Αντωνη μη γελας καθολου,
ο Τασος με αυτα που εχει μαθει απο τα χουνερια ανετα παει Μοναχο , ουτε καν σε εγχωρια αντιπροσωπεια![]()
Αντωνη μη γελας καθολου,
ο Τασος με αυτα που εχει μαθει απο τα χουνερια ανετα παει Μοναχο , ουτε καν σε εγχωρια αντιπροσωπεια![]()
τούρμπο και πράσινα άλογα
A8hnaios (30-04-13), nik200 (30-04-13), S8N (01-05-13), tasos.kamv (30-04-13)
εχω ξενερωσει με το ολο θεμα.Τασο γι τι ποσο μιλας;ελεγα να παω σε 10-40 στιν επομενη αλλαγη.
Συγνωμη αλλα ειμαι λιγο ασχετος απο forum.πρωτη φορα μπαινω..οτι λαθη κανω πειτε το.απο ποια ενοτητα να περασω;
BILL007 (01-05-13)
Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 30-04-13 στις 20:36
BILL007 (01-05-13), Kazakos Garage (01-05-13), Panos 316T (01-05-13), S8N (01-05-13)
giannis_compact (30-04-13)
Θα φτιαξουμε την φλαντζα του καρτερ και θα δω ποσο λαδι θα καψει.απο την μια ζημια στην αλλη παω..δεν ειμαι κ πολυ περηφανος για αυτο που βλεπω να συμβαινει σε τετοια αυτοκινητα..για το καλοκαιρι μου φενετε λεπτο αυτο το λαδι.οταν λες long life ενοεις να τα αφηνουμε πανω απο 10,000χλμ;γιατι παραπανω δεν νομιζω να τα αφησω.
Καλημέρα Γιώργο!
Πραγματικά παρόμοια η συμπεριφορά του κινητήρα σου (Ν45) με τον δικό μου (Ν42)... έχω και γω διαρροή από την φλάντζα του κάρτερ και φυσικά σημαντική κατανάλωση λαδιού από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων....
Εγώ έχω περίπου 200.000km και είναι τα περισσότερα δουλεμένα μέσα στην Αθήνα, στην κίνηση...
Το κακό είναι ότι αν δεν το φτιάξεις / φτιάξουμε, πιστεύω είναι θέμα χρόνου να πάρουμε στα χέρια τους λ και τους καταλύτες...
Θα μου πεις γιατί δεν το φτιάχνω και γω.... από αντίδραση αρνούμαι να μπω στη διαδικασία, όχι τόσο από οικονομικούς λόγους, όσο από εκνευρισμό...
Δυστυχώς η επισκευή είναι μονόδρομος....
Panos 316T (01-05-13)