρονια) και το πουλαγα σημερα θα επαιρνα 15Κ.
Και στις δυο περιπτωσεις εμεινα χωρις αυτοκινητο τα δυο χρονια. Και τι καταφερα? Στην μια να εχω 15Κ να παρω σημερα κατι αλλο ενω στην αλλη 25Κ.
Νομιζω οτι το παραδειγμα ειναι απολυτα κατανοητο![]()
Μερικοι απο μας ομως ζουμε με την ελπιδα οτι στο κοντινο μελλον ΙΣΩΣ λεω ΙΣΩΣ αλλαξουν τα πραγματα και μπορεσουμε να χαρουμε αυτο που αγαπησαμε,μη βλεποντας ομως την πραγματικοτητα που οντως πολλυ σωστα και ρεαλιστικα αναφερεις χανοντας παραλληλα και χρηματα.
Όπως τα λέει ο Δημήτρης είναι. Απλά και ξεκάθαρα.
Ενώ είχα καταθέσει πινακίδες στο μ3 για 1 1/2 χρόνο, αρνούμενος να τους πληρώσω άλλα κερατιάτικα χιλιάρικα για τέλη κυκλ., δεν έπαιρνα την απόφαση να το δώσω την ώρα που έπρεπε.
Αποτέλεσμα ήταν να χάσω πολύτιμο χρόνο και ένα ταληράκι από τη σταθερά πτωτική πορεία της αξίας του, λόγω της μπαχαλο-κατάστασης, και όχι επειδή το αμάξι είχε κάποιο πρόβλημα.
Αυτά ισχύουν στην περίπτωση όμως που θες σίγουρα κάποια στιγμή να το πουλησεις.
Αν δεν έχεις τέτοιο σκοπό κανείς αυτο που εκανα εγω.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold