ναι
οχι
ghost-rider (26-04-13)
Με πρόλαβε ο Γκοντζίλας Φεϊσπάλμους.
ναι αλλα αυτος που κανει 50000 το χρονο, χρησιμοποιει προφανως πολυ περισσοτερο το δρομο απο τον αλλο οποτε δεν πρεπει να πληρωσει και τα αντιστοιχα τελη?δεν ξερω αν ο συγκεκριμενος τροπος φορολογησης θα ειναι ο καλυτερος, αλλα με τη δεδομενη κατασταση αυτος που κανει 50κ χλμ το χρονο με ενα 1000αρι πληρωνει πολυ πολυ λιγοτερο απο καποιον που εχει ενα 2λιτρο και κανει 10κ το χρονο...δεν ειναι αδικο?
εδιτ :με προλαβατε αμφοτεροι.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Loukas : 26-04-13 στις 19:11
τι εννοει τι τιμολογιο λιανικης ρε παιδια?
οταν αγοραζεις ενα μτχ απο ιδιωτη και κανεται δηλωση που αναγραφεται το ποσο αγορας αυτο δεν ειναι το τιμολογιο?
Προφανως θα υπαρχουν πινακες βαση των οποιων ακομα και αν δηλωθει μικροτερο ποσο απο αυτο του πινακα δεν θα γινεται δεκτο και θα φορολογειται βαση του πινακα. Κατι σαν αντικειμενικη αξια που υπαρχει στις αγοραπωλησιες κατοικιων. Αλλιως οπως καταλαβαινεις ολα τα αυτοκινητα θα πωλουνται για 1000 ευρω
BILL007 (26-04-13), dimsour9 (26-04-13), steliosm46 (26-04-13)