Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Σελίδα 254 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 154204244252253254255256264304 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 2.531 έως 2.540 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

  1. #2531
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πότε προβλέπονται αυτά;
    Λογικά αυτό θα έχει επιπτώσεις και στις τιμές των "υπέρπολυτελών" μεταχειρισμένων που αυτή τη στιγμή οι τιμές τους είναι πάρα πολύ χαμηλές.
    Ας παρατηρήσουμε π.χ., με βάση τα ανωτέρω "νέα", πως θα διαμορφωθεί η τάση στις τιμές των Μ3 Ε46. Αν δεν κάνω λάθος, τώρα παίζουν 13-15 Κ.
    Αν αρχίσουν να λαμβάνονται ως σοβαρό ενδεχόμενο τα ανωτέρω, νομίζω οτι οι έμποροι θα αρχίσουν να ανεβάζουν τις τιμές στο συγκεκριμένο μοντέλο.
    καλημέρα.

    Καλά δεν είναι και σίγουρο, μιας και υπάρχει περίπτωση η Μ3 Ε46 να εμπίπτει φορολογικά και στο νέο νομοσχέδιο, μιας και τιμή είχε κοντά στα 100.000 ευρώ, και αν θεωρήσουμε ότι πολλά είναι εισαγωγής με άδεια 2004-2006 , άντε να τους πείσεις ότι τότε μπορεί να το πουλούσαν 100.000 ευρώ, αλλά σήμερα έχει απομειωθεί κοντά στα 10.000-15.000 ευρώ... Με τα δικά τους κριτήρια θα λαμβάνουν τις τρέχουσες τιμές μεταχειρίσμένων για να βλέπουν τις σημερινές αξίες, ή θα λένε 50%-70% απαξίωση ... άρα η τιμή του είναι σήμερα 30.000 ευρώ, άρα να σου και ο νέος φόρος και από εκεί ;;;

  2. #2532
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αμα εκλαβουν τις πραγματικες τιμες των μεταχειρισμενων σημερα τοτε το 90% των οχηματων θα ειναι εκτος υπερφορολογησης οποτε δυσκολο να γινει κατι τετοιο

  3. The Following 2 Users Say Thank You to mikegr For This Useful Post:

    S8N (26-04-13), STREETRACING (26-04-13)

  4. #2533
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολυ καλό για να ειναι αληθινο !

  5. The Following User Says Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    S8N (26-04-13)

  6. #2534
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπικά πάντως μετά το πάσχα ετοιμάζομαι να καταθέσω πινακίδες.
    Καλοκαιριάζει , κυκλοφορώ μονιμα με το μηχανάκι ,εχω και το αυτοκινητο της γυναίκας μου - αρα δεν υπάρχει κανενας λόγος να πληρώνω κάθε μηνα φόρο πολυτελείας για ενα τρίλιτρο που δεν κυκλοφορώ συστηματικά.
    Δεν θα το πουλήσω ,δεν θα το αχρηστεύσω ,τα τέλη κυκλοφορίας τα εχω πληρώσει κανονικά φέτος (άλλη πουστι@ αυτή) αλλα τη χάρη δεν θα τους την κάνω .Οσο μπορώ θα καταθέτω τις πινακίδες - αν τα καταφέρω θα το τραβήξω μέχρι το τέλος του έτους για να μην πληρώσω τα επόμενα τέλη κυκλοφοριας εντος του 2013.

    Ετσι για να μην γραφτούν στον προυπολογισμο του κράτους του 2013,να δουν οτι αυτα που προυπολογίζουν ,τελικα δεν εισπράτονται.Ειναι το μονο που μπορώ να κάνω και να πιάσει τόπο.Ειμαι χορηγός του κράτους στα τέλη κυκλοφοριας , χορηγος στις βενζινες , χορηγός και στο φορο πολυτελειας (ενω μπορώ εν μέρει να τον αποφύγω) ?Ε παραπάει......

  7. The Following 3 Users Say Thank You to rallakias For This Useful Post:

    dafidack (26-04-13), Panos 316T (26-04-13), S8N (26-04-13)

  8. #2535
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θεωρώ πιθανότερο οι αλλαγές να ισχύσουν μόνο στα καινούρια, μιας και είναι δύσκολο να υπολογίσουν τις τιμές των παλαιών.

    Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα πουλήθηκαν κυρίως καινούρια αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, αλλά όχι μεγάλης εργοστασιακής αξίας.

    Στην περίπτωση που αλλάξουν τον τρόπο υπολογισμού και στα μεταχ/σμένα, είναι βέβαιο (και το γνωρίζουν ) πως πολλοί ιδιοκτήτες θα ωφεληθούν ,
    άρα θα πέσουν τα έσοδα, πράγμα που δεν θέλουν με τίποτα.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Nino (26-04-13), Panos 316T (26-04-13), STREETRACING (26-04-13)

  10. #2536
    Εγγραφή
    11-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    220
    Thanked
    122
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δυστυχως τα εχουν απαξιωσει ΟΛΑ...Αν θες για ενα τριλιτρο να πληρωνεις το χρονο (τελη-ασφαλεια-εφορια) 3000ε χαρισμα τους...Ειναι ΑΛΗΤΕΣ

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Chris For This Useful Post:

    Panos 316T (26-04-13), Ptboul (26-04-13)

  12. #2537
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rallakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά πάντως μετά το πάσχα ετοιμάζομαι να καταθέσω πινακίδες.
    Καλοκαιριάζει , κυκλοφορώ μονιμα με το μηχανάκι ,εχω και το αυτοκινητο της γυναίκας μου - αρα δεν υπάρχει κανενας λόγος να πληρώνω κάθε μηνα φόρο πολυτελείας για ενα τρίλιτρο που δεν κυκλοφορώ συστηματικά.
    Δεν θα το πουλήσω ,δεν θα το αχρηστεύσω ,τα τέλη κυκλοφορίας τα εχω πληρώσει κανονικά φέτος (άλλη πουστι@ αυτή) αλλα τη χάρη δεν θα τους την κάνω .Οσο μπορώ θα καταθέτω τις πινακίδες - αν τα καταφέρω θα το τραβήξω μέχρι το τέλος του έτους για να μην πληρώσω τα επόμενα τέλη κυκλοφοριας εντος του 2013.

    Ετσι για να μην γραφτούν στον προυπολογισμο του κράτους του 2013,να δουν οτι αυτα που προυπολογίζουν ,τελικα δεν εισπράτονται.Ειναι το μονο που μπορώ να κάνω και να πιάσει τόπο.Ειμαι χορηγός του κράτους στα τέλη κυκλοφοριας , χορηγος στις βενζινες , χορηγός και στο φορο πολυτελειας (ενω μπορώ εν μέρει να τον αποφύγω) ?Ε παραπάει......
    ταϊζεις κι εσυ μερικα αργοσχολα κομματοσκυλα.

  13. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13)

  14. #2538
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να ξανατονισω για μια ακομη φορα, οτι η οποια αλλαγη στην φορολογηση των αυτοκινητων αποσκοπει στην συνολικη αυξηση των εσοδων του κρατους και οχι την δικαιοτερη αντιμετωπιση των ιδιοκτητων. Εδω την τελευταια στιγμη αποσυραν την διαταξη στο πολυνομοσχεδιο που κατατεθηκε για την μειωση των συνταξεων του ΟΑΕΕ, και εμεις τρεφουμε ελπιδες για ισονομια και μειωση της φορολογιας στα αυτοκινητα?
    Βεβαια επειδη φοβουνται την μαζικη καταθεση πινακιδων στο τελος του χρονου, μετα και τις απανωτες π@υστιες, ψαχνουν να βρουν ενα τροπο ωστε να μην γινει αυτο αλλα και να μην μειωθουν και τα εσοδα τους. Περιμενω και εγω να δω πως θα το καταφερουν αυτο φετος. Και φυσικα οτι και να ψηφισουν, για να αποφυγουν την τεραστια τρυπα στα εσοδα στο τελος του ετους, δεν σημαινει οτι το 2014 δεν θα το αλλαξουν παλι. Το εχουν κανει στο παρελθον και δεν θα διστασουν να το ξακανουν και στο μελλον
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 26-04-13 στις 09:25

  15. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13), Panos 316T (26-04-13), S8N (26-04-13), vagmag (26-04-13)

  16. #2539
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ημερησίας», ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους.

    Μέχρι σήμερα τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

    Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος αλλά αν εκείνη είναι χαμηλότερη από την εργοστασιακή αξία που δηλώνει ο εκάστοτε εισαγωγέας τότε αυτόματα λαμβάνεται ως φορολογητέα αξία εκείνη του εισαγωγέα. Παράλληλα ανάλογα με τα έτη που έχει κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος απομειώνεται η αξία του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

    Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.

    Τεκμήρια, Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

    Οι μεγάλες εκπλήξεις αναμένεται να έρθουν στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων καθώς εκεί οι αλλαγές θα είναι ριζικές και αφορούν εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ.

    Ειδικότερα τα Τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου. Έτσι αν κάποιος έχει ένα 2λιτρο αυτοκίνητο 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριό του θα μειωθεί πάρα πολύ.

    Από την άλλη μεριά όμως όσοι έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 έως και 80.000 ευρώ ή ακόμη και ακριβότερα χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα πέσουν στην «τσιμπίδα» των φόρων καθώς και το Τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.

    Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει τουλάχιστον κοινωνική δικαιοσύνη και όπως επισημαίνουν στην «Η» στελέχη της αγοράς τα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω θα σταματήσουν να αποτελούν είδος υπερπολυτελείας για τους καταναλωτές ενώ παράλληλα θα σταματήσουν οι αθρόες καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας.

    Παράλληλα οι έχοντες υπερπολυτελή μοντέλα με κινητήρες χαμηλού κυβισμού είναι βέβαιο πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να τις καταθέσουν καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ για κάποιο Φόρο Πολυτελείας ή Πολυτελούς Διαβίωσης...

    Όσον αφορά στις φήμες και τα δημοσιεύματα περί υπερφορολόγησης των αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες θα λέγαμε πως με βάσει την λιανική αξία των αυτοκινήτων, δεν υπάρχει περίπτωση να υπερφορολογηθούν τα μικρά αυτοκίνητα αλλά τα πραγματικά ακριβά μοντέλα. Από την άλλη μεριά οι κάτοχοι δίλιτρων ή ακόμη και οχημάτων με μεγαλύτερους κινητήρες αλλά με μηδενικές αξίες θα σταματήσουν να πληρώνουν άδικα τόσους φόρους, για κάποια αυτοκίνητα που ήδη έχουν καταβάλλει υπέρογκα ποσά κατά την διαδικασία εκτελωνισμού τους.
    Εάν λοιπόν οι φωστήρες προχωρήσουν σε αυτό το μέτρο μπορεί να καταφέρουν το ακατόρθωτο, να μηδενίσουν τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων.

    Εάν οι συντελεστές μείνουν ως έχουν και επιβάλλονται επί τις λιανικής, θα αυξηθούν οι τιμές πώλησης των καινούργιων αυτοκινήτων από 20%-60%!

    Κ@βλα! 8 δις ευρώ δάνεια έχει ο κλάδος και αμφιβάλλω εάν και κατά πόσο έχουν γίνει σοβαρές προβλέψεις για αυτά. Σε 3-4 χρόνια που θα κουρευτούν οι καταθέσεις για να μήν πτωχεύσουν οι τράπεζες, θα αναρωτιόμαστε τί έφταιξε.

  17. The Following 4 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13), PANOS-E60 (26-04-13), S8N (26-04-13), zizu (26-04-13)

  18. #2540
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εάν λοιπόν οι φωστήρες προχωρήσουν σε αυτό το μέτρο μπορεί να καταφέρουν το ακατόρθωτο, να μηδενίσουν τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων.

    Εάν οι συντελεστές μείνουν ως έχουν και επιβάλλονται επί τις λιανικής, θα αυξηθούν οι τιμές πώλησης των καινούργιων αυτοκινήτων από 20%-60%!

    Κ@βλα! 8 δις ευρώ δάνεια έχει ο κλάδος και αμφιβάλλω εάν και κατά πόσο έχουν γίνει σοβαρές προβλέψεις για αυτά. Σε 3-4 χρόνια που θα κουρευτούν οι καταθέσεις για να μήν πτωχεύσουν οι τράπεζες, θα αναρωτιόμαστε τί έφταιξε.
    Μεχρι το τελος Αυγουστου του 2013

    Ντινος

  19. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13)

Σελίδα 254 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 154204244252253254255256264304 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP