Ψυχραιμία ...
ναι
οχι
για καινουγρια μιλαω, για τα παλια να δουμε τι συστημα απομειωσης θα υπαρξει και μετα σχολιαζουμε.
παντως δε νομιζω οτι προκειται οι αξιες αυτες να ειναι τοσο χαμηλες οσο οι εμπορικες διοτι η αγορα ειναι στρεβλη και δεν αντικατοπτριζει την πραγματικη αξια των οχηματων.
Tags
2012, γ@μησι@τικα, αλητες, αναξιοπιστοι, αυτοκινητα, αφαιμαξη, αχ κιαλλο..., πληρωνω 2λιτρο, πιο βαθιά, πινακιδες, καταθεση, καταθεση πινακιδων, κλέφτες, κρατος, κυβερνηση, κερατιατικα, ολο πληρώνω, νομοι, τροικα, τελη, τελη κυκλοφοριας, ειμαι βλακας, φοροι
Επεσε καταλαθος το ματι μου στα tags απο κατω και πεθανα στα γελια...
Να ναι καλα αυτος που τα γραψε!!!!![]()
Το ποθεν εσχες δηλ. που το βρηκες και το αγορασες ΠΑΝΤΑ υπηρχε (και καλως υπαρχει και οχι μονο για τα αυτοκινητα αλλα για ολα). Μην μπερδευεις το ποθεν εσχες με το τεκμηριο χρησης. Ενας μπορει να εχει παρει Μ3 που το ειχε ονειρο ζωης μετα απο πολυ οικονομια, και με τα λεφτα που του περισσεψαν απο τις οικονομιες των τελευταιων ετων, να αγορασε ΝΟΜΙΜΑ ενα Μ3 για να κανει το πολυ 5-10Κ χιλιομετρα τον χρονο.
Δηλαδη αν πας και αγορασεις ενα ακριβο καναπε αξιας 10 χιλιαδων, ΝΟΜΙΜΑ και αυτον με δηλωμενα λεφτα, πρεπει να εχεις δηλωση πολλων χιλιαδων ευρω επειδη οι περισσοτεροι καναπεδες ειναι αρκετα φτηνοτεροι?
Το τεκμηριο χρησης που βασιζεται και στα κυβικα ειναι οτι πιο παραλογο υπαρχει καθως θεωρει οτι ολα τα αυτοκινητα εχουν την ιδια χρηση πραγμα που εξ ορισμου δεν συμβαινει πουθενα. Και φυσικα ο παραλογισμος του συνεχιζεται καθως μειωνεται οσο το αυτοκινητο παλιωνει ενω στην πραγματικοτητα συμβαινει το αντιθετο καθως τα εξοδα συντηρησης/χρησης αυξανονται οσο περναν τα χρονια
Bazil Van Sinner (26-04-13), dafidack (26-04-13), dimsour9 (26-04-13), EVERGET (26-04-13), pilot (26-04-13), Stathis (26-04-13), steliosm46 (26-04-13)
Δημήτρη δεν μπερδεύω το πόθεν έσχες με τα τεκμήρια, αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικώς δεν δικαιολογείται ένας με 10Κ εισόδημα να κάνει οικονομία να πάρει ένα ///Μ έστω και αν το είχε όνειρο καθώς η συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι υψηλή και το ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα ως κάτοχος που είσαι/ήσουν.Συμφωνώ ότι τα όνειρα είναι για να εκπληρώνονται και πως αν ένας μάζεψε τα λεφτά και και και καλά έκανε και το πήρε...απλά ξέρουμε όλοι πολλά που κυκλοφορούσαν με ψεύτικες δηλώσεις (παρόλο που το χρήμα υπήρχε από πίσω αφορολόγητο).Τα τεκμήρια πιστεύω μπήκαν σε συνδυασμό του πόθεν έσχες για μερικούς, χωρίς αυτό να αναιρεί το γεγονός ότι είναι εκθετικά αυξανόμενα στα κυβικά και χωρίς να απεικονίζουν την πραγματική αξία χρήσης, απόκτησης...Ακριβώς για το τελευταίο που λες και συμφωνώ πιστεύω πως τα τεκμήρια θέλουν να τα συνδυάσουν με το πόθεν έσχες και με την κατοχή και χρήση του αυτοκινήτου...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andri : 26-04-13 στις 17:30
ghost-rider (26-04-13)
Για μένα τα πράγματα είναι απλά.
Από οικολογικής πλευράς:
Όταν ένα αυτοκίνητο έχει λίγες εκπομπές ρύπων, τότε καίει λιγότερα καύσιμα.
Από οικονομικής πλευράς:
Όταν κάποιος κάνει χρήση του αυτοκινήτου του, τότε καίει καύσιμα.
Από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης των δρόμων:
τα αυτοκίνητα που κινούνται κατά χιλιάδες, καίνε καύσιμα.
Από πλευράς δικαιοσύνης όσον αφορά αυτούς που για ένα χρόνο πχ δεν κινούν το αυτοκίνητο τους:
δεν καίνε καύσιμα
-----------------------------------------
Τα βάζει κάτω το υπουργείο λοιπόν και λέει: πόσα χρήματα πήραμε πέρυσι από τα τέλη κυκλοφορίας?
-έστω χ1 ευρώ.
Πόσα λίτρα καυσίμων (βενζίνης,πετρελαίου, υγραερίου) χρησιμοποιήθηκαν?
-έστω χ2 λίτρα.
Διαιρούμε λοιπόν τα χρήματα που προσδοκά το υπουργείο από τέλη κυκλοφορίας (σύμφωνα με τα περυσινά νούμερα) με τα λίτρα όλων των καυσίμων που χρησιμοποιήθηκαν.
Το αποτέλεσμα της διαίρεσης είναι ο φόρος για τέλη κυκλοφορίας ανά λίτρο καυσίμου που καταναλώνεται. Το ποσό προστίθεται στην τιμή ανά λίτρο κάθε καυσίμου.
Απλά πράγματα ->
φίλε μου, θες να μην κινήσεις το αμάξι σου? δίκαια δεν θα πληρώσεις τέλη.
φίλε μου, θες να έχεις 5000 κυβικά? ή 2000 κυβικά τούρμπο? ...ξέρεις... αυτά τρώνε καύσιμο και θα πληρώσεις αν τα κινήσεις πολύ.
φίλε μου, κάνεις πολλά χιλιόμετρα αλλά το αυτοκίνητο σου ρυπαίνει λίγο (άρα καίει και λίγο καύσιμο?) θα πληρώσεις τα ανάλογα.
Αυτά από μένα.-
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 26-04-13 στις 17:34
το εχουμε πει αυτο πριν 3 χρονια και φθασαμε σε σημειο να απομακρυνθει μελος που ηθελε να κυκλοφορει μερικες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο με το φορτηγακι του και να εχει φθηνη βενζινη-τελη, αλλα να πληρωνουν πολλα οι πλουσιοι με τα v8 και τα v10 ασχετα αν τα κυκλοφορουν μια φορα το μηνα...
παντως συμφωνω η ενσωματωση στα καυσιμα θα ηταν το σωστοτερο.
ghost-rider (26-04-13)